• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Oke dan." Ik loop even op hem af en leun tegen hem aan.
    "Wat? Moet ik me nu alweer gaan verkleden?" vraag ik lachend aan hem en kijk hem even in zijn ogen aan. Ik druk mijn lippen kort op de zijne.
    "Hmm?" Afwachtend op een antwoord.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Oke dan. Wat? Moet ik me nu alweer gaan verkleden? Hmm?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Je mag even hier blijven. Maar even maar hoor."
    Ik grinnik en druk mijn lippen wat langer op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Je mag even hier blijven. Maar even maar hoor." Teder kus ik hem terug en leun iets tegen het aanrecht aan. Ik zoek met mijn hand naar de zijne en verstrengel mijn vingers met die van hem.
    "Heel even maar?" vraag ik zachtjes en kijk hem kort aan.

    [God, ik zou al 25 minuten geleden onder de douche horen te staan, zo terug.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Heel even maar?"
    "Heel even maar."
    Grijnzend kijk ik haar aan en ik til haar op om haar op het aanrecht te laten zitten. Ik ga tussen haar benen staan, en neem haar gezicht in mijn handen. Voordat ik mijn lippen liefdevol op de hare druk, kijk ik even in haar ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Heel even maar." Ik schrik als hij me optilt en op het aanrecht zet. Ik hou me gedeisd en grinnik even. Wanneer hij tussen mijn benen in gaat staan sluit ik mijn benen om zijn middel. Ik druk mijn lippen gewillig op de zijne wanneer hij me kust en druk hem met mijn armen iets dichter tegen me aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Ik sluit mijn ogen en leg mijn armen om haar middel.
    "Faye," mompel ik.
    Zacht zuig ik op haar lip en kijk haar even aan. Ik druk enkele kleine kusjes op haar mond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Faye," Ik kijk hem vragend aan, maar houd me even stil. Wanneer hij kleine kusjes op mijn mond drukt grinnik ik even.
    "Hmm?" vraag ik en druk mijn lippen nog even op de zijne, voordat ik hem afwachtend aankijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Hmm?"
    "Hmm? Wat?"
    Niet-begrijpend kijk ik haar aan.
    "Oh, ik wil je complimenteren op je kuskunsten. Geweldig, echt waar."
    Ik grinnik even en wrijf met mijn neus langs de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Hmm? Wat? Oh, ik wil je complimenteren op je kuskunsten. Geweldig, echt waar." Ik kijk hem grinnikend aan, voel mijn neus tintelen.
    "Is dat zo?" vraag ik lachend en druk mijn lippen nog even op de zijne.
    "Ik vind namelijk toch wel dat jij er ook echt zeker wat van kan." Glimlachend kijk ik hem aan en druk een paar kleine kusjes op zijn lippen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Is dat zo? Ik vind namelijk toch wel dat jij er ook echt zeker wat van kan."
    Ik grinnik zachtjes en druk een langere kus op haar lippen. Mijn hand streelt door haar haren, en mijn vingers haken zich zacht vast. Ik kreun zacht tegen haar lippen aan, en herinner mezelf eraan dat ik me moet inhouden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik voel zijn hand door mijn haren gaan, even laat ik mijn hand over zijn arm glijden en bijt op zijn lip. Ik realiseer heel goed waar ik mee bezig ben, maar laat me toch even gaan, waarna ik de kus even afbreek en hem in de ogen aankijk. Het voelt te goed.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Ik leg even mijn vinger op haar lippen wanneer ze de kus afbreekt.
    "Shh," zeg ik zacht.
    "Ik weet wat ik beloofd heb," fluister ik, "maar als het aan mij ligt..."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Dit voelt veel te goed."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik weet wat ik beloofd heb, maar als het aan mij ligt. Dit voelt veel te goed." Een kleine twijfel speelt er, maar daarna druk ik mijn lippen vurig op de zijne. De twijfel lijkt als de zon te zijn verdwenen. Uitdagend zuig ik zachtjes op zijn lippen en laat mijn hand over zijn rug glijden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Haar vurige kus doet al mijn twijfels verdwijnen, en met gesloten ogen laat ik me meeslepen. Ik bijt zacht op haar onderlip en laat mijn tong even over haar lippen strelen. Mijn handen glijden over haar armen, en uiteindelijk laat ik ze rusten op haar onderrug.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik voel zijn handen op mijn onderrug branden, een kreun verlaat mijn lippen en voel mijn hart in mijn keel kloppen.
    "Zeker?" vraag ik nog zachtjes. Al mijn twijfels zijn verdwenen, maar ik weet niet of dat voor hem ook zo is. Ik laat mijn handen op zijn rug rusten en maak een cirkelende beweging met mijn vingers.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.