• niet elke x Anke na apen met je nickname >< Dat is echt niet leuk als mensen je niet na apen.Ze heeft toch niet voor nix haar naam veranderd omdat er ookal iemand anders met CORE op het eind was. En nu is er ookal weer iemand met XTC op het eind net zoals bij Anke !! Kom op,wees orgineel en verzin je eigen name ¬¬

People who are meant to be together always find each other in the end.

Jezus iedereen zit Raquel hier nu een beetje af te kraken >.< laat dat kind haar mening hebben! en ik ben het 100% met haar eens hoor dus>.<

Lalalalalalalala.

Ik weet niet hoor, maar core en xtc zijn nou niet de meest bijzondere woorden. Die zijn heus niet nageaapt hoor. >.<

groot gelijk

<3

Ach ja laat ook maar ><

Wat Bambi zeg

Sorry lief maar Bambi heeft wel gelijk hierover.

Jezus iedereen zit Raquel hier nu een beetje af te kraken >.< laat dat kind haar mening hebben! en ik ben het 100% met haar eens hoor dus>.<

Danke Paris ^^

(...)
    Maar jij begrijpt toch ook wel dat het best wel irri kan zijn als je iemand anders met bijna de zelfde naam ziet ><

Dat heb ik ook gehad, met mijn eerste naam. Ik heette toen BlackRosesx, en later kwamen er meer namen van anderen : BlackRosesx3, BlackRosesxx, xBlackRoses enz.
    Ik heb toch ook niet gezeurt? Als jij net nieuw bent op quizlet kan je toch niet ruiken of iemand dat al heeft?

Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

Ik kraak d'rniet afÖ
    Als jij zoiets dacht dat ik Raquel zou afkraken Ö
    Omg >,<
    Ik zeg gewoon dat het eigenlijk geen zin heft om hierover een topic te maken want er zijn zoveel mensen die andere na-apen.

Wat Bambi zeg

Sorry lief maar Bambi heeft wel gelijk hierover.

Oh dankje :'D

Wat een schijt topic |:
    Zeggen dat iedereen Anke na aapt terwijl zij niet eens de eerste was met die naam.
    Er waren er zoveel! Dus waarom apen mensen uitgerekent Anke na?

Ik zeg toch ook niet dat iedereen anke na aapt. Mensen apen elkaar hier naar en dat vind ik gewoon irri. Ik geef gewoon met anke een voorbeeld. Man is dat zo moeilijk te begrijpen ><

(...)
    Ik zeg toch ook niet dat iedereen anke na aapt. Mensen apen elkaar hier naar en dat vind ik gewoon irri. Ik geef gewoon met anke een voorbeeld. Man is dat zo moeilijk te begrijpen ><

Sorry. Jij opent een topic .. met een verzoek Anke niet meer na te apen.
    Nu zeg jij dat je een voorbeeld gaf.
    Zie ik dat ergens staan? Hoe moet ik dat dan snappen als jij het er krom neerzet?

(...)

Ik kraak d'rniet afÖ
    Als jij zoiets dacht dat ik Raquel zou afkraken Ö
    Omg >,<
    Ik zeg gewoon dat het eigenlijk geen zin heft om hierover een topic te maken want er zijn zoveel mensen die andere na-apen.

Ik heb het ook niet over jou lief..

Lalalalalalalala.

Niemand hier zit haar af te kraken, alleen ze geven ook gewoon een mening. Het kan misschien zo overkomen, maar wat mensen hier reageren moet je niet persoonlijk opvatten. Sowieso zie ik nergens een beledigende opmerking dus snap ik je punt niet? o:

Mew <3

JEZUS FUCKING HELL SLUIT DIT TOPIC MAAR HOOR >.<

Raquel gaf alleen een fucking voorbeeld over dat iedereen hier elkaar na aapt en dan geeft ze Anke alleen als voorbeeld.Dus wtf zitten jullie te zeiken?Het is toch ook zo dat iedereen elkaar na aapt en das gewoon fucking kut!

En btw laat dat kind een mening hebben en kraak haar niet af ofzeu[/hea Bambi?]

Lalalalalalalala.

JEZUS FUCKING HELL SLUIT DIT TOPIC MAAR HOOR >.<

Raquel gaf alleen een fucking voorbeeld over dat iedereen hier elkaar na aapt en dan geeft ze Anke alleen als voorbeeld.Dus wtf zitten jullie te zeiken?Het is toch ook zo dat iedereen elkaar na aapt en das gewoon fucking kut!

En btw laat dat kind een mening hebben en kraak haar niet af ofzeu[/hea Bambi?]

Wat hea Bambi? Ik heb niks beledigends gezegt. Tenzij jij het anders leest. Sorry maar ik zeg gewoon wat ik vind, en als je daar niet tegen kan jou probleem.

Ja sluit maar >< Kheb ook geen zin er meer in. Open gewoon geen topic meer met mijn mening. Kwist niet dat dat hier zo moeilijk ging ><