• Ik heb besloten om wat minder op Q te komen -althans op het forum, ik ga proberen terug te schrijven- omdat ik merkte dat het echt uit de hand begon te lopen. Zodra ik thuis kwam, ging die computer aan zodat ik op Quizlet kon, ik zat er ook vaak uren achter elkaar op, tot ergernis van mijn ouders. Kortom, niet echt gezond meer.
    Ook mijn sociaal leven ging flink achteruit dus nu ben ik van plan wat meer met vrienden te doen.
    Ik ga wel mijn best doen om nog te blijven meedoen met de rpg's waarvoor ik ingeschreven ben, al kan het wat langer duren dan de mensen waarmee ik vaak rpg gewend zijn van me.
    En mensen die mijn nummer hebben mogen me ook zeker op de hoogte houden van meetings, mocht ik er eentje gepland staan die ik nog niet gezien heb.

    Nou, dat was het wel zo'n beetje denk ik. (kitty)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    I'll miss you,
    but I understand <3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ga je missen...


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik kende je niet echt, maar het is idd balen. Ik heb dat ook met een andere site gehad, na een tijdje vind je de balans. Good luck!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife