• ...Die je iets cadeau geven waarvan je had gezegd dat je het leuk vond?

    Ik wel, Yoda. We hadden het over boeken en ik stuurde haar een link van 'the steampunk bible' waarvan ik zei dat ik deze nog zeker ging kopen.

    Kom ik vandaag thuis, ligt er een pakketje voor me op tafel. Ik open maken, komt er iets in een cadeauverpakking uit. En ja hoor, Samantha heeft me het boek cadeau gegeven ^^

    Ik vind het superlief van haar en ben ontzettend blij met zo'n vriendin ^^

    Jullie ook vriendinnen die random iets kopen waarvan je had gezegd dat je het leuk vond/wilde hebben?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Jup.
    Het laatst kwam iemand opeens met een McFlurrie aanzetten. Kleiner cadeautje, maar het gaat om het idee.


    I am an idiot, I move.

    Dat is echt heel lief. :'D
    Mijn vriendje doet dat vaak, van die kleine dingetjes waar ik enorm blij mee kan zijn, ik vind het super als mensen zulke dingen onthouden.


    Your make-up is terrible

    Nope, dat geluk heb ik helaas niet.......


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik doe dat zelf vaak. ^^ Voor mijn vriendin, waar ik bergen kado's voor koop, soms voor Sam. ^^
    but that's really nice of her *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lanter schreef:
    Nope, dat geluk heb ik helaas niet.......


    comfort in c h a o s

    Niet echt. :'D
    Ik heb hele lieve vrienden, maar dat onthouden ze gewoon niet. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb wel een keer iemand die ik nog nooit gezien had, maar die ik kende van Quizlet, een volgeschreven kaart gestuurd met een boekenbon erop :')
    Maar dat is echt super lief!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dat is echt lief van haar.
    Ik doet het vaak voor mijn vriendin. Als ze iets aanwijst wat ze leuk vind onthoud ik dat. Dan koop ik het zodra ik er de kans toe krijg en geef ik het de eerst volgende keer dat ik haar weer zie. Het is zo fijn om te zien hoe blij ze er van word.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat lief! =)

    Nee, dat heb ik niet.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Lanter schreef:
    Nope, dat geluk heb ik helaas niet.......


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik heb hier wel een superlieve vriendin, Bruna (MarilynM), die Fred en ik - want die kent haar ook en kan ook goed met haar overweg, maar meer op een broer-zusje manier wat best leuk is eigenlijk - laatst een pakketje hebben gestuurd met wat spulletjes. Maar dat was puur omdat ze zich niet zo goed voelde en we haar op wilden fleuren.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mhihi ^^
    Blij dat je het leuk vindt :Y) Had je het serieus niet verwacht? x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ah, hoe tof!
    Nee, ik heb dat niet, maar ik ben dat wel eens van plan om te doen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nee, maar ik vind 't wel heel lief! 8D

    Nee dat heb ik niet echt.
    Maar mijn vriendinnen zijn zo ook wel lief genoeg (: ;p


    Inspiration can hit you any time