• ©ThoseWords

MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel GryffindorLeannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night SlytherinDrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

[ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 11:02 ]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Bellatrix van Detta

Ik snoof toen ik mijn blik los scheurde van Elizabeth en keek Samantha knikkend aan.
    "Goed genoeg voor je eerste keer." Zei ik bedenkelijk terwijl ik met mijn toverstok speelde. "Neem haar terug mee naar het kasteel, vergroot haar daar en wis haar geheugen. Ik wil niet dat ze iets tegen Potter zal zeggen. En voor je vriendinnetje...wis haar geheugen ook maar."
    Ik zag hoe Elizabeth smekend naar Samantha keek, waardoor ik schril lachte.
    "Doe het." Lachte ik gemeen.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Samantha

Ik fronste. ''Je bedoelt.. Nu?'' ik slikte. Fuck. Ik bedacht me dat er waarschijnlijk wel een spreuk zou zijn die andere spreuken ongedaan kon maken, dus zou ik straks voor het eerst in de bibliotheek moeten zoeken naar iets. ''Sorry, Lizz.'' mompelde ik.
    ''Amnesia.'' zei ik, hopend dat ik had gemikt op het groepje kraaien achter haar, en had er gelijk al spijt van.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Elizabeth Woods

Ik keek Samantha spijtig aan.
    "Sam." Fluisterde ik smekend en sloot mijn ogen toen ik haar de spreuk hoorde zeggen.
    Toen ik ze echter weer opende, kon ik met moeite mijn glimlach bedwingen.
    "W-waar ben ik?" Zei ik met grote ogen en deed alsof ik verbaasd om me heen keek.
    Bellatrix was verdwenen, maar ik voelde gewoon dat ze zich ergens schuil hield in het bos om er zeker van te zijn dat het Samantha gelukt was.
    "Samantha, wat doen we hier?" Vroeg ik weer met diezelfde verbaasde toon.

Samantha

Ik sloeg mijn ogen even neer, en zuchtte. Dat werd dus een nachtje in de bieb.. ''Doet er niet toe. We gaan terug.'' mompelde ik, en schaamde me voor mezelf. Ik gaf haar haar bezem, en pakte ook mijn eigen. Ik pakte Cho Chang op aan haar voeten, en hield haar hardhandig vast terwijl ik opsteeg.

{hij sloeg eleanor omda ze lachte. Weet niet hoe ze er kwam maar ja ze vroeg er half letterlijk wel om XD m}

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

[Ohhhhh]

Jeanine

''Draco!'' riep ik, lichtelijk geschrokken. Wat wás er toch met hem? Ik stond op, en trok hem mee naar een rustigere plek in de Common Room. ''Vertel het, wat zit je dwars?'' mompelde ik, en keek hem doordringend aan. Chagrijnig zijn, oké, maar slaan? Méísjes slaan?

Draco
    Ik drukte even mijn lippen op die van haar en zuchtte diep. 'Ik weet het niet... Ja nouja het... Ik kan dit niet zeggen. Zelfs niet tegen jou hoewel ik et wel wil! Ik ga dood als ik het zeg, ik kan gewoon niet...' ik sloot mijn ogen stevig en drukte mijn gezicht hard in mijn handen.

Elizabeth Woods

Toen we ver van het verboden bos waren en bijna aan het kasteel, kon ik me niet langer bedwingen.
    Ik barstte in lachen uit en het was zelfs zo erg dat ik amper nog lucht kreeg.
    "Volgens mij kan ik goed acteren." Grijnsde ik toen ik naast Samantha ging vliegen. "Had ik je even goed liggen. Ik hoop voor jou dat je expres hebt gemist"

[ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 23:58 ]

Jeanine

Ik legde even een hand op zijn wang. ''Draco, je kan me alles vertellen, dat weet je toch? Zolang ik het tegen niemand zeg kan het ook niet je dood worden.'' zei ik, en keek hem medelevend aan. ''En wat het ook is, het komt goed. Ik beloof het je.'' zei ik zachtjes.

Samantha

Mijn mond zakte een stukje open van verbazing. ''Wat? Je- Ik- Het-'' ik fronste, en lachte toen. ''Waarschijnlijk vliegt er nu een kraai rond die geen herinneringen meer heeft.'' mompelde ik verbaast, en grinnikte even.

[Ik ga zo slapen ;3]

Elizabeth

"Niet mijn probleem." Lachte ik. "van Detta is er tenminste wel ingetrapt."
    Ik maakte nonchalant nog wat enkele loopings om vervolgens weer naast haar te vliegen.
    "Zeg me alsjeblieft dat het je plan was om me niet te raken."

{jammer :(}

Draco
    Ik beet op mijn lip. 'Ik wil het je vertellen Jeanine, maar niet nu, oke? Morgen.' zei ik en omhelsde haar. Daarnaar keek ik haar aan en zoende haar vurig op haar mond.

Samantha

''Ik mikte inderdaad op die beesten achter je, maar had niet verwacht dat het zou lukken.'' grinnikte ik, en zuchtte toen. Ik moest Bellatrix binnenkort maar weer eens opzoeken, over het feit dat ik me wil aansluiten. Dat mocht Elizabeth niet weten, dus had ik net de mogelijkheid niet.

Jeanine

Ik knikte terwijl hij me omarmde. ''Wanneer je er klaar voor bent.'' zei ik. Niet lang daarna drukte hij zijn lippen op de mijne, en ik sloeg mijn armen om zijn nek.