• De laatste tijd wordt er in de meeste roleplay's alleen gepraat en worden ze binnen drie posts's verliefd.

    Ik wil een nieuwe roleplay maken, waar ook liefde, haat en vriendschap inzit, maar waar het vooral draait om het verhaal.

    Een paar onderwerpen;
    - Jeugdgevangenis (Minderjarigen worden opgesloten voor een vreselijke daad. Ze kunnen slecht of goed behandelt worden door de medewerkers).
    - Ruimtereis. (Het is het jaar; 2056. Er is een nieuwe planeet - Youtopia - ontdekt en daar worden jongeren heengestuurd. Ze krijgen en training om daarna naar de planeet te vertrekken).
    - Oorlog (Spreekt voor zich).
    - Geheimedienst (Bijv. Cherub: CHERUB is een geheime dienst, waar de agenten allemaal tussen de 10 en 17 jaar zijn. De kinderen zijn allemaal wees. Dit is omdat niemand verwacht dat kinderen bij undercoveroperaties worden ingezet. Dat betekent dat ze alles voor elkaar kunnen krijgen wat een volwassene niet zou lukken. Om bij Cherub te kunnen komen moet je de basisopleiding doorstaan hebben, een 100-daagse bikkelharde opleiding waarbij de agent getraind word).
    - Een simpelere roleplay (Op een cruise schip, in een trein of in een vliegtuig) waar plotselinge gebeurtenissen plaatsvinden, waar de spelers op moeten inspelen. (Denk aan pech, kapingen, etc.)

    Jeugdgevangenis, oorlog en geheimedienst zijn het populairste. Ik twijfel tussen jeugdgevangenis en geheimedienst.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 9:30 ]

    Okeeeii. Dan zal ik nog even verder kijken wat de rest vindt.

    Trouwens, omdat ik dan langere posts wil hebben, heb ik ook een site gevonden met tips.

    Oeh, mag ik die eens bekijken? I need tips, ook nu bij mijn eigen RPG Xd.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Site: Klik hier.

    Ik zou juist gaan voor jeugdgevangenis ! Iedere personage heeft dat zijn eigen achtergrond, zijn misdaad, zijn bezoekers..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ry schreef:
    Jeugdgevangenis lijkt me wel interresant


    Pass the damn ham, please.

    Oorlog, definitely.


    ars moriendi

    Doe mij maar Jeugdgevangenis, ben van gedachte veranderd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    K vind Geheime Dienst denk ik leuker hoewel het wel een moeilijke keuze was.
    Laat het even weten als je begint, mret allebei ;)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Password schreef:
    Site: Klik hier.


    Meer tips [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oke.. anders maak ik toch jeugdgevangenis. Cherub kan altijd nog.]

    Jeugdgevangenis wordt aangemaakt. Vanavond zal het rollentopic op quizlet staan.

    Ik alvast een meisje reserveren? Want ben vanavond waarschijnlijk pas laat online en ik wil wel graag meedoen ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oké, voor jou staat er een meisje gereserveerd. ;D

    Yaay, dankje (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik een jongen alvast reserveren? Anders ga ik het vergeten en ik weet niet zeker of ik er vanavond ben...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel