• Ik was een trailer aan het maken voor mijn story. Ik was bijna klaar (na meer dan twee uur). En nu ben ik echt wel kwaad, want opeens besloot mijn laptop dat het wel leuk zou zijn om vast te gaan hangen.
    Ik ga zometeen opnieuw beginnen, maar om dit topic nuttig te houden;
    Ben jij boos? En waarom?


    Cool, neat, swell -Cry

    Dan moet je dus tussendoor opslaan. (cat)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    CTRL S.
    Been there done that. About 50 times.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 21:27 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    CTRL S.
    Been there done that. About 50 times.


    Dank u, die combinatie zocht ik al,mkon nergens vinden haha. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben pissed omdat ik al 3 dagen iets wil gif-en maar geen idee heb wat ik wil gif-en.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Tablo schreef:
    Ik ben pissed omdat ik al 3 dagen iets wil gif-en maar geen idee heb wat ik wil gif-en.


    Ik heb soms zoiets ook, dan ligt het op 't puntje van mn tong en POEF m'n idee is gone.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben pissig op m'n vrienden, wabt ik zou na m'n werk naar bevrijdigspop gaan en hun daar ontmoeten. En wat denk je? Krijg ik een smsje dat ze met z'n alle naar de film zijn gegaan. Maar wachten om de laatste film te nemen waar ik wel optijd voor zijn, is teveel gevraagd. Wat een ongelooflijke kut-actie van ze.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.