• Ja, zijn hier toevallig mensen die Doctor Who kijken? Ik kijk het namelijk wel, en het is altijd leuk om erover te praten! :D.

Voor de mensen die het niet kennen:
    Doctor Who gaat over een man, the Doctor, en hij is een Time Lord, wat betekent dat hij door de tijd en ruimte kan reizen in zijn TARDIS (Time And Relative Demention In Space), die eruit ziet als een blue police box. Hij is zo'n 900 jaar oud, en telkens als hij bijna dood gaat, regenerate hij, wat inhoudt dat hij een nieuw uiterlijk en een nieuwe persoonlijkheid krijgt. Hierdoor is het dus ook werelds langst runnende Science Fiction serie. Momenteel is de serie aangeland bij de Elfde doctor (Eleven), gespeeld door Matt Smith, met als companions Amy Pond (Karen Gillan), Rory Williams (Arthur Darvill) en af en toe River Song (Alex Kingston). Seizoen 7 komt in september op BBC. Je kan onderscheid maken tussen Classic Doctor Who, en Doctor Who 2005. Die laatste zijn de "nieuwe" seizoenen, met de Negende, Tiende en Elfde doctor. Classic Doctort Who telt meer dan 600 episodes.

But I see that what I was reserving, belongs to you just as much as to any.

Gallifreyan schreef:
    (...)

Nieuwe companion. Ze komt voor het eerst in de christmas special.

Ja dat weet ik, maar ze zouden er iets speciaals van maken, en het is dat dat ik me afvraag. Hoe ze haar zullen introduceren.

Gallifreyan schreef:
    (...)

Nieuwe companion. Ze komt voor het eerst in de christmas special.

Ja.. Ik ben benieuwd hoe dat gaat worden want ze is aangenomen omdat ze sneller schijnt te kunnen praten dan Matt...

Believe in yourself.

Ik ken het niet.. Maar denk ook niet dat ik het leuk zal gaan vinden ;P

“All those fairytales are full of shit.”

11th schreef:
    (...)
    Ik weet ook niet... Die dikke blauwe man (heeft hij eigenlijk wel een naam? Zowel, dan weet ik het echt niet meer. xd ) had het daar wel over dat ze in de gevangenis zou blijven zitten voor iets wat ze eigenlijk niet heeft gedaan..

Ik weet z'n naam niet meer, haha. Hmm ik denk dat dat eigenlijk wel de simpelste oplossing is ja, haar daar gewoon laten zitten :o.

Gallifreyan schreef:
    (...)

Ik weet z'n naam niet meer, haha. Hmm ik denk dat dat eigenlijk wel de simpelste oplossing is ja, haar daar gewoon laten zitten :o.

Ja maar ze kiezen nou niet echt altijd voor de simpelste oplossing, haha! xd
    Weet je waar ik nou écht benieuwd naar ben? Of er nou wel of niet een Twaalfde Doctor komt aangezien dat dan zijn laatste reïncarnatie zal zijn..

Believe in yourself.

(cat) Ik keek het tot 10, then I stopped. ^^ but I do love it.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Lowe schreef:
    (...)
    (nerd)
    Ik vraag me trouwens af wat ze met Jenna Louise Coleman gaan doen. :-)
    Ja echt hea, me gusta zeg.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Onze basisschool leraar vond het echt helemaal geweldig. Maar zelf heb ik het nooit gekeken, nee :')

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Lowe schreef:
    (...)
    Ja dat weet ik, maar ze zouden er iets speciaals van maken, en het is dat dat ik me afvraag. Hoe ze haar zullen introduceren.

Hmm, tsja... ze zullen vast wel weer iets origineels verzinnen, daar heb ik alle vertrouwen in :D.

Gallifreyan schreef:
    (...)

Hmm, tsja... ze zullen vast wel weer iets origineels verzinnen, daar heb ik alle vertrouwen in :D.

Denk het ook, haha. Ik bedoel... Sommige dingen die kan ik niet eens zó bedenken! Ik vind echt hoe ze alles doen superknap. Krijg ook altijd megaveel inspi daarvan xD

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Leela schreef:
    (...)

Denk het ook, haha. Ik bedoel... Sommige dingen die kan ik niet eens zó bedenken! Ik vind echt hoe ze alles doen superknap. Krijg ook altijd megaveel inspi daarvan xD

Haha, inderdaad. Steven Moffat is echt een genius :( Evil genius though. I mean, toen Donna kwam vond ik het al awesome que introductie, en Amy/Amelia... urgh.

Ik kijk Doctor Who. Maar ik heb alleen NewWho gezien, en Torchwood. (:

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Jaaa I love Doctor Who, maar ik ben volgens mij de enige die Nine wel super vond, bijna nog leuker dan Ten :')

As travars

Totoro schreef:
    Jaaa I love Doctor Who, maar ik ben volgens mij de enige die Nine wel super vond, bijna nog leuker dan Ten :')

Nine was gewoon brilliant. ^^ ik kan zeer moeilijk kiezen tussen hem en Ten.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Totoro schreef:

Je bent sowieso niet de enige! Ik ben dol op Nine en ik vind het echt heel erg jammer dat hij maar één seizoen had. Christopher Eccleston was geweldig als Doctor. Hij wordt vaak een beetje vergeten door de overweldigende populairiteit van Tennant (die ook een fantastische Doctor was, daar niet van), maar hij is wel degene die de serie eigenlijk weer opgestart heeft. ^^

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 15:37 ]

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan