• M'n vriend had het gisterochtend uitgemaakt op een zeer kutte manier, waar ik 'm gisteravond vriendelijk op aansprak. Hij flipt 'm helemaal uit en beweerd dat ik niet mag zeuren en dat hij niets verkeerds had gedaan, terwijl ik alleen maar zeg dat hij het best anders uit had mogen maken. Mijn eerste reactie: 'Je zoekt het maar uit, als je niet volwassen om kunt gaan met opbouwende kritiek is het klaar. Je hoeft morgen niet meer bij me terug te komen.'

    De reden dat hij het uitmaakte was wegens een meisje uit een andere stad waar hij vandaag mee had afgesproken, hij wilde zich niet in te hoeven houden, maar ik weet dat als zij er niet op in gaat hij me terug wilt. Nou nee dank je. Ik heb zó veel voor hem gedaan, ik heb de afgelopen maanden niets anders als zijn zooi zitten opruimen end at is verschrikkelijk ten kostte van mij gegaan, en ik spreek hem één keer ergens op aan en ik loop op hem te bitchen en begint 'ie mijn slechte eigenschappen naar voren te halen om onder zijn gezeik uit te komen.

    Ik heb het echt helemaal gehad, dat het uit was daar had ik vrede mee, de reden minder, maar ik bleef er rustig onder was gisteren ook nog normaal met 'm om gegaan en wilde gewoon net zoals eerst vrienden zijn en dan krijg ik zo'n reactie. Echt val dood, ik ben zó tyfus pissed op 'm geworden, alle frustratie van het afgelopen half jaar heb ik voer hem uitgestort en ik heb 'm gezegt dat 'ie op kan kankeren met z'n kutproblemen en kan verdrinken in zijn eigen zelfmedelijden. Door mij vertrouwen mensen hem weer en dat gaat 'ie zo met me om om mij vervolgens laag te noemen als ik zeg dat 'ie dan maar op moet tyffen als 'ie toch naar me weigerd te lusiteren.


    Let it come and let it be


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    You go girl. Zo laat je je niet behandelen.
    (joehoe)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind het al schandalig dat hij het uitmaakt omdat 'hij zich niet in wil houden bij een ander meisje'. Kan hij niet normaal met een meisje omgaan zonder dat hij moeite moet doen om zich in te houden.
    Hij zou bij mij ook niet meer moeten afkomen hoor, die heeft het serieus verpest dan.
    Wees blij dat je van hem af bent, er loopt veel beter rond.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Ik vind het al schandalig dat hij het uitmaakt omdat 'hij zich niet in wil houden bij een ander meisje'. Kan hij niet normaal met een meisje omgaan zonder dat hij moeite moet doen om zich in te houden.
    Hij zou bij mij ook niet meer moeten afkomen hoor, die heeft het serieus verpest dan.
    Wees blij dat je van hem af bent, er loopt veel beter rond.

    Met zijn vorige 2 ex-en wilde hij met mij & een goede vriendin van me vreemd gaan, maar omdat ik niet meewerkte en zei 'tot hier en neit verder' had hij het 2 keer uitgemaakt voor mij. (De 1e was een vriendinv an mij dus ik hield hem nog steeds op afstand omdat het net uit was met haar, daardoor ging hij naar zijn andere back-up). HIj heeft ook altijd iemand reserve staan, en in de periode dat hij met mij had, stond dat meisje op reserve.


    Let it come and let it be

    Volgens mij heeft die jongen ze allemaal niet op een rijtje, als ik dit en en die reactie van je lees..
    Maar goed dat je zo duidelijk bent geweest, want dan weet hij ook wat hij heeft gedaan.
    Kan hij zich misschien schuldig voelen.
    Sterkte meisje! En onthoud: na regen komt altijd zonneschijn.


    Deep inside, I've never felt alive

    Complexity schreef:
    (...)
    Met zijn vorige 2 ex-en wilde hij met mij & een goede vriendin van me vreemd gaan, maar omdat ik niet meewerkte en zei 'tot hier en neit verder' had hij het 2 keer uitgemaakt voor mij. (De 1e was een vriendinv an mij dus ik hield hem nog steeds op afstand omdat het net uit was met haar, daardoor ging hij naar zijn andere back-up). HIj heeft ook altijd iemand reserve staan, en in de periode dat hij met mij had, stond dat meisje op reserve.

    Als ik in jou plaats was geweest, was ik niet eens wat met hem begonnen. Die is gewoon niet te vertrouwen dan D: Maar je doet er goed aan door te zeggen dat je hij niet meer moet terug komen. Hij is jou echt niet waard en er lopen nog genoeg jongens rond (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben trots op je om het feit dat je van af bijt. Veel meiden zouden dat niet durven. En als die eikel zegt dat hij het uit wil maken omdat hij met een of ander wijf af spreekt in de stad en hij "zich niet wil inhouden" is hij jou zo niet waard.

    Ik ken dat trouwens wel hoor, dat je allemaal dingen regelt voor een bepaald persoon, diegene voorstelt aan nieuwe mensen etc etc en zij je vervolgens als een baksteen laten vallen. Te vaak meegemaakt.

    Bearhug for you, girl.


    ars moriendi

    Aife schreef:
    Volgens mij heeft die jongen ze allemaal niet op een rijtje, als ik dit en en die reactie van je lees..
    Maar goed dat je zo duidelijk bent geweest, want dan weet hij ook wat hij heeft gedaan.
    Kan hij zich misschien schuldig voelen.
    Sterkte meisje! En onthoud: na regen komt altijd zonneschijn.


    ik denk ook dat die jongen niet echt weet wat "verkering en relaties" inhouden... ik had ff snel gekeken naar je leeftijd en ik zag 13, als die jongen ook rond die leeftijd is dan zijn de meeste nog best wel kinderachtig.. en die beseffen bepaalde dingen nog niet helemaal.
    het komt vast wel goed ;) er zijn genoeg andere jongens (:

    Had jij niet ook een topic aangemaakt dat hij toen op msn zat te klooien dat het uit was? Niet meer terug nemen die gast, echt niet, vergis je er niet meer in. Laat hem maar stikken met dat andere meisje. Dit kan/mag hij jou niet aan doen.


    Bad decisions make good stories.

    Lekkere taalgebruik


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    The fuck? Really, the fuck? Hij maakt het dus met jou uit, omdat hij zich niet wil inhouden bij een meisje die hij gaat ontmoeten? Waar slaat dat op? Alleen maar beter dat je hem kwijt bent. Zoiets doe je gewoon niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    The fuck? Really, the fuck? Hij maakt het dus met jou uit, omdat hij zich niet wil inhouden bij een meisje die hij gaat ontmoeten? Waar slaat dat op? Alleen maar beter dat je hem kwijt bent. Zoiets doe je gewoon niet.


    ^ Dit, ik kan er absoluut niet tegen als jongens zulke vreemde dingen doen. Hij heeft maar trouw te zijn!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wat een zelfingenomen, zwakzinnige beunhaas s:
    Balen dat het zo tot een einde is gekomen, maar het is beter zo.
    Jij verdient beter!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Wat een klootzak :O Zo hoor je een meisje niet te behandelen en zeker niet als jij zoveel moeite voor hem gedaan hebt. Het is misschien heel vervelend, maar je bent echt beter af zonder hem. En dat lijkt nu heel kut, maar over een tijdje zie je ook in dat hij niet de geschikte persoon voor je is. Jij verdient een jongen die je met respect behandeld en niet zo erg tegen je uitvalt. Hij maakt het ook om een hele domme reden uit. Dan kan je zien dat het nog een kleuter is.
    Heel veel sterkte de komende tijd, maar alles komt goed, echt waar. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat een dick. Echt props dat je je kalm hebt weten te houden, persoonlijk zou ik, denk ik, zijn beginnen gooien met alles binnen mijn bereik.


    Frankly my dear, I don't give a damn.