• Sorry ik moet dit even kwijt, zeiktopic, I know.

    Dus, een "vriend" van me en ik zijn een tijdje terug naar een auditie gegaan. Ik was enorm zenuwachtig en lag er de eerste ronde uit, maar hij ging wel door.

    Nu is er binnenkort weer zo'n auditie, en die gast zou mij een bepaald dansje die in die auditieronde voorkwam leren. Zegt hij nu ineens doodleuk via Facebook dat hij toch wel denkt dat ik ga falen en dat hij daarom mij dat dansje ineens niet meer wil leren. Terwijl ik gvd degene was die hem mee naar die auditie heeft genomen terwijl hij maar zat te zeiken dat "hij het niet kon" etc etc. en ik hem er daar bovenop heb gepraat! We hebben toen notabene nog tegen elkaar gezegd dat je nooit moet luisteren naar mensen die niet in je geloven.

    Ik zit hier nu gewoon te janken, ik vind dit zo erg.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    ars moriendi


    Thank you, mensjes <3


    ars moriendi

    Frodo schreef:



    Dat is echt rot meid.. Echte vrienden zouden zoiets niet doen!


    comfort in c h a o s


    You've cat to be kitten me right meow.

    JUKEB0X schreef:
    Ik weet niet goed wat zeggen, behalve dan dat dat echt vreselijk suckt, dus dan maar ook een knuffel van mij.



    Ex astris, sciencia

    Rustig maar meid. Karma pakt hem wel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wangster schreef:
    Rustig maar meid. Karma pakt hem wel.

    Love that way of thinking.


    ars moriendi

    Dat is echt een rotstreek! Wat een loser ><

    Ik hoop voor je dat hij heeel hard onderuit gaat, dan kan jij eens even flink lachen.
    Enne, ga je dan nu toch aan die auditie meedoen? Want dat zou nóg beter zijn, als je gewoon een dans leert, of je die nu zelf verzint of dat andere je daarbij helpen, en hem kan laten zien dat je het wél kan! (:


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Dat is echt een rotstreek! Wat een loser ><

    Ik hoop voor je dat hij heeel hard onderuit gaat, dan kan jij eens even flink lachen.
    Enne, ga je dan nu toch aan die auditie meedoen? Want dat zou nóg beter zijn, als je gewoon een dans leert, of je die nu zelf verzint of dat andere je daarbij helpen, en hem kan laten zien dat je het wél kan! (:

    Ja, dat zou inderdaad helemaal mooi zijn.. maar het vervelende is dat de eerstvolgende auditie in Frankrijk is, en ik nog maar moet zien hoe ik daar nou weer moet belanden..

    Anyway, thanks <3 !


    ars moriendi

    JUKEB0X schreef:
    Ik weet niet goed wat zeggen, behalve dan dat dat echt vreselijk suckt, dus dan maar ook een knuffel van mij.



    Owl you need is love.

    Wat rot voor je meis, maar ik weet zeker dat je die knul keihard in z'n uppie kan laten staan, ook al heeft hij dan misschien iemand nodig.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Welkom in de showbiz meis...


    Life is hard and then we die

    Wow, dat is écht een hufter ;o


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Jezus, wat een eikel, met uw welnemen. Ik vind dat hartstikke gemeen van hem. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Notredame schreef:
    (...)
    Ja, dat zou inderdaad helemaal mooi zijn.. maar het vervelende is dat de eerstvolgende auditie in Frankrijk is, en ik nog maar moet zien hoe ik daar nou weer moet belanden..

    Anyway, thanks <3 !


    Meh Frankrijk o.O Dat suckt inderdaad, want hoe kom je daar -.-
    Hmm ik zag toevallig net op facebook iets staan van Anthony (finalist so you think you can dance) over iets van autities die worden gehouden voor de voice kids, maar dan moet je tussen de 11 en 17 zijn als ik het goed onthouden heb.
    Ik zal het straks voor je opzoeken, maar mijn laptop gaat elk moment uitvallen vanwege te weinig stroom, dus ik kan nu weinig voor je doen xd


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    (...)

    Meh Frankrijk o.O Dat suckt inderdaad, want hoe kom je daar -.-
    Hmm ik zag toevallig net op facebook iets staan van Anthony (finalist so you think you can dance) over iets van autities die worden gehouden voor de voice kids, maar dan moet je tussen de 11 en 17 zijn als ik het goed onthouden heb.
    Ik zal het straks voor je opzoeken, maar mijn laptop gaat elk moment uitvallen vanwege te weinig stroom, dus ik kan nu weinig voor je doen xd

    Zang is niet helemaal mijn ding, 't waren zeg maar audities voor castings in Disneyland Parijs. ;) Maar lief dat je het aanbiedt!

    @PukkelXDing: Ja, die jongen doet geen opleiding en kan al tijden geen baan vinden. T'is 'em denk ik behoorlijk in zijn bol geslagen sinds hij eindelijk na jaren ergens een sprankje succes heeft. -___-

    Jullie zijn trouwens allemaal schatjes <3

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 23:43 ]


    ars moriendi