• Muhaha; voor die ene keer dat ik nog eens mijn best doe om voor elk van mijn lopende series nog eens een hoofdstuk te schrijven. Belissen ineens vijf mensen om met mij te gaan smsen. Maar ik ben dan zo iemand, ik moet altijd terug sturen. Dus nu word mijn inperatie geblokeerd door mijn LGtje. haha. ;D

    Vinden jullie dat ook niet irritant dat mensen juist beginnen te smsen op het verkeerde moment? ;o


    We'll never be as young as we are tonight

    Ja! Als je wilt slapen, of op stage bent, of net even je mobiel vergeet. Ik word nooit gebelt of gesmst, behalve op die momenten.


    Your make-up is terrible

    Haha, ja. ;x
    Bij mij is dat meestal als ik ga schrijven, eten, slapen, douchen,...


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    In de klas, dat is irritant. Vandaag kreeg ik onder de les een smsje:

    'Kom je me zo uitlaten? Vrouwtje is werken, anders zit ik tot 9 uur alleen. Piep, dat is zielig.'
    En dan daaronder een foto van mijn hond XD
    afzender m'n moeder XD


    Life is hard and then we die

    Ja x'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ja, meestal is dat bij mij dat ik net inslaap val of ben aan 't schrijven.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ja, en al helemaal dat ze dan nog beledigd zijn als je binnen een uur niet terug-smst.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Nee hoor. Heb ik geen last van. Maakt niet uit wanneer iemand sms't. 's Nachts kan ik nooit slapen en overdag heb ik ook wel tijd. :]


    hoi, jij bent leuk.

    Ghaha, waarschijnlijk ben ik dan een van die vijf. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Als het echt een verkeerd moment is heb ik m'n mobiel niet bij me. Dan kom ik er later achter. Ik heb eigenlijk niet écht verkeerde momenten.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Óf ze sms-en me onder de les, en dan trilt m'n mobiel, maar op de een of andere manier hoor je dat, en soms gaat het geluid uit zichzelf aan of vergeet ik 'm op stil te zetten, dan raad je wel wat er gebeurt..


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ja... wanneer ik er totaal geen zin in heb moeten ze me weer smsen, lolz.


    I live for the applause, you will die for it.

    PUKKELxDING schreef:
    In de klas, dat is irritant. Vandaag kreeg ik onder de les een smsje:

    'Kom je me zo uitlaten? Vrouwtje is werken, anders zit ik tot 9 uur alleen. Piep, dat is zielig.'
    En dan daaronder een foto van mijn hond XD
    afzender m'n moeder XD

    Hahaha die vind ik geniaal :'D


    -

    Maakt me niet uit, ik sms als mij het uitkomt. Als het dringend is bellen ze maar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik word altijd gesmst als ik bijna in slaap val ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, ja!