• niet elke x Anke na apen met je nickname >< Dat is echt niet leuk als mensen je niet na apen.Ze heeft toch niet voor nix haar naam veranderd omdat er ookal iemand anders met CORE op het eind was. En nu is er ookal weer iemand met XTC op het eind net zoals bij Anke !! Kom op,wees orgineel en verzin je eigen name ¬¬


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Djeez allemaal zo zielig doen en dat kind afkraken >.< [/nee Annelies lieverd jij niet]


    Lalalalalalalala.

    Ja sluit maar >< Kheb ook geen zin er meer in. Open gewoon geen topic meer met mijn mening. Kwist niet dat dat hier zo moeilijk ging ><


    Ik snap wel wat je bedoelt, maar het is gewoon moeilijk voor iemand om alle 200 of meer users af te gaan en kijken wat voor naam ze hebben.
    Als jij denkt een leuke naam verzonnen te hebben, en toevallig op die van iemand anders lijkt kan je er toch niks aan doen? ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Djeez allemaal zo zielig doen en dat kind afkraken >.< [/nee Annelies lieverd jij niet]

    Ja nu weten we het wel, hoef je niet 200x te herhalen. Ben niet blind ofzo.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ja sluit maar >< Kheb ook geen zin er meer in. Open gewoon geen topic meer met mijn mening. Kwist niet dat dat hier zo moeilijk ging ><

    Ik denk dat je het te zwaar opvat. Dat mensen het niet met je eens zijn betekent niet meteen dat ze je haten ofzo.
    Ik snap je punt wel, alleen is er toch niks aan te doen. Waarschijnlijk is het niet opzettelijk.


    Mew <3

    (...)

    Ik snap wel wat je bedoelt, maar het is gewoon moeilijk voor iemand om alle 200 of meer users af te gaan en kijken wat voor naam ze hebben.
    Als jij denkt een leuke naam verzonnen te hebben, en toevallig op die van iemand anders lijkt kan je er toch niks aan doen? ^^

    Ja dat snap ik ook wel maar het is toch ook irri als je elke x je naam veranderd om orgineel te zijn en dat je dan 3 dagen later wel 5 mensen ziet met een naam die er veel op lijkt ><


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    Ja nu weten we het wel, hoef je niet 200x te herhalen. Ben niet blind ofzo.


    Ik bepaal zelf wel of ik iets 1 keer of 500 keer herhaal^^


    Lalalalalalalala.

    waarom maak iedereen er altijd zo groot probleem van als mensen iemand na-apen? ja ik snap het is niet leuk als iemand je na doe, maar dan hoef je er toch niet speciaal een topic over te maken, dat vind ik grote onzin, ik kan nu wel stom klinken enzo, maar dit is mij mening.


    Nvt

    Meen ik word hier echt nog droeviger van dan ik al was >,<

    WAAROM MOET HIER TOCH ALTIJD RUZIE ZIJN NÉT ALS ER BIJ MIJ IETS ERGS GEBEURD IS (huil)

    1. Wie is Anke?
    2. Iedereen mag zelf bepalen wat voor naam hij/zij heeft


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Meen ik word hier echt nog droeviger van dan ik al was >,<

    WAAROM MOET HIER TOCH ALTIJD RUZIE ZIJN NÉT ALS ER BIJ MIJ IETS ERGS GEBEURD IS (huil)


    Lieverd «3

    wat is er dan?(huil)


    Lalalalalalalala.

    MAN IK WIL NIET EENS ZEGGEN DAT IEDEREEN NIET ZELF MAG WETEN HOE HIJ/ZIJ GAAT HETEN !!

    Ik zeg alleen dat het wel HEEL erg irri kan zijn meer niet ! En dat anke als voorbeeld neem is toch niet dat ik alleen maar anke bedoel.

    Man hebben jullie geen hersens ofzo ><


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Kan hier niet beter maar gewoon een slotje op? Als alles wat er tegenin gaat toch meteen afkraken is komt er vast wel weer ruzie van. [/is het zat]


    Mew <3

    (...)
    Ja dat snap ik ook wel maar het is toch ook irri als je elke x je naam veranderd om orgineel te zijn en dat je dan 3 dagen later wel 5 mensen ziet met een naam die er veel op lijkt ><

    Dat zijn gewoon van die mensen van :" Ik wil opvallen dus doe ik dat meisje even na.." het is ook vreselijk irritant, maar het gebeurt gewoon^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    onzin, iedereen mag zo zo'n eigen naam hebben

    Bij deze sluit ik het topic


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg