• By the way mijn haren zijn gisteren al geknipt :3
    Le me nu :

[ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 17:36 ]

Shoganai i ne~

Pony zal je denk ik wel staan. Je hebt een groot voorhoofd, just like me ;]
    Over kleuren moet je niet bij mij zijn, want daar heb ik verstand van. Ik kan je wel aanraden om te spoelen. Dat is namelijk minder 'permanent'.

Deep inside, I've never felt alive

You're cute :3.
    Maar ik zie je voorhoofd niet, dus ik kan niet echt zeggen of een rechte pony je zal staan. Als je het gaat spoelen, zou ik als ik jou was een beetje een kastanje bruine kleur nemen.

i put the fun in funeral

Audacity schreef:
    Maar ik zie je voorhoofd niet, dus ik kan niet echt zeggen of een rechte pony je zal staan. Als je het gaat spoelen, zou ik als ik jou was een beetje een kastanje bruine kleur nemen.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Audacity schreef:

Full of envy behind that anonymous mask

Audacity schreef:

We'll still love each other, forever and always. <3

Had je dat niet aan mij kunnen vragen :'D?
    Ik lijk tenslotte heel erg op jou :Y)
    O, ja als persoonlijke Lokk-a-Like Kan het op zich wel, maar is ons haar behoorlijk irritant D:

[ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 22:49 ]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Ja, een pony zal jouw denk ik wel staan (: over kleuring moet je me niets vragen, daar weet ik niets van :X

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Ghehe oeps ik heb al een foto met me voorhoofd geplaatst

Shoganai i ne~

Ik heb ook een rechte pony, want zonder pony heb ik een te hoog voorhoofd xD

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Ik kan wel wat kleurtjes met photoshop proberen ..... zodat je een idee krijgt hoe het staat bij je haar :Y)

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Ik heb ongeveer dezelfde kleur haar en een pony zal je wel staan.
    Over de kleur: Ik heb nu blonde higlights er in en het lijkt echt leuk -zeker een aanrader- *O*

Remember when...

Ik vind het zo juist echt leuk!

Bad decisions make good stories.

Je zou zeker en vast met een pony staan , omdat je een groot voorhoofd hebt , en een pony gaat dat wat verdoezelen en je gezicht korter laten lijken (: al zou ik je haarkleur gewoon behouden ! ik vind het wel een mooie kleur ! en ik ben zowiezo al wat tegen haarkleuringen ... maar dat is ieder zijn eigen keus uiteraard , je maakt er wel iets moois van , post maar een foto als je het hebt laten doen !

I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

Jap, een pony zal je staan denk ik. Je voorhoofd is alleszins groot genoeg (om het raar te zeggen) en je gezichtsvorm zal er volgens mij ook goed bij passen. En ik denk dat je wel zal staan met kastanjebruin of iets naar de roodbruine tinten..
    Ik zou ook graag een rechte pony laten knippen, maar stiekem durf ik niet :x

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Negligible schreef:
    Jap, een pony zal je staan denk ik. Je voorhoofd is alleszins groot genoeg (om het raar te zeggen) en je gezichtsvorm zal er volgens mij ook goed bij passen. En ik denk dat je wel zal staan met kastanjebruin of iets naar de roodbruine tinten..
    Ik zou ook graag een rechte pony laten knippen, maar stiekem durf ik niet :x

Oke, ik heb dus al een foto gezien met pony en het staat je erg goed!

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right