• ©ThoseWords

    MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.



    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasly
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog

    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 11:54 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    TheRumIsGone schreef:
    Elianne Alice Avador

    'Regels zijn er om gebroken te worden, waarom zou je ze anders maken' Zeg ik grijnzend.

    [Ik post morgen weer.. Dinsdag ben ik tot vrijdag of zaterdag weg.. Geen internet.. I'm sorry]


    [ maak niet uit en veel plezier]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny Wemel

    "Kan je lopen?" Vraagt George terwijl hij me vragend aankijkt. Ik schud langzaam mijn hoofd. "Madame Pleister heeft iets in mijn drankje gedaan waardoor ik bijna niks meer voel," Zeg ik zacht. "Ik voel mijn hoofd niet meer, maar ook mijn benen niet.." Zeg ik nog zachter.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Samantha Lauren Billington

    Uiteindelijk kwam ik aan bij Hogwarts, en had geen idee hoe laat het was. Mijn gedachten zaten alleen maar bij Bellatrix, ik werd er gék van.. Eerst moest ik bedenken wie, daarna hoe..
    Ik zuchtte terwijl ik door de lange gangen zwierf.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    AweSomee schreef:
    [samenvatting?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    George

    "Maak niet uit we verzinnen wel wat" zei ik glimlachend terwijl ik rondkeek of er iemand aankwam en toen ik niemand zag mijn toverstaf haalde tevoorschijn.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny Wemel

    "Maak niet uit we verzinnen wel wat." Zei hij glimlachend terwijl hij de ziekenzaal rondkeek. Hij pakte zijn stok tevoorschijn en ik schrok. "W-wat ga je doen?" Vroeg ik verbaasd.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [ George helpt Ginny en Fred, Hermelien is opzoek naar Harry en Ron en verder weet ik het niet]

    George

    "Rustig maar en vertrouw ik zorg er alleen voor dat jullie hier weg kunnen" zei ik lachend. "Of heb je je toch bedacht?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Iemand die Samantha tegen wilt komen?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik zou zeggen stuur haar naar Elizabeth woods...maar die staat er nog niet tussen :') Ze staat alleen in het rollentopic.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ah okee, waar is ze atm? ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Nergens :') Ik heb haar nog niet gebruikt, schrijf maar wat ik speel er wel op in]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ginny Wemel


    "Rustig maar en vertrouw ik zorg er alleen voor dat jullie hier weg kunnen." Zegt hij lachend. "Of heb je je toch bedacht?" Vraagt hij. Ik schud heftig mijn hoofd. "Alleen ik vertrouw je niet echt met spreuken." Zeg ik lachend. "Kan Hermelien het niet doen dan?" Probeerde ik.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Hermelien Griffel

    "Wat?" Viel ik uit de lucht. "Ik het doen? Raken we er van in de problemen?"
    Ik voelde me er toch niet gerust op maar langs de andere kant, wilde ik niet dat ze me een seut vonden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    George

    'Nee Hermelien kan het niet doen want als de leraren erachter komen krijgen we problemen en daar zit ze volgens mij niet op te wachten' zei ik. "En waarom vertrouw je me niet met spreuken er kan echt niets mis gaan" zei ik lachend en erna keek ik haar weer aan "Je kan kiezen, Je laat mij de spreuken uitvoeren of je blijft hier"

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 22:23 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Haha oke ;D]

    Samantha Lauren Billington

    Ik sjokte naar de slaapzalen, gelijk door naar mijn bed. Met een diepe zucht liet ik me achterover vallen, maar schoot direct weer overeind toen ik iemand zag. Ik bestudeerde haar even. Blond, ongeveer een jaartje ouder dan dat ik ben gokte ik zo.

    [Ik heb haar bij Samantha op de slaapzaal gedumpt, hope u don't mind?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''