• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz
    Tyler Jay lopez

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic


    El Diablo.

    Omar Reyes
    "Wat doet hij dan?" Vraag ik. "Sowieso lukt het je niet om ineenkeer weg te gaan hier, dan leef je een jaar op straat en dan ben je hier nog beter af" antwoord ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Toevallig op zoek naar een huisgenoot? We kunnen elk om beurt naar medical school rijden en de huur delen?' opperde ik smekend. Ik lachte het weg, ik ging vanaf nu dus studiegeld hamsteren...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik grinnik. "Ik heb een huis" antwoord ik. "Maar dan neem ik dante en zijn verloofde ook mee want die laat ik hier niet zo zonder jou achter" zeg ik.bij het woord verloofde maak ik met mijn vingers haakjes inn de lucht "Oh en de honden natuurlijk"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Vergeet je neefje niet! Waarom noemt hij haar eigenlijk zo, iedereen weet dat hij nog lang niet ga trouwen?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Hij wou onze ouders jennen" ik grinnik. "Typisch hem maar als het aan dante ligt trouwen ze nooit"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Er is geen verplichting, als ze maar gelukkig zijn samen. Daar vreesde ik echt voor toen dat kind hier weer opdook, dus ben ik ze maar te lijf gegaan,' zei ik met een flauw glimlachje.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    omar reyes
    "Begrijp me niet verkeerd ik sla geen meisjes" zeg ik. "Maar als ik er was geweest had ik precies hetzelfdde gedaan" ik grinnik even.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Met een beetje geluk heeft ze haar lesje wel geleerd en hoef je het nooit te doen... Maar in het geval dat, is het volgende keer aan jou! Hoe gaat het eigenlijk met je leven?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik haal mijn schouders op. "Zijn gangetje" mompel ik. Ik zal maar niet zeggen dat ik een emotioneel wrak ben na de scheiding. Niet dat ik dat ooit aan iemand laat merken of zien. "Niet echt bijzonder. Meestal aan het werk of slapen" ik grinnik. "Best saai, mis alleen nog de bril en dan ben ik echt een sufkop"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Als ik niet zelf al net zo erg was, zou ik waarschijnlijk zeggen dat je maar eens een leven zou moeten nemen. En als je me nog één keer uitlacht met die mottige brik van me, die ik btw nooit meer draag...' Het dreigement mocht hij zelf afmaken, nu ging ik dat ding al helemaal nooit meer dragen, medisch verantwoord of niet, ik was nog nooit ergens tegenaan gelopen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik kijk Demi met opgetroken wenkbrouwen aan. "Ik lachte je niet uit, ik meende het serieus" ik frons mijn wenkbrouwen. Pff ze was nog agressiever en sneller op der teentjes getrapt dan Dante "als IK een bril zou hebben, dan zou ik het voorbeeld van de sufkoppen zijn"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Met een bril zou je waarschijnlijk het soort sexy-volwassen-slimme leerkrachttype zijn,' zei ik grinnikend. 'Serieus, je moet aan bepaalde eisen voldoen om suf te zijn, jij zal nooit suf zijn! Ik ben suf: ik ben 23 en ik slaap met een puppy in een huis waarin de andere oudste persoon nog eens een stuk jonger is dan ik, ik lijk wel een babysit. Ik studeer niet, werk niet, maar speel huisslaafje, dát, mijn beste Omar, is suf!' Ik gaf hem een zacht stoot tegen zijn schouder en lachte mezelf even uit, jep, het was echt nog erger als je het luidop zei...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Dat, mijn beste Demi" zei ik op dezelfde toon. "Klinkt nog best spannend" voeg ik er droog aan toe. "Daarnaast is Dante 22 dus een stuk jonger is het niet" ik laat mijn wenkbrouwen even kort wiebelen. "Ik daar in tegen, 26 single, arts die op zijn vrije dag om 8 uur naar bed gaat met een boek uit verveling"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Dat klinkt eigenlijk best cool, je slaapt tenminste niet met een puppy! Zolang je 's avonds geen twilight ligt te lezen, kan dat ermee door! Maar er moet toch iets zijn dat je 's avonds doet?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Als ik er tijd voor had, had ik er waarschijnlijk een gehad en lag die ook aan et voetenend van mijn bed" ik grinnik even. "Ik lees alles momenteel" ik trek een eng gezicht. "Nee man, ik doe niks 's avonds ik ben echt heel erg saai" ik zucht diep sinds ik alleen ben doe ik inderdaad niks meer sinds de scheiding, meestal maar een boek lezen ofso.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]