• ©ThoseWords

    MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.



    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 11:02 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elizabeth

    "Bedankt." Grijnsde ik. "Voor een seconde dacht ik dat je het echt zou doen."
    Langzaam begon ik te dalen toen het kasteel in zicht kwam en niet veel later stonden we op de begane grond.
    "Dat was me het dagje wel." Zei ik met een blik op het bos achter ons.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Draco
    'Ik...' begon ik maar schudde toch weer mijn hoofd. 'Jemig ik heb geen flauw idee van de tijd. Ik ben ook duizelig. Hoe laat is het?' vroeg ik, terwijl ik zelf op mijn horloge kon kijken.


    {what time it is??}


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Samantha

    Ik knikte. ''Lizz, nogmaals bedankt dat je dit voor me hebt gedaan. Echt.'' glimlachte ik, en landde op de grond om vervolgens subtiel van mijn bezem af te springen.

    Jeanine

    Ik lachte zachtjes. ''Volgens mij rond negen uur, ofzo.'' antwoordde ik, en drukte nog een zacht kusje op zijn wang. ''Maak je niet zo'n zorgen, om wat het ook is. Het komt goed.'' glimlachte ik.

    [Ik ga slapen, goodnight!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco
    'Ja is goed, het komt wel goed. Herhaalde ik en glimlachte. 'Dankje.' mijn gedachten waren ingewikkeld en i k had ze het liefst ook wetgezet.


    {sleep well}


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elizabeth

    "Geen probleem Sam." Lachte ik. "We zijn er vriendinnen voor."
    Samen wandelden we het kasteel weer naar binnen terwijl ik mijn bezem stevig in de hand hield.
    Ik was erg moe van de lange dacht en hunkerde stiekem naar mijn bed.

    [Slaapwel :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maria Ciara Maunier
    Uiteindelijk haalde ik mijn schouders op. Als hij mij niet ging helpen, had ik ook een mooie reden om hem niet te gaan helpen, iets wat ik toch al niet van plan was. 'Wil je dan alleen mijn naam in de beker gooien?' vroeg ik uiteindelijk. Want mijn naam moest hoe dan ook in die beker komen.

    Emma Carter
    Glimlachend keek ik Nils aan. Hij was echt een onwijs lieve jongen en zelfs nu hij wist dat ik dat flirten een beetje te snel vond gaan blijf hij bij me. Nou, niet dat hij echt weg kon in de achtbaan, maar dat maakte niet uit. Uiteindelijk besloot ik toch tegen hem aan te gaan leunen, genietend van de achtbaan. Dat zou geen kwaad kunnen toch?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Summer
    Ik knikte "Lijkt me een goed plan" zei ik glimlachend en liep naar de deur waar ik wachtte op Fred.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 12:02 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred
    Samen met Summer liep ik naar het kantoor van Vilder. Ik knalde de deur open met mijn stok. 'Glucio!' flusiterde ik en hij zat vastgeplakt aan de muur. Ik liet eerst zijn tafel verdwijnen en toen zijn schoonmaakspullen. Ik keek Summer lachend aan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Summer

    Lachend keek ik van Fred naar Vilder. "Dit blijft gewoon grappig" fluisterde ik. Ik dacht na "Aangezien hij toch vastgeplakt zit aan de muur, liggen hier nog bruikbare spullen of niet?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred

    'Obscuro.' fluisterde ik en Vilder had opeens een blinddoek voor zijn ogen. Ik begon wat rond te kijken. 'Murmelio', zei ik en we konden hardop praten. 'En?' zei ik tegen Summer. 'Zie jij wat?' en ik begon in de lades te kijken.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Summer

    Ik opende een van de kasten en keek rond "Nog niet"
    "Heb jij al wat gevonden?" vroeg ik en opende een andere kast.
    Een glimlach verscheen op mijn gezicht "Of misschien heb ik toch wel wat gevonden"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lely Slytherin
    Zuchtend liep ik richting Draco en Jeanine. Het liefste had ik hun geklef niet onderbroken, maar het moest op dit moment gewoon even. 'Draco...' begon ik 'kan ik je even spreken?' Ik moest weten wat er met hem aan de hand was, waarom hij zo chaggerijnig tegen mij deed.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Fred

    'O wat dan?' ik rende naar haar toe en keek over haar schouder mee.
    Ik had zelf nog niks gevonden maar misschien was het wel leuk.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Draco
    'Draco. Kan ik je even spreken?' hoorde ik. ik draaide me om en zag Lely. Ik zuchtte. 'Als het moet.' zei ik en liep met haar mee.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Summer

    Ik haalde een een paar toverdrankjes uit de kast "Het lijkt wel of dit eerder het kantoor van Snape is en niet die van Vilder" zei ik.
    Ik keek in de kast erna en zocht nog even naar wat andere bruikbare spullen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer