• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik begin steeds wat lager kusjes te geven en als ik niet meer verder kan omdat ik zijn polsen vast wil blijven houden kom ik weer iets omhoog om hem ruw op zijn lippen te zoenen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik zoen haar wild terug, ze maakt me compleet wild, maar ik hou me in. Zij moet het vandaag doen. Met mijn tong lik ik toch even over haar lippen, te onweerstaanbaar.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Luca likt met zijn tong over mijn lippen en ik doe mijn mond open. Met mijn tong streel ik langs die van hem. Ik laat een van zijn polsen los en glij met mijn vrije hand over zijn borstkas, steeds verder naar beneden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik maak gebruik van mijn vrije hand om haar rug te strelen. Haar huid voelt zoals altijd fijn aan op de mijne. Ik speel een vurig spelletje met haar tong, maak het iets wilder dan het was.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Mijn mondhoeken krullen omhoog als hij het zoenen iets wilder maakt waar ik op in ga. Mijn hand zakt verder naar zijn broek waar ik de knop van los maak.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik hijg, veel te hard voor mijn gevoel. Pure lust maakt zich meester van me en ik kan me niet meer inhouden. Ik bevrijd mijn andere pols en pak haar lichaam ruw vast om haar tegen me aan te drukken.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Hij trek zijn pols los en pakt me ruw vast waarna hij mij tegen zich aandrukt. Een kleine grijns komt op mijn gezicht. 'Niet zo ongeduldig meneertje,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik grijns kort. "Dat is moeilijk met jou boven op me." zeg ik er hees op.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Hmm, dan moet ik je maar eens leren wat geduldiger te worden,' grijns ik waarna ik mijn hand weer bij zijn broek vandaan haal.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik protesteer zacht. "Ja maar..." Ik trek een pruillipje en haal mijn handen van haar lichaam af. "Goed." antwoord ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Je leert het al,' grinnik ik. 'Je weet nu hopelijk wel wat ik bedoel?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Bijna." grijns ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik lach even. 'Je bent echt te erg,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Weet ik." grijns ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik steek mijn tong uit. 'Niet zo bijdehand doen,'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    To the stars who listen — and the dreams that are answered