• De laatste tijd wordt er in de meeste roleplay's alleen gepraat en worden ze binnen drie posts's verliefd.

    Ik wil een nieuwe roleplay maken, waar ook liefde, haat en vriendschap inzit, maar waar het vooral draait om het verhaal.

    Een paar onderwerpen;
    - Jeugdgevangenis (Minderjarigen worden opgesloten voor een vreselijke daad. Ze kunnen slecht of goed behandelt worden door de medewerkers).
    - Ruimtereis. (Het is het jaar; 2056. Er is een nieuwe planeet - Youtopia - ontdekt en daar worden jongeren heengestuurd. Ze krijgen en training om daarna naar de planeet te vertrekken).
    - Oorlog (Spreekt voor zich).
    - Geheimedienst (Bijv. Cherub: CHERUB is een geheime dienst, waar de agenten allemaal tussen de 10 en 17 jaar zijn. De kinderen zijn allemaal wees. Dit is omdat niemand verwacht dat kinderen bij undercoveroperaties worden ingezet. Dat betekent dat ze alles voor elkaar kunnen krijgen wat een volwassene niet zou lukken. Om bij Cherub te kunnen komen moet je de basisopleiding doorstaan hebben, een 100-daagse bikkelharde opleiding waarbij de agent getraind word).
    - Een simpelere roleplay (Op een cruise schip, in een trein of in een vliegtuig) waar plotselinge gebeurtenissen plaatsvinden, waar de spelers op moeten inspelen. (Denk aan pech, kapingen, etc.)

    Jeugdgevangenis, oorlog en geheimedienst zijn het populairste. Ik twijfel tussen jeugdgevangenis en geheimedienst.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 9:30 ]

    Voor de mensen die gereserveerd hebben; Wordt je personage een cipier of een gevangene?

    Girl - xHeavenlyx ~ Gevangene.
    Boy - xJohnnyDepp ~ Gevangene.
    Girl - NightShot ~ Gevangene.
    Boy - Aotearoa ~ ?
    Girl - scribere ~ Gevangene.
    Girl - Aragog ~ Gevangene.
    Boy - Escritura ~ Cipier.
    Boy - Mombasa ~ Gevangene.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 16:50 ]

    Gevangene (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Gevangene (:


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    gevangene (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cipier, because i'm original 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Password schreef:
    Voor de mensen die gereserveerd hebben; Wordt je personage een cipier of een gevangene?

    Girl - xHeavenlyx ~ ?
    Boy - xJohnnyDepp ~ ?
    Girl - NightShot ~ ?
    Boy - Aotearoa ~ ?
    Girl - scribere ~ ?
    Girl - Aragog ~ ?
    Boy - Escritura ~ ?


    Ik had ook gereserveerd (;


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Ik had ook gereserveerd (;


    Oh, je staat wel in het rollentopic als gereserveerde! Gevangene of cipier?

    Password schreef:
    (...)

    Oh, je staat wel in het rollentopic als gereserveerde! Gevangene of cipier?


    Dank je, Gevangene graag.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    ik wordt Gevangene graag :)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik twijfel over het aantal mensen die mee kunnen/mogen doen. Ik zat te denken aan 24 totaal, 12 cipiers, 12 gevangenen en dan een even aantal jongens/meiden.

    Gevangene (;


    El Diablo.

    Password schreef:
    Jeugdgevangenis wordt aangemaakt. Vanavond zal het rollentopic op quizlet staan.


    Je ging ons toch waarschuwen? Ik wil ook graag een meisje reserveren, als dat nog gaat..
    Gevangene dan.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 16:58 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Je ging ons toch waarschuwen? Ik wil ook graag een meisje reserveren, als dat nog gaat..
    Gevangene dan.


    Ik was je ook van plan te waarschuwen. Wanneer het topic er is.
    Ik zet je reservering erbij!

    Straks ben ik de enige cipier.. o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.