• ...Die je iets cadeau geven waarvan je had gezegd dat je het leuk vond?

    Ik wel, Yoda. We hadden het over boeken en ik stuurde haar een link van 'the steampunk bible' waarvan ik zei dat ik deze nog zeker ging kopen.

    Kom ik vandaag thuis, ligt er een pakketje voor me op tafel. Ik open maken, komt er iets in een cadeauverpakking uit. En ja hoor, Samantha heeft me het boek cadeau gegeven ^^

    Ik vind het superlief van haar en ben ontzettend blij met zo'n vriendin ^^

    Jullie ook vriendinnen die random iets kopen waarvan je had gezegd dat je het leuk vond/wilde hebben?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Lanter schreef:
    Nope, dat geluk heb ik helaas niet.......


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aaah wat lief! Nee zo'n mensen heb ik geloof ik niet in mijn omgeving..


    Bad decisions make good stories.

    Jezabels schreef:
    Nee, maar ik vind 't wel heel lief! 8D


    Tell me about it, stud.

    Ja! Ik had 't eens met Eva (Eve) over een ketting met 'n snor d'r aan. Ik wilde 'm toen ook bestellen, maar kwam erachter dat 'ie uitverkocht was. Ik dat tegen haar zeggen, ligt er pardoes een paar dagen later een pakketje op de deurmat met diezelfde ketting. Zo lief _O_ O! En Assassin heeft eens zomaar een Beatles t-shirt voor mij gekocht die ze tegenkwam tijdens 't winkelen :'D Lieflieflief *O*

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 16:58 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja hoor, ik heb best veel vriendinnen op afstand, maar wij pennen heel veel met elkaar :) En natuurlijk geven we elkaar soms ook cadeautjes.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nope.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hha ja dat heb ik, verjaardagskaartjes en kleine prut sturen we met de post naar elkaar, maar met de verjaardagen meeten we eens en geven we cadeautjes.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Barnabas schreef:
    Niet echt. :'D
    Ik heb hele lieve vrienden, maar dat onthouden ze gewoon niet. XD

    Yep, my friends' brains are the size of a peanut when it comes to spending money on gifts, lol

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 17:06 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Moran schreef:
    (...)
    Yep, my friends' brains are the size of a peanut when it comes to spending money on gifts, lol


    Same here


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Yoda schreef:
    Mhihi ^^
    Blij dat je het leuk vindt :Y) Had je het serieus niet verwacht? x]


    Nou, ik verwachtte vandaag mijn grote pakket met die 8 boeken waarvan mn ma me gaat vermoorden, maar daarvan kreeg ik een berichtje dat die morgen pas komt, dus toen ik thuis kwam zat ik echt mijn hersens te breken over of ik nog iets had besteld xD maar boek is echt super! Tank joe tank joe ^^

    Heimdall schreef:
    (...)

    Nou, ik verwachtte vandaag mijn grote pakket met die 8 boeken waarvan mn ma me gaat vermoorden, maar daarvan kreeg ik een berichtje dat die morgen pas komt, dus toen ik thuis kwam zat ik echt mijn hersens te breken over of ik nog iets had besteld xD maar boek is echt super! Tank joe tank joe ^^


    Hoelang heb je hem laten liggen voordat je hem opende, omdat het adres klopte? (cat)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Hoelang heb je hem laten liggen voordat je hem opende, omdat het adres klopte? (cat)


    eeh, ik zag hem liggen, liep door naar de koelkast om wat te drinken te pakken, toen even naar moeder die de schuur aan het verbouwen is (volgens mij maakt ze een isoleercel om me op te sluiten (cat)) toen weer naar het pakketje gekeken, computer aangezet en mail nagekeken om te kijken of ik toch nog wat besteld had en toen maar eens open gemaakt en me afgevraagd waarom het was ingepakt x]

    ja, mijn beste vriendin woont in Engeland dus als ze dan iets ziet waarvan ze denkt dat ik het leuk vindt, stuurt ze mij een onverwachts cadeautje.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Lanter schreef:
    Nope, dat geluk heb ik helaas niet.......


    Ex astris, sciencia

    Nou ik koop wel eens sigaretten voor een vriendin van me als ze blut is, of soms betaal ik haar eten wel eens als ze samen zijn. Ze heeft het niet zo breed thuis.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.