• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    Nog 2 jongens

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    -Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen en 1 meisje


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 20:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jayden jason Bright
    'Gaat ook goed.' Glimlacht Feline. 'Hee Jay ' Hoor ik gelijk. 'Eey Jer' Zeg ik grijnzend. Jerry kon gedachten lezen, maar als hij het bij mij probeerde kon ik het zijne lezen. Gelukkig kon ik mijn schild ook opheffen als ik me concentreerde, maar het zit meestal beschermend als een harnas om me heen.

    [May wilt wel praten met Alexandra of Damen praten. May is van Caligas :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Is goed maar ze zijn wel alletwee van De Leomin..}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik ga even een meisje aanmaken. Iemand een leuk idee voor een gave?]

    Feline Haven Chase
    'Eey Jer,' zegt Jayden grijnzend.
    'Ik ben getraind, misschien is dat ook wel goed voor me,' grijnst Jerry.
    'Mooi, dan mag je me voortaan ook van lokaal naar lokaal dragen,' grinnik ik. Lijkt me best leuk. Jerry als mijn persoonlijke drager.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik denk dat damen handiger is omdat ze allebei weerwolven zijn en ze dan misschien meer begrip voor elkaar hebben. En elkaar accepteren.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Eey Jer," Grijnst Jay.
    "Mooi, dan mag je me voortaan ook van lokaal naar lokaal dragen," Grinnikt ze.
    "Ho ho," Protesteer ik. "Ik zei alleen dat ik je wilde dragen ná het hardlopen, als we een lang stukje zouden lopen. Niet hier binnen in de school!" Roep ik uit.

    HurtedHeart schreef:
    [Ik denk dat damen handiger is omdat ze allebei weerwolven zijn en ze dan misschien meer begrip voor elkaar hebben. En elkaar accepteren.]


    [Tegen wie heb je het?]

    Password schreef:
    (...)

    [Tegen wie heb je het?]
    [Tegen TheRumIsGone :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Feline Haven Chase
    'Ho ho. Ik zei alleen dat ik je wilde dragen ná het hardlopen, als we een lang stukje zouden lopen. Niet hier binnen in de school!' protesteert Jerry.
    'Aww,' zeg ik zogenaamd teleurgesteld. 'Echt niet?' vraag ik nog waarna ik hem zo onschuldig mogelijk aankijk. 'Jij dan Jayden?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Aww.." Zegt ze teleurgesteld. "Echt niet?" Ze kijkt me heel onschuldig aan. "Jij dat Jayden?"
    "Louise kan vliegen, vraag of ze je mee neemt," Zeg ik met een grijns. Als Jayden haar wil dragen, vind ik het best. Feline is licht, zelfs een kip kan haar tillen. Hoewel..

    HurtedHeart schreef:
    [Ik denk dat damen handiger is omdat ze allebei weerwolven zijn en ze dan misschien meer begrip voor elkaar hebben. En elkaar accepteren.]


    Oke.. Alleen ben ik bang dat als ik een nu een gesprek begin ik word weggestuurd door mn moeder en dan op zn vroegst morgen pas weer kan posten en dat vind ik zielig Xd


    Don't be like the rest of them, darling

    Feline Haven Chase
    'Louise kan vliegen, vraag of ze je mee neemt,' grijnst Jerry.
    'Maar getild worden door meisjes is niet leuk!' protesteer ik. 'Getild worden door jongens is véél beter,' grijns ik er achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Heeft James nog wat gedaan?]


    El Diablo.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Maar getild worden door meisjes is niet leuk!" Protesteert ze. "Getild worden door jongens is véél beter," Grijnst ze. Ik lach even. Feline, ze kan af en toe zo gek zijn.. Ach, ik ben het gewend.
    "Waarom is getild worden door jongens leuker dan?" Hmm, zal ik zelf iets verzinnen? We zijn knapper, sterker en stoerder. Hoewel.. Ik moet toegeven dat Feline knap is.

    Ry schreef:
    [Heeft James nog wat gedaan?]


    [ uh ja ik zal de laatste reactie even zoeken (:]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer