• De titel zegt het al: is dit een goed idee of niet? Ik denk dat het een 1D fanfic wordt, vandaar dat dit stuk hieronderin 1D bevat, maar het kan ook nog een onbekende personenverhaal worden. Tell me what you think;

    Christina (Christa) Boly - 18 -is al sinds haar eerste dag op het college in Londen behoorlijk populair. Ze is gewild bij vele jongens vanwege haar uiterlijk: lange benen, niet te mager, lange, donkerbruine krullen, warme, bruine ogen en volle lippen maken haar een onschuldig en gewild meisje. Ook vanwege haar karakter heeft ze veel vriendinnen; ze staat voor iedereen klaar en is de vrolijkheid zelve.
    Louis Tomlinson is echter ook populair, al sinds zijn eerste jaar. Toen Christa halverwege het semester dreigde zijn reputatie aan de kant te vegen - en ze erg in trek was bij de andere jongens - besloot hij om een relatie met haar aan te gaan. Christa was - net zoals alle andere meiden op de school - hopeloos verliefd op Louis. Dolblij zei ze ja, en samen waren ze hét koppel van de school.
    Hun relatie liep echter niet al te best, en Louis dumpte haar. Christa deed haar best om zich groot te houden, maar toen ze na een week Louis zag zoenen met een ander meisje op een feestje, snakte ze naar wraak. Sindsdien is er een strijd ontstaan: Christa's groep tegen de populaire groep van Louis Tomlinson.
    Ondertussen zijn ze twee jaar verder. De strijd is nog steeds gaande, ookal is Christa nu gelukkig met Harry Styles, die alsnog bij het andere kamp zit en Louis' beste vriend is. Louis vindt hun relatie maar niks, maar Harry trekt hier niets van aan en is dolgelukkig met Christa, ookal zul je ze niet samen vinden in school.
    Als op een dag Mary, een stuudje uit Schotland, op het college komt, en in aanraking komt met Christa, worden de twee snel vrienden. Mary heeft nooit liefde gekend en Christa is bereid haar te helpen. Als Louis hoogte krijgt van Christa's plan, zet hij al zijn zinnen op Mary. Christa doet alles wat ze kan om Mary weg te houden van Louis, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. En wat als Mary valt voor de charmante vijand? En wat als hierdoor Christa's relatie met Harry op de klippen loopt? Waarom kan Louis het niet hebben dat Christa gelukkig is met Harry? Zit er meer achter? Of is alles niet wat het lijkt?


    De titel zal zijn (als het een fanfic wordt, of course) Everybody loves Lou.

    Tell me what you think (:

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 13:33 ]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Nah het is een beetje sappig (meer voor mensen die daar van houden ik dus niet echt) en 1D nah. En van dat populaire gedoe nah.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 13:37 ]


    Shoganai i ne~

    Ik zou onbekende personen doen en ik vind het ook iets te klef, eerlijk gezegd. Maar ik kan best begrijpen dat er mensen zijn die zo'n dingen graag lezen, dus ik zou zeggen: do!

    Onbekende personen :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hmm, beetje pulpverhaal ;P
    Niets voormij, maar laat het je vooral niet tegenhouden om het toch te schrijven ;D

    Inderdaad, beetje pulpverhaal. Maar als het goed geschreven is, zou ik het zeker wel lezen!


    The truth may be orange!