• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

Your make-up is terrible

[Ja ik ga ook slapen troeste.]

Ich liebe dich 27.12.23

Jeremy Velez

Ik liep een stuk, al had ik voor de zoveelste keer geen flauw idee waar ik nou precies heen liep. Al kwam dit stuk mij aardig bekent voor. Ik keek om me heen en stopte mijn handen in mijn zakken.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Celeste

"Goedzo!" prijs ik Darren als hij netjes gaat zitten.
    "Kom." Zeg ik als ik weer verder Jog. Uiteindelijk vind ik een lekker bankje in de zon en ga erop zitten.
    Ik doe Darren los, en hij rent gelijk vrolijk over het grasveldje.
    Ik sluit even mijn ogen en laat de zon mijn gezicht verwarmen.

Ich liebe dich 27.12.23

[Zo, bijgelezen, jezus. x'D]

Your make-up is terrible

xHeavenlyx schreef:
    Cassie
    'Oehh, voetballen,' zeg ik grijnzend. 'Heb je al bedacht wat ik bedoelde?' vraag ik er nonchalant achteraan.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Luca Jones
    Ik negeerde Jeremy en Celestes gesprek, ik weet waarover het gaat en wil me er niet mee bemoeien. Jeremy hoeft ook niet te weten van mijn escapades met Damon en Solomon, dat lijkt me niet bevorderend. En dat zou er misschien wel uitkomen, mocht ik me ermee gaan bemoeien.
    Ik grijns naar Cassie, de rest is al weg. "Nee, niet echt, misschien moet je het laten zien."

Your make-up is terrible

Cassie
    'Nee, niet echt, misschien moet je het laten zien,' grijnst Luca.
    'Ja, in de woonkamer zeker,' grinnik ik. 'Goed idee mister,'

Luca Jones
    "Durf je niet dan?" daag ik haar uit terwijl ik me naar haar toebuig.

[eteeeh.]

Your make-up is terrible

[escawattes?]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Cassie
    'Durf je niet dan?' zegt hij uitdagend terwijl hij naar me toe buigt.
    'Oh, ik durf heus wel,' grijns ik. 'Maar ik ga het niet doen in de woonkamer.'

[smakelijk eten (:]

[Escapades haha. es - ca` pa - de (Frans«Spaans) de -woord (vrouwelijk) escapades 1 eigenlijk valse sprong van een paard; 2 figuurlijk moedwillige of zedelijk ongeoorloofde streek; 3 slippertje]

Luca Jones
    Ik leun grijnzend wat naar achter. "Je durft gewoon niet."

Your make-up is terrible

[Enige wat ik ervan snapte was 'ongeoorloofde streek' xd. Bedankt voor het uitleggen ;d]

Cassie
    'Oh, ik durf heus wel,' grijns ik.
    Ik buig me meer naar hem toe en druk hem plat op de bank. 'Maar zoals ik al zei: Niet hier,'

[Zedelijk heeft te maken met seksuele dingen.]

Luca Jones
    Mijn ademhaling versnelt lichtelijk van deze daad die ik niet had verwacht van Cassie. Ik trek haar boven op me en grijns. "Ik geloof je niet hoor."

Your make-up is terrible