• Er is vandaag een festival hier in de buurt en je kunt echt alles per-fect meevolgen. Heel leuk en fijn maar na een paar uur begint het te vervelen,kan je je niet concentreren op je huiswerk,hoor je de tv amper,etc. En ze gaan heel lang door waardoor ik deze nacht niet zal kunnen slapen. Fijn. (cat)

    Wie gaat ook heel de nacht opblijven? :Y)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik, maar dat is vooral omdat het zaterdag is. Ik ben blij heel snel de tafel te hebben gedekt, anders had mijn moeder me naar het Jan Smit concert gestuurd wat vanavond hier in de buurt is. Ik hoop niet al te veel ervan te kunnen genieten. I really don't like Jan Shit. (cat)


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    huiswerk? wij hebben nu vakantie..


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    JustYouAndMe schreef:
    huiswerk? wij hebben nu vakantie..

    Ik heb maandag en dinsdag vrij,maar aangezien ik afgesproken heb met vrienden,maak ik mijn huiswerk nu al. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Jep, hier is het ook de hele nacht feest. Net zoals vannacht, en ik moet nog best veel afhebben voor na de vakantie. :l


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik weet het nog niet xD Ik zie het wel!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nee ik ga niet mee opblijven, maar ik ken het probleem. Hier bij ons kennen we de fenomenen: kermis, carnaval en feestjes op de tennisbaan. De eerste is altijd op het plein voor ons huis, het tweede is altijd zo hard dat je het gewoon mee kan volgens als je ook maar iets in het "centrum" woont. En het laatste is gewoon, ja feestjes op de tennisbaan, daar is geen uitleg voor.

    Neh, afgelopen nacht was het al half vijf voor mij.


    Bad decisions make good stories.

    Mijn vriend is hier ^^


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Zo te horen staat de wind naar de juiste kant want ik heb er geen last van dit keer.
    Als de wind verkeerd staat hebben wij ook last van dat festival, want ik denk dat je Hommel bedoelt?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mijn vader is aangeschoten en is beneden zijn eigen schlagerfestival aan het organiseren =.=
    So you're not alone c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ga morgen 15 uur reizen. Dus ik ga het niet te laat meken denk ik.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik denk niet dat ik de hele nacht op kan blijven, heb het wel eens geprobeerd maar dan deed ik het lciht uit omdat mijn ogen moe werden en dan was ik binnen tien minuten in slaap


    Physics is awesome

    Neh, ik ga slapen (:
    Anders doe je oortjes in en dan ga je slapen, doe ik ook altijd.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Oh my god haha, ik heb vannacht drie uur geslapen ofzo, nog niet eens! En ik ben zo fit nu, ik zal wel proberen haha ;D
    Ik vind dat altijd leuk, we hebben een kroeg hiernaast dus misschien ben ik het al gewend of zo haha.


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Neuh. Dan krijg ik trillend ooglid, extreme chagrijnigheidsaanvallen en maximale irritatievorming.


    26 - 02 - '16