• Lieve mensen,

    ik ben al een tijdje bezig aan een story over Gregory van der wiel.
    deze gaat over een meisje dat vroeger is weggehaald vanuit haar eigen omgeving, ze komt terecht in een weeshuis. Na een paar jaar word ze daar geadopteerd door Frank en Anne de boer. Op dat moment heeft ze nog geen idee van wie het is en waar ze gaat wonen. Als ze word opgehaald en bij haar nieuwe huis komt - komt ze erachter dat Frank de Boer de trainer is van Ajax. Op een feest van de selectie van Ajax komt ze Gregory van der Wiel tegen, haar beste vriend waar ze vroeger van werd weggehaald. Alles gaat al snel de goede kant op en ze krijgen een relatie, alles lijkt allemaal zo perfect te gaan totdat Gregory ineens uit huis word gehaald en word gearreseteerd op verdenking van moord, drugs handel, mishandeling en nog meer. Amber krijgt ineens rare brieven van een onbekend iemand, ze weet dat ze nergens meer veilig is maar durft Gregory niets te vertellen die nog steeds vast zit.

    Ik hoop dat ik jullie een beetje heb aangemoedigd om mijn verhaal te lezen :)
    hier is de link voor de gene met interresse.

    xxxmaynelove (L)


    Love is a strong word. I know what love is, in my own way - Cristiano Ronaldo

    -> Gelieve niet nog een topic te openen hierover. Slotje.


    I am an idiot, I move.