• Dit is part 3 van manipuleert hij me? Of het gaat toch over dat onderwerp. Dus ik raad je aan eerst dat te lezen als je dit wilt volgen.
    Deel één: https://www.quizlet.nl/topic/184035-manipuleert-hij-me/
    Deel twee: https://www.quizlet.nl/topic/184042-manipuleert-hij-me-vervolg/

    Voor de mensen die up to date zijn: ik voel me rot.
    En om eerlijk te zijn had ik totaal niet verwacht dat ik hem zou missen. Omdat ik, desondanks ik nog steeds vreemd genoeg om hem geef, ergens een afschuw voel voor hem. Er is maar een dun draadje tussen liefde en haat.

    Ik mis eigenlijk de positieve dingen die we hadden. Onze late night conversations, die dan tot drie uur in de nacht duurde. Hij had me eens, tijdens dat gesprek, wakker gebeld omdat hij niet wilde dat de conversatie zou ophouden. Normaal belt hij nooit.
    Of de momenten dat we met elkaar spraken terwijl ik me alleen voelde. Of onze eerste date, wat geweldig leuk was. Of het intieme moment dat we onze eerste kus hadden, desondanks het geen kus uit liefde was.

    Hij liet me op sommige momenten zo gelukkig voelen en nu ben ik het allemaal kwijt. De goede momenten worden vervaagde herinneringen. Ik weet dat dit het beste voor me is, geen contact meer met hem hebben. Maar wat vervloek ik mezelf dat ik hem mis! Hier zit ik dit dan te typen met tranen in mijn ogen, tijdens deze zonnige vrijdagnamiddag.

    En weet je wat nog zieliger is? Ik zit terug op Tinder. Hoe wanhopig kan ik zijn? Ik heb gewoon nood aan afleiding. Aan een jongen die gewoon ook leuke gesprekken kan voeren met me.

    Maar wat voel ik me rot en alleen. Alleen voelen is één van de meest erge dingen om te voelen...

    Maar ja, dit is het beste zeker? Terug contact met hem opnemen zou heel dom en zwak van me zijn.
    Nee, ik moet volhouden...

    Maar dat is helemaal niet erg! Je mag je zielig en verdrietih voelen en huilen en chocola eten en wat nog meer nodig is!

    Uiteindelijk komt het weer goed, ga je weer genieten van leuke dingen en dan kun je uiteindelijk weer nieuwe goede leuke mensen ontmoeten.

    Probeer erover te praten met vriendinnen en ga leuke dingen met hen doen!

    Je mag je zo voelen, dat is niet erg.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Hoe rot en alleen jij je nu ook voelt, blijf er een punt achter zetten.
    Jullie passen niet bij elkaar. Het is zo klaar als een klontje.

    Lees anders zelf nog deel één van jouw eerste topic, en dan weet je weer helemaal, waarom het beter is geen contact meer met hem te hebben.

    Een man is geen voorwaarde om je gelukkig te voelen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je hebt het juiste gedaan en je moet je ook voet bij stuk houden. Maar dat betekent niet dat je je niet rot mag voelen!<3 uiteindelijk vind je vast iemand die veel beter voor je is.


    You were born original, don't die as a copy.

    Mij is vooral bijgebleven dat hij alleen iets met jou wou beginnen als je een kind van hem zou krijgen. Maar jij bent nog niet aan kinderen toe. Misschien wel nooit.
    En al zouden jullie ouders worden van een kind, dan lijkt me deze labiele relatie met zo veel uitersten tussen liefde en haat erg slecht voor de ontwikkeling van het kind.
    Conclussie:

    Hij geeft niet genoeg om je om jouw behoefte om nog niet aan kinderen te beginnen, te accepteren. Alleen al om die reden is hij niet jouw ware.
    Als hij echt om jou gaf had je nooit zo veel ruzie met hem hoeven maken.

    Het is duidelijk dat jij en hij elkaar alleen maar diep ongelukkig maken. De weinige korte momenten van geluk, die jullie met elkaar hebben, zijn in verhouding veel te weinig tot de vele dagelijkse ruzies en spanningen die de relatie hebben gedomineerd.

    Ik ben het met iedereen die ook in dit topic heeft gereageerd helemaal eens.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2017 - 18:21 ]

    Ik snap dat je je zo voelt. Je hebt natuurlijk ineens veel tijd over, omdat je geen contact meer met hem hebt. Het is logisch dat je hem in het begin mist.
    Maar je hebt wel de juiste keuze gemaakt door het contact te breken.
    Probeer er niet te veel aan te denken, door bijvoorbeeld een leuke tijdsbesteding te zoeken, en houd in je achterhoofd dat je niet zomaar gekozen hebt om het contact te breken.

    Meid, jij vind vast nog wel een jongen die wel van jou houd en een echte gentleman is!

    Nu verdien je het om met een lekkere grote bak ijs te eten en romcoms te kijken (of een andere genre). Verwen jezelf een keer lekker!

    [ bericht aangepast op 25 juni 2017 - 20:32 ]