• Haii.

    Ik ga over een poosje weer proberen om een story te schrijven. Maar dan heb ik een cover nodig. Zouden jullie mij willen helpen?

    Verhaallijn: Wake me up, wake me up inside. I can't wake up, wake me up. Save me, call my name and save me from the dark. - Evanescence with Bring me to life.

    In de klas, thuis en in haar vrije tijd;
    Mia blijft geesten zien. Eén meisje - de geest met het rode haar - blijft haar achtervolgen. Het leven van Mia lijdt hieronder. Als ze besluit om de geest te volgen als zij wegloopt, komt ze terecht in een groot huis. Een huis dat bezeten is.

    Ik heb niet echt plaatjes, maar ik heb wel een idee hoe het eruit moet komen te zien.

    De titel is Save me from the Dark. Dit moet ook op de cover komen te staan. Verder zou ik een donkere sfeer op de cover willen hebben. Dus geen felle kleuren. Maak er maar iets spookachtigs van (;

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 15:50 ]


    Being happy is a choice ~

    Ik heb een paar plaatjes uitgezocht om het wat makkelijker te maken.





    Graag alles in het zwart of grijs, maar desnoods mag er ook wel een beetje wit bij.


    Being happy is a choice ~

    Ik ga het even proberen! Dus je wil er geen kleur in? Alles moet grijs-zwart-wit? :3

    Edit: Here it is:

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 16:12 ]


    “Love is a contradiction.”

    Lavendor schreef:
    Ik ga het even proberen! Dus je wil er geen kleur in? Alles moet grijs-zwart-wit? :3

    Edit: Here it is:



    Dankje!


    Being happy is a choice ~