• De laatste tijd wordt er in de meeste roleplay's alleen gepraat en worden ze binnen drie posts's verliefd.

    Ik wil een nieuwe roleplay maken, waar ook liefde, haat en vriendschap inzit, maar waar het vooral draait om het verhaal.

    Een paar onderwerpen;
    - Jeugdgevangenis (Minderjarigen worden opgesloten voor een vreselijke daad. Ze kunnen slecht of goed behandelt worden door de medewerkers).
    - Ruimtereis. (Het is het jaar; 2056. Er is een nieuwe planeet - Youtopia - ontdekt en daar worden jongeren heengestuurd. Ze krijgen en training om daarna naar de planeet te vertrekken).
    - Oorlog (Spreekt voor zich).
    - Geheimedienst (Bijv. Cherub: CHERUB is een geheime dienst, waar de agenten allemaal tussen de 10 en 17 jaar zijn. De kinderen zijn allemaal wees. Dit is omdat niemand verwacht dat kinderen bij undercoveroperaties worden ingezet. Dat betekent dat ze alles voor elkaar kunnen krijgen wat een volwassene niet zou lukken. Om bij Cherub te kunnen komen moet je de basisopleiding doorstaan hebben, een 100-daagse bikkelharde opleiding waarbij de agent getraind word).
    - Een simpelere roleplay (Op een cruise schip, in een trein of in een vliegtuig) waar plotselinge gebeurtenissen plaatsvinden, waar de spelers op moeten inspelen. (Denk aan pech, kapingen, etc.)

    Jeugdgevangenis, oorlog en geheimedienst zijn het populairste. Ik twijfel tussen jeugdgevangenis en geheimedienst.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 9:30 ]

    Raspberry schreef:
    WOII (krul)

    Lol daar heb ik een RPG over. In combinatie met fantasy.


    No growth of the heart is ever a waste

    xHeavenlyx schreef:
    Ik doe denk ik ook sws wel mee ^^


    + De geheimedienst lijkt me leuk. Waarschuw me maar.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Leannan schreef:
    Geheimedienst *O*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    De geheime dienst vind ik wel een leuk idee, en dan inderdaad een limiet van het aantal regels. Minstens 6 or 10. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    De geheime dienst vind ik wel een leuk idee, en dan inderdaad een limiet van het aantal regels. Minstens 6 or 10. ^^


    Limiet is toch altijd het maximum of niet? :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Limiet is toch altijd het maximum of niet? :P


    that's what I meant.. :'D Ik ben ziek, je moet me het maar vergeven. de meeste RPG's vallen zeer snel dood de laatste tijd en dan heb ik oo kweinig zin meer om te reageren.
    Of ze houden zich dus niet aan dat maximuum, no matter how many times you tell them....


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    that's what I meant.. :'D Ik ben ziek, je moet me het maar vergeven. de meeste RPG's vallen zeer snel dood de laatste tijd en dan heb ik oo kweinig zin meer om te reageren.
    Of ze houden zich dus niet aan dat maximuum, no matter how many times you tell them....


    Je bedoelt minimum denk ik? :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Je bedoelt minimum denk ik? :P


    *Facedesk* Ja. Het minimuum. Jesus christ, someone shoot me... ik denk niet na als ik ziek ben.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wat is een roleplay? Hetzelfde als RPG?

    Jeugdgevangenis en oorlog ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Wat is een roleplay? Hetzelfde als RPG?

    Jeugdgevangenis en oorlog ^^


    RPG staat voor Role Playing Game, so... Yeah


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    RPG staat voor Role Playing Game, so... Yeah


    Aha.. oooh, nu voel ik me zo blond ;D

    Als je oorlog of jeugdgevangenis doet, wil je me dan waarschuwen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Aha.. oooh, nu voel ik me zo blond ;D

    Als je oorlog of jeugdgevangenis doet, wil je me dan waarschuwen?


    Komt goed. Iedereen in dit topic wordt gewaarschuwd.

    Jeugdgevangenis, oorlog en geheimedienst zijn het populairste. Ik twijfel tussen jeugdgevangenis en geheimedienst.


    Als ik hieruit moet kiezen, dan kies ik geheimedienst.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mo0nlight schreef:
    (...)

    Als ik hieruit moet kiezen, dan kies ik geheimedienst.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Same here ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered