• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    Nog 2 jongens

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    -Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen en 1 meisje


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 20:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [is goed maar hij is al wel heel lang verliefd, mag dat wel?] xD


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Eh, sorry liever niet ;$]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ok, nouja hij doet er niks mee xD nu weet ik eigenlijjk niets te doen omdat hij net wel heel galant tegen haar deed :O dus... moet hij daar nou mee door gaan?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [eh, je kan doen dat hij dacht dat ze van zijn afdeling was?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [hmm... dit is echt heel raar, hij weet dat ze van andere ding is dat had hij ook gezegd en zo.. maarja vergeet dat koffer dragen]

    Andy

    ik kijk om me heen. 'Zijn er nog andere Caligas leerlingen hier?' vraag ik, hopend op iemand om mee te praten.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Haha, wat zijn we toch weer leker vreemd bezig..]

    Alexandra

    Ik pak mijn koffers en hang mijn tas over mijn schouder, gelukkig weet ik ze half slepend naar mijn kamer te brengen en loop na een tijdje weer gewoon door de school opzoek naar iemand om mee te praten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Door je wolf-genen, of zoiets," Grinnikt ze. Ik schud mijn hoofd.
    "Ik ben wel iets sterker, maar dit lichaam heb ik toch echt zelf gecreeërd," Zeg ik met een grijns.
    "Maar ga je dan wel mee hardlopen?' Vraagt ze. "Anders ben ik zo eenzaam," Ik knik.
    "Tuurlijk wil ik mee, lijkt me gezellig," Grijns ik.
    "Heb je trouwens de klassenlijst al gezien?" Vraagt ze. Ik wil antwoorden, maar ze praat verder. "We zitten verdomme alwéér bij Nathan in de klas," Ik zucht diep.
    "Shit zooi," Mompel ik. Wéér bij hem in de klas!
    "Heey," Zegt iemand. Ik draai me om en kijk Jayden aan
    "Jayden!" Roept Feline vrolijk. "Alles goed?" Jay is absoluut aardig en ik vertrouw hem, ook al is hij een vampier.
    "Heey Feline. Ja het gaat goed. Met jou?" Vraagt hij met een brede glimlach.
    "Hée Jay," Zeg ik vriendelijk.

    [Zal ik nog een meisje bij De Leonim aanmaken? Dan heeft één vampier de eer om haar te mogen bijten.]

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 18:30 ]

    [Wil er iemand met Alexandra of Damen praten?]


    Don't be like the rest of them, darling

    Feline Haven Chase
    'Heey Feline. Ja het gaat goed. Met jou?' vraagt Jayden glimlachend als hij me heeft losgelaten.
    'Gaat ook goed,' glimlach ik.
    'Hée Jay,' zegt Jerry vriendelijk.
    Ik kijk Jerry aan. 'Als je maar weet dat we geen te lange afstand gaan hardlopen,' grinnik ik. 'Tenzij je me het laatste stuk wil dragen,' zeg ik er grijnzend achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [en iemand met Asley of Andy?]

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 18:20 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ik moet tafel dkken & eten dus tot vanaaf :D]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Password schreef:
    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Door je wolf-genen, of zoiets," Grinnikt ze. Ik schud mijn hoofd.
    "Ik ben wel iets sterker, maar dit lichaam heb ik toch echt zelf gecreeërd," Zeg ik met een grijns.
    "Maar ga je dan wel mee hardlopen?' Vraagt ze. "Anders ben ik zo eenzaam," Ik knik.
    "Tuurlijk wil ik mee, lijkt me gezellig," Grijns ik.
    "Heb je trouwens de klassenlijst al gezien?" Vraagt ze. Ik wil antwoorden, maar ze praat verder. "We zitten verdomme alwéér bij Nathan in de klas," Ik zucht diep.
    "Shit zooi," Mompel ik. Wéér bij hem in de klas!
    "Heey," Zegt iemand. Ik draai me om en kijk Jayden aan
    "Jayden!" Roept Feline vrolijk. "Alles goed?" Jay is absoluut aardig en ik vertrouw hem, ook al is hij een vampier. Ik heb nog steeds een zwak voor bloed en geuren. Flirtst er door zijn hoofd. Feline wist dat ik het was net als Jerry. Nou, Feline weet ik niet, maar nu weet ik het in ieder geval wel.
    "Heey Feline. Ja het gaat goed. Met jou?" Vraagt hij met een brede glimlach.
    "Hée Jay," Zeg ik vriendelijk.

    [Zal ik nog een meisje bij De Leonim aanmaken? Dan heeft één vampier de eer om haar te mogen bijten.]

    [Ehm niet zeurderig overkomen ofzo, maar Jayden is imuum voor andermans gaves. Als je je gave op hem afvuurd doet hij jou gave op jou. Het staat verkeerd in de beginpost. Want hij heeft een gavewerend schild (zie Story)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    TheRumIsGone schreef:
    [Wil er iemand met Alexandra of Damen praten?]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Als je maar weet dat we geen te lange afstand gaan hardlopen," Grinnikt ze. "Tenzij je me het laatste stuk wil dragen," Vervolgt ze met een grijns.
    "Ik ben getraind, misschien is dat ook wel goed voor me," Zeg ik lachend. Je kan je spieren nooit te veel trainen.

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    [Ehm niet zeurderig overkomen ofzo, maar Jayden is imuum voor andermans gaves. Als je je gave op hem afvuurd doet hij jou gave op jou. Het staat verkeerd in de beginpost. Want hij heeft een gavewerend schild (zie Story)]


    [Oké, wat een kut gave. Ik zal het wel weer veranderen. --"]