• ©ThoseWords

MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel GryffindorLeannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night SlytherinDrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

[ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 11:02 ]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Sneep
    Ik zag een meisje aan komen rennen. Ze leek nogal verward. Ookal was ze van zwadderich, kwam ze uit de richtig van griffoendors leerlingenkamer.
    'Waarom zo gehaast?' vroeg ik langzaam en kil.

[omg wat ben ik toch blond]

[ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 20:34 ]

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

[ mwaha Summer blijft een Slytherin]

Summer

"Professor u moet echt helpen' zei ik buitenadem. "Fred heeft inplaats van vloeibaar geluk een flesje vergif leeg gedronken en ligt nu schreeuwend op de grond in de leerlingenkamer van Griffoendor"

[ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 20:33 ]

Samantha
    Zelfvondaan loop ik de verlaten meisjeswc uit, richting de Common Room. Onderweg zag ik Snape bij een Gryffindor, en automatisch verscheen er een grijns op mijn gezicht. Doordat ik de jongen met de ingrediënten had 'betrapt', zou ik vast een betere reputatie hebben bij Snape. Op mijn gemakje loop ik verder.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[@Aragog, oww haha ik zal er aan denken sorry]

Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

Sneep

Ik keek haar even aan. 'fred Wemel? altijd een sukkel geweest.' ik wilde me omdraaien, maar plotseling kwam er een visioen in mij op. Een roodharige vrouw, dood op de grond terwijl ik er huilend bij zat... Nee ik moest er niet aan denken. Ik sloot mijn ogen en probeerde de beelden van Lily die nu met vlagen over me heen spoelden te vergeten. Ik schudde kort mijn hoofd, draaide me weer om. 'Ik kom mee.'

[Haha, maakt niks uitttt]

Jeanine
    Een klein lachje speelde er rond mijn lippen toen ik zag hoe ongemakkelijk Pansy zich voelde. Tsja, zou ze vast niet zo leuk vinden dit.
    Ik nestelde me wat dichter tegen Draco aan, en mijn blik dwaalde weer af naar het vuur.

Summer

Ik keek Snape verbaasd aan maar herstelde me snel en liep in de richting van de leerlingenkamer van Griffoendor waar ik het wachtwoord zei en naar binnenliep. Ik zag dat alle flesjes nog op de tafel stonden maar dat kwam later wel net als vetellen wat er allemaal is gebeurd

Sneep
    Ik keek naar de spartelende roodharige jongen op de grond. Ik knielde bij hem neer. 'Geef dat eens.' zei ik en wees op een flesje met groen spul. Ik had geen idee hoe ze aan deze, zeker illegale, spullen waren gekomen. Ik pakte het flesje uit haar hand en liet precies dertien druppels in de mond van de Wemel glijden. Ik zorgde dat hij het doorslikte. Hij bleef doorspartelen. 'Niet bang zijn. Hier kan ik niks aan doen. Het doet heel erg zeer, maar er is geen levensbedreigende situatie meer. Breng hem naar de ziekenzaal.'

Fred
    De pijn was onverdraaglijk. Toen ik een koele, onaangename maar toch zachte hand om mijn keel voelde, dacht ik dat er een drankje kwam dat tegen de pijn hielp, maar toen de druppels in mijn keel gleden, bleef te pijn aanhouden. Ik schopte wild om me heen en had iets nodig om kapot te maken, mijn pijn te uiten. Ik wilde mijn ogen niet open doen om te kijken wie me had geholpen. 'Haal.. George en M..' bracht ik schor uit.

Pansy

'O goed hoor' mompelde ik, uit m'n ooghoeken zag ik dat het meisje naast Draco me bestudeerde en ik voelde irritatie opkomen 'wat kijk je nou?!'
    het meisje leek niet echt te schrikken en ik werd steeds onzekerder door haar starende blik, er brak iets in me al was ik de laatste tijd snel boos.
    'Weetje wat, ik ga naar de slaapzaak dan kunnen jullie lekker verder met dat vieze gedoe!' ik zag Draco vragend kijken maar dat negeerde ik en verbeet mijn tranen en rende maar de meisjeszaal.

Summer

Ik knikte "Ik zal hem naar de ziekenzaal brengen en bedankt professor" zei ik "Uh Professor weet u heel toevallig hoe ik George hier naartoe kan halen aangezien hij samen met Emma, Elianne en nog iemand in Londen op de kermis is?" vroeg ik. Ik liep naar Fred "Ik zal zorgen dat ze komen maar eerst naar de ziekenzaal toe" zei ik

Jeanine
    Mijn grijns werd alleen maar breder toen ze met tranen in haar ogen vertrok naar de slaapzaal. Ze was precies hoe ik me haar voorstelde; truttig, en te bang om actie te ondernemen. Ik haalde lichtjes mijn schouders op als antwoord op mijn eigen gedachten, en een gelukzalige zucht verliet mijn lippen.

Pansy

Hoe kom ze! ze moest het lef niet hebben om Draco zomaar van mij af te pakken, al hadden we niet echt iets officeel maar zo beschouwde ik het wel en hopelijk Draco ook. Ik lag een tijdje met mijn hoofd in mijn kussen en dracht na over hoe ik die trut terug kon pakken, maar één ding wist ik zeker ik zal wraak nemen!

Draco
    'Sorry Jeanine.' zuchte ik en keek haar lang aan. Ik had geen zin in ruzie, wat ik dus wel had. Ik sloot mijn ogen en leunde met mijn hoofd achterover op de bovenkant van de rugleuning.

Sneep
    'Ik zal je voor deze keer helpen.' ik wist niet waarom ik zo deed. Ik maakte mijn patronus aan en liet hem wat zeggen. De zilvere hinde draafde weg, richting de kermis.

Op de kermis (oogpunt van hinde van Sneep)
    Mijn opdracht was, het vinden van George Wemel. Ik draafde wat rond en zag een jongen waarvan ik wist dat het de goede was. Ik draafde er naar toe. 'Wemel, dit is professor Sneep. U dient zo snel mogelijk naar Zweinstein terug te keren, uw tweelingbroer heeft vergif gedronken en wordt nu naar de ziekenzaal gebracht. En neem in het voorbijgaan ene Maria mee.' kwam er uit mijn mond. Ik loste op in ijle damp.

[ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 21:03 ]

Jeanine
    ''Waarvoor?'' vroeg ik hem zachtjes, en ging zo zitten zodat ik hem aan kon kijken. Ik verstrengelde mijn vingers met de zijne, en tuitte mijn lippen nadenkelijk. Wat zat hem toch dwars?
    [Ben even snel douchen, zo terug :3]

Draco
    Ik wendde mijn hoofd met gesloten ogen af en voelde tranen opkomen. 'Ik.. Ik ben slecht. Slechter dan je denkt.' ik dook in elkaar en hield mijn hoofd omlaag, mijn ogen gesoten en mijn handen om mijn knieen gevouwen