• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz
    Tyler Jay lopez

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic


    El Diablo.

    Annabeth December Claire

    'Nope, ik heb geen familie, alle familie die ik heb, is momenteel aanwezig in dit huis! Maar ze misschien wel een achternicht kunnen zijn van iemand die ik vroeger gekend heb...' Ik haatte mijn achternaam, maar vooral de persoon van wie ik hem gekregen had, ik moest echt niets weten van mijn ouders, ik beet zachtjes op mijn lip, de herinnering deed meer pijn dan ik verwacht had.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik kijk Demi even zwijgend aan. "Hmm" ik ga er maar niet op in. "Vervelend voor je, zou niet weten wat ik zonder mijn familie zou moeten" mompel ik. Ik richt me op de tentamens.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Ik heb familie, alleen geen bloedfamilie...'
    Ik lachte luidop: 'Deze heeft hartjes geschreven op echt alle i's!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Ik heb het over bloedfamilie" ik grinnik even "ja dat zul je nog wel vaker zien" zeg ik. "Dat doen ze vaak, de vrouwen vooral....al heb ik et ook wat jongens zien doen" ik haal een wenkbrouw op.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    Ik lachte: 'Ik zal ook hartjes op de verbeteringen zetten, dn kan je zien wie flauwvalt bij een flirt van mister-superhot-teacher!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik schiet in de lach. "Awh zo gemeen ben je! Straks denken ze dat het echt zo is" maar ik kan me lach niet inhouden. "Zo super hotte teacher ben ik nou ook weer niet"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Daarmee ben ik het, mijn beste Omar, niet eens! Misschien doe je wel een hotte... bijna-dokter op!' Ik keek hem aan, ik had er bijna psycholoog uitgefloept...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar reyes
    Ik grinnik even. "Ik hoef helemaal geen hotte bijna dokter" antwoord ik. Ik kijk haar glimlachend aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    Ik werd rood en keek naar het blad, weer hartjes, ik zuchte diep.
    'Heb je toevallig interesse in Isabelle Mason?' vroeg ik, mijn stem klonk vreemd, serieuzer en kwader dan ik bedoeld had...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Isabelle is een slijmbal bij alles wat een lul heeft" zucht ik. "Sowieso geen interesse in een van mijn leerlingen" ik frons mijn wenkbrouw en reken een opdracht fout.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Jij bent nog steeds niet over je ex heen!' besefte ik opeens, ik wist dat hij gekwetst was, maar niet dat het nog zo erg was...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Ik ben wel over mijn ex heen" antwoord ik, lichtjes geirriteerd. Wat had zij hier nou weer mee te maken? "Ik heb alleen geen behoefte aan de springerige tienermeisjes van school, of de net-niet-kwijlende zusters van het ziekenhuis, ik wil gewoon een vrouw met wie ik rustig op de bank kan relaxen over mijn dag kan praten, over alles kan praten zonder dat ze geobsedeert is om haar uiterlijk alleen omdat ik nou dan wat knapper mag zijn" zeg ik geirriteerd.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Oh, dus je wil een normaal persoon, maar eerlijk, ik zie er vast niet erg aantrekkelijk uit in dit ding en met mijn natte haar helemaal in de war...' mompelde ik, ik prutste aan de rand van het losse, zwarte slaapkleedje.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Wat kan jou het nou schelen hoe je er uit ziet! Je bent thuis!" Zeg ik geirriteerd. "And for the record, je ziet er best sexy uit hoor" voeg ik er aan toe.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Oké, poging tot statement mislukt... Maar toch bedankt!' Ik keek ongemakkelijk weg, maar nadat ik het laatste blad afgemaakt had, kon ik toch alleen maar een beetje staren...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...