• De laatste tijd wordt er in de meeste roleplay's alleen gepraat en worden ze binnen drie posts's verliefd.

    Ik wil een nieuwe roleplay maken, waar ook liefde, haat en vriendschap inzit, maar waar het vooral draait om het verhaal.

    Een paar onderwerpen;
    - Jeugdgevangenis (Minderjarigen worden opgesloten voor een vreselijke daad. Ze kunnen slecht of goed behandelt worden door de medewerkers).
    - Ruimtereis. (Het is het jaar; 2056. Er is een nieuwe planeet - Youtopia - ontdekt en daar worden jongeren heengestuurd. Ze krijgen en training om daarna naar de planeet te vertrekken).
    - Oorlog (Spreekt voor zich).
    - Geheimedienst (Bijv. Cherub: CHERUB is een geheime dienst, waar de agenten allemaal tussen de 10 en 17 jaar zijn. De kinderen zijn allemaal wees. Dit is omdat niemand verwacht dat kinderen bij undercoveroperaties worden ingezet. Dat betekent dat ze alles voor elkaar kunnen krijgen wat een volwassene niet zou lukken. Om bij Cherub te kunnen komen moet je de basisopleiding doorstaan hebben, een 100-daagse bikkelharde opleiding waarbij de agent getraind word).
    - Een simpelere roleplay (Op een cruise schip, in een trein of in een vliegtuig) waar plotselinge gebeurtenissen plaatsvinden, waar de spelers op moeten inspelen. (Denk aan pech, kapingen, etc.)

    Jeugdgevangenis, oorlog en geheimedienst zijn het populairste. Ik twijfel tussen jeugdgevangenis en geheimedienst.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 9:30 ]

    scribere schreef:
    Ik ben benieuwd naar het concept. Verder ben ik ook niet zo goed met plaatjes en photoshop dus daar kan ik je niet echt mee helpen


    Oké. (:

    Het verhaal wordt gebaseerd op een echte gevangenis in Alcatraz een eiland aan de westkust van de verenigde staten. Vroeger werd het gebruikt, nu is het eiland een natuurgebied.

    Oké, moet alleen 'Alcatraz' op de cover? :3
    En heb je bepaalde plaatjes die je er in wilt?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Oké, moet alleen 'Alcatraz' op de cover? :3
    En heb je bepaalde plaatjes die je er in wilt?


    Ja, Alcatraz op de cover en verder mag je zelf de plaatjes kiezen. Als het maar iets is dat te maken heeft met een gevangenis. :)

    Password schreef:
    Het verhaal wordt gebaseerd op een echte gevangenis in Alcatraz een eiland aan de westkust van de verenigde staten. Vroeger werd het gebruikt, nu is het eiland een natuurgebied.


    :) klinkt goed, ik heb me even snel ingelezen op wikipedia dus ongeveer een beeld gevormd maar verder heel benieuwd naar de uitwerking.


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    Password schreef:
    (...)

    Ja, Alcatraz op de cover en verder mag je zelf de plaatjes kiezen. Als het maar iets is dat te maken heeft met een gevangenis. :)


    Mag ik ook een poging wagen tot een plaatje of wil je dat Aragog hem alleen maakt?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    xJohnnyDepp schreef:
    (...)

    Mag ik ook een poging wagen tot een plaatje of wil je dat Aragog hem alleen maakt?


    Nee, jij mag zeker een poging wagen! (:

    Mijn poging ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    mijn poging:



    Voor als hij het niet doet


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Allebei leuk! Kiezen wordt nog lastig..

    Poging 1
    Poging 2


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    De gene die ik gekozen heb staat straks in het rollentopic.

    Spannend. *O*
    Ik gok die van Aragog. ^^ they're pretty.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Die van Aragog zijn inderdaad erg mooi, ookal ben ik meer van zwartwit, toch zijn deze very pretty :)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Aww, dankjewel!
    Die van jullie zijn ook aardig gelukt, moet ik zeggen (:

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 16:40 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''