• What is love?


    laat jullie gaan:9~


    all I want is the taste that your lips allow

    Evol.


    -

    Goedmaaksex.
    Liefde in het Nederlands?


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Love Sucks :'D

    Iets wat er op verschillende manieren is.
    Je hebt liefde als in vriendschap, maar ook liefde als in vriend & vriendin (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Gezeik. (:

    Pff we zijn wel lekker optimistisch zeg (krul)


    -

    Een oneindig en onoverwinnelijk gevoel wat ik niet precies kan uitdrukken in woorden :Y)(nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Love is zoals water.
    Niét te beschrijven : D.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Oké, ik ben het met de meeste mensen eens dat liefde gewoonweg niét de definieren is. Maar woede, verdriet, angst, geluk.. die dan wel? Gevoelens zijn sowieso moeilijk te beschrijven en begrijpen.


    It's time to be happy again.

    Liefde is lief hebben, liefde moet van beide kanten komen, liefde is warm, soms ook koel maar liefde overwint alles. *pinkt traantje weg* ..Jah


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Volgens mezelf is liefde een gevoel waar mensen te hard naar verlangen en daardoor als het gevoel weg is bij de wederhelft de andere kermt van de pijn, maar niemand is anders en iedereen snakt wel naar armen om zich heen. Liefde bestaat er volgens mij om te beseffen dat je niet alleen bent en soms mensen te laten beseffen dat niet alles om hun draait. Liefde is de sterkste kracht, met liefde overwin je de grootste problemen. Liefde geeft je meer zelfvertrouwen met het idee van ; iemand houd van me en vind me de moeite waard om te vechten. Liefde zit in de kleine dingen. Liefde is samen alles aankunnen en alles van mekaar kunnen verdragen.


    En zo kan ik uren doorgaan (nerd)

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 2:01 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Jaaaack schreef:
    Volgens mezelf is liefde een gevoel waar mensen te hard naar verlangen en daardoor als het gevoel weg is bij de wederhelft de andere kermt van de pijn, maar niemand is anders en iedereen snakt wel naar armen om zich heen. Liefde bestaat er volgens mij om te beseffen dat je niet alleen bent en soms mensen te laten beseffen dat niet alles om hun draait. Liefde is de sterkste kracht, met liefde overwin je de grootste problemen. Liefde geeft je meer zelfvertrouwen met het idee van ; iemand houd van me en vind me de moeite waard om te vechten. Liefde zit in de kleine dingen. Liefde is samen alles aankunnen en alles van mekaar kunnen verdragen.


    En zo kan ik uren doorgaan (nerd)
    Dat vind ik idd wel mooi gezegd ja :3.


    Wie du mir, so ich dir.

    Liefde is het feit dat mijn vriend het niet eens hoeft te zeggen, om me te laten weten dat hij van me houd. <3

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 2:47 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Liefde is...
    Als je vlinders krijgt?
    Als je alleen maar aan hem/haar kan denken en andersom?
    Als jullie je leven aan elkaar willen geven?
    Als jullie van elkaar houden?

    Wat een gelul verzin ik toch weer xD


    Life is what you make it

    Liefde is vrienden.
    Verliefdheid.
    Familie.


    Food.