• Djezus,
    jullie hebben allemaal al wel eens een kettingbrief gekregen, of een doorstuurmail? Wel, ik wordt er ziek van. Elke dag krijg ik wel zo'n k*tmails. Ik heb al zeker 10mails gehad voor die gebeurtenis in de creche van Dendermonde, oké het is erg maar wat voor nut hebben die mails in godsnaam? Je zet je naam eronder, stuurt die mail door en wát dan? Alsof de starter van die mail die mail ooit weer ziet als iedereen zijn naam er op heeft gezet.
    Ook deze mails ergeren me 'je mag van geluk spreken, want ik moest uit 10mensen kiezen die ik graag zie, het was moeilijk, maar jij zit erbij!' Omijnweg, sommigen sturen mij dat door, maar kennen mij nieteens en ik hun ook niet. Ze hebben mij niet eens in hun msnlijst staan en omgekeerd ook niet. Nu heb ik lekker héél beleefd terug gestuurd naar één of ander kind; 'djezus, hou op met die k*tmails te sturen, wil je? Mensen ontvangen die mails, zetten hun naam eronder, sturen ze door én wat dán? Nothing. Stuur je k*tmails dus naar iemand anders, danku.'
    Oké, dat was best onbeleefd, maar ik ben het beu om die mails te krijgen. Wie deelt mijn mening?


    -

    ik, alweer :'D

    Ik, ik heb zo'n ongelofelijke grafhekel aan die dingen, ik kijk er neit eens meer naar.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik krijg geen doorstuurmails meer aan. :'D Enkel in mijn map ongewenste mails. ^^

    Ik, ik heb zo'n ongelofelijke grafhekel aan die dingen, ik kijk er neit eens meer naar.

    ik ook niet, meestal verwijder ik ze méteen, zonder ze te bekijken.


    -

    ik.

    Ik heb er ook een hekel aan, maar ik ken er 1 uit protest tegen doorstuurmails. x]
    Vond die wel grappig, stond erin van: als ik die mails zou moeten geloven ben ik al *zoveel* keer dood gegaan, *zoveel* keer mijn ware tegen gekomen enzovoort.
    Dat vond ik wel een grappige x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    @SugarGuitar, ik heb ook al zo'n mails gekregen. Ook die lees ik niet, en stuur ik niet door ^^

    Anyway, fijn dat mensen het met me eens zijn (;


    -

    Ik snap het eig niet, als zoveel mensen er niet tegen kunnen, wrm zijn ze dan zo irri om ze dan tog nog door te sturen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik snap het eig niet, als zoveel mensen er niet tegen kunnen, wrm zijn ze dan zo irri om ze dan tog nog door te sturen.

    dat snap ik ook niet n_n
    Misschien zijn ze bang dat het gaat spoken als ze het niet doorsturen ofzo, onzin.


    -

    Ik zal es komen spoken/stalken x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik haat die dingen.
    Dan komen er 9723589798236589 verschillende lijsten met namen omdat je hem naar verschillende mensen tegelijk doorstuurt-.-'


    If you want me to listen, whisper...

    Ik ben het vreselijk met je eens.

    Ik zal es komen spoken/stalken x]



    whha, I'm in.


    -

    ik ook


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    ik haat ze en deel dus je mening:Y) (stuur ze trouwens ook nooit verder, wat nu niet bepaald helpt tegen die mails)


    I am an idiot, I move.