• Altijd al gehouden van zingen, instrumenten bespelen of dansen? Dan is dit je kans! Bij Camp Musicstar kan je je passie delen met anderen en aan het eind van het kamp zelfs een wedstrijd winnen! Dus zoek jij is een andere manier om je vakantie door te brengen en ook nog naar een plek waar je je kan uitdrukken in je passie? Kom dan deze zomer naar Camp Musicstar.


    Kampeerders [Max 20]:
    - Chayenne "Chay" Lexy Avery
    - Ashlynne Leanna Archer
    - Isaac Levitate
    - May Rose White
    - Alisa Gitana
    - Gereserveerd xHeavenlyx
    - Gereserveerd xJohnnyDepp

    Begeleiders [Max. 10]:
    -
    -
    -
    -
    -
    Invullen:

    Volledige Naam:
    Leeftijd:
    Zang/Dans/instrument bespelen:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 12:02 ]


    El Diablo.

    Volledige Naam: Chayenne "Chay" Lexy Avery
    Leeftijd: Ze is net 17
    Zang/Dans/instrument bespelen: Zang, maar ze kan ook best wel goed dansen.
    Nationaliteit: Ze komt uit Spanje
    Karakter: Mysterieus, sluw, beetje arrogant, soms bitchy, lief tegen vrienden, Niet snel bang.
    Uiterlijk:


    Extra: /


    El Diablo.


    Volledige Naam: Ashlynne Leanna Archer.
    Leeftijd: 18.
    Zang/Dans/instrument bespelen: Ashlynne speelt piano en zingt daar ook bij.
    Nationaliteit: Iers.
    Karakter: Ashlynne is een stoer meisje met haar eigen ideeën en interesses, ze komt op voor wat zij denkt dat goed is en durft gerust te zeggen wat ze denkt. Ze kan soms kortaf reageren en heeft een hekel aan respectloze mensen.
    Uiterlijk:


    Extra: Muzikaliteit zit in haar familie, het is dan ook geen wonder dat ze al vanaf jongs af aan piano speelt.


    'Arthur will toss everything aside if he must - Uther, the high kingship, Britain - before he will give up Morgana'

    Volledige Naam: May Rose White
    Leeftijd: 17
    Zang/Dans/instrument bespelen: Ze kan goed Drummen en piano spelen. Ze heeft het verborgen talent dat ze ook kan zingen. Alleen ze doet het bijna nooit
    Nationaliteit: Ze is 50% Brits 45% Iers en 5% Italiaans
    Karakter: (komt nog)
    Uiterlijk: (komt nog)
    Extra: Ze zingt alleen als ze alleen is omdat ze denkt dat ze het niet kan.
    [De rest komt later. Ik wil ook graag een jongen reserveren ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hmm, ik twijfel :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Volledige Naam: Isaac Levitate.
    Leeftijd: 17.
    Zang/Dans/instrument bespelen: Hij drumt.
    Nationaliteit: Engels.
    Karakter: Isaac is een vrij rustige jongen, die aan de ene kant erg ambitieus kan zijn (als het gaat om dingen die hij leuk vindt), maar aan de andere kant ook iets té rustig en afwachtend. Hij legt vaak zijn prioriteiten bij de verkeerde zaken. Verder is hij eigenlijk vrij doorsnee. Komt niet graag in de problemen, houd niet echt van drama.
    Uiterlijk: Hij is zeker niet moeder's mooiste, maar hij is ook niet extreem lelijk. Eigenlijk is het meer zijn uitstraling. En dat hij dan geen typisch mooiejongentjesuiterlijk heeft, maakt hem niet zoveel uit.


    Extra: Hij heeft geen geweldige relatie met zijn ouders, aangezien zij vinden dat hij zijn aandacht op verkeerde dingen richt en dat hij "die muziekdingen" beter achterwege kan laten.


    But I see that what I was reserving, belongs to you just as much as to any.

    Hoeveel personages mag je spelen? ^^ Want ik zou graag nog een jongen als kampeerder willen spelen en nog een begeleider (:


    'Arthur will toss everything aside if he must - Uther, the high kingship, Britain - before he will give up Morgana'

    3


    El Diablo.

    Als er meer mensen komen wil ik wel een meisje reserveren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    -

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 21:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Volledige Naam: Alisa Gitana
    Leeftijd: 16
    Zang/Dans/instrument bespelen: Ze zingt, terwijl ze zichzelf begeleidt met gitaar.
    Nationaliteit: Spaans
    Karakter: Alisa is een vrolijk meisje. Je ziet haar altijd lachen. Toch is het een nogal gesloten meisje, ze vertelt niet snel over haar leven. Als ze zingt vergeet ze dit allemaal en in haar liedjes kun je wel haar hele levensverhaal terughoren. Verder is ze nogal impulsief.
    Uiterlijk: Alisa heeft sproeten op haar gezicht en heeft golvend haar tot haar schouders. Haar haar heeft ze meestal in een knot, vlecht of met een bandje rond haar hoofd. Ze ziet er niet tiptop verzorgd uit, omdat ze op het strand woont. Ze is behoorlijk gespierd doordat ze surft.
    Extra: Alisa is opgegroeid in een hippie-dorp aan het strand. Ze kan heel goed surfen en zomers zingen ze allemaal rond het kampvuur. Ze heeft twee grote broers en is daarom een beetje een 'one of the guys'-girl.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 23:26 ]

    Is er al een topic open? :$

    mag ik een meisje reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ukkies schreef:
    Is er al een topic open? :$


    Haha ja vroeg ik me ook al af, ben ook benieuwd wanneer we gaan beginnen x'd


    'Arthur will toss everything aside if he must - Uther, the high kingship, Britain - before he will give up Morgana'

    Ik reserveer een meisje


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Volledige Naam: Evanna Desendra Autumn.
    Leeftijd: 18
    Zang/Dans/instrument bespelen: Ze drumt, speelt gitaar (akoustisch en elektrisch) en kan ook erg mooi zingen
    Nationaliteit: Australisch
    Karakter: Ze is apart, maar dat waardeert iedereen. Je weet niet wat het is, maar je kan haar gewoon niet pesten. Er straalt iets van haar af. Ze is heel behulpzaam en ze kan goed tegen kritiek. Kan er niet tegen als iemand onterecht boos is. Ook kan ze erg goed luisteren en met de ideeën van een ander kan ze vaak ook wat doen.
    Uiterlijk:






    Extra: Ze is erg gesteld op de natuur en kan daar uren doorbrengen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel