• Deze zag ik net op twitter, en ik móest hem evetjes met jullie delen :3 Op het begin snapte ik hem niet, maar daarna lag ik plat :'D

    Ja, die zag ik ook al ;]
    Hihi :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Hahaha awesome! :'D. Ik irriteer me écht zo aan haar.


    Just call me Olivia.

    Ik vind dat model echt heel erg eenzijdig en daardoor irriteer ik me aan haar.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik zag hem ook op twitter, en ik lag ook dubbel. Nu weer.


    Food.

    Leela schreef:
    Ik vind dat model echt heel erg eenzijdig en daardoor irriteer ik me aan haar.


    Oh ik haat dat ... Zo gezegde modellen, maar ze hebben maar één gezichtsuitdrukking. -.-


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Oh ik haat dat ... Zo gezegde modellen, maar ze hebben maar één gezichtsuitdrukking. -.-


    En bij haar is dat met haar tong achter die tanden van haar, en d'r ogen alsof ze stront ruikt ._.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ghehe, geniaal :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Hahahaha, geweldig!


    Bad decisions make good stories.

    trololol, genius =]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik was op school op 9GAG met een klasgenoot en toen we dit zagen werden we eruit gestuurd omdat we te hard lachten. Ik vond 'm echt hilarisch :').


    The odds are néver in our favor.

    Hahahaha.
    Ja, dat vind ik nou niet het mooiste model ofzo :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hahahaha xd


    Inspiration can hit you any time

    Wie is zij dan? :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    HAHAHAH.


    The universal language of art.

    Ik had hem al op 9gag gezien :'D
    Maar ze is inderdaad niet zo mooi D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor