• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz
    Tyler Jay lopez

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic


    El Diablo.

    Annebeth December Claire

    'Spring!' De puppy sprong in mijn open armen. Ik stak mijn tong uit naar Omar, die truckjes waren misschien een beetje stom, maar ze waren wel leuk. Hoewel ik nog een stopwoordje moest aanleren, want ze was wel heel gefocust op Omars broek.
    'Je kan hier niet gewoon wandelen, dat weet je toch hé?' Ik gooide hem een geweer toe en nam er zelf ook één.
    'Kan je schieten of moet ik je beschermen?' vroeg ik plagerig.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Ik doe niet aan wapens" zeg ik met een licht geirriteerde ondertoon. Ik gooi het wapen zo weer terug "Je heb psychologie gestudeerd, dan moet je weten dat artsen geen wapens gebruiken" ik loop met de vier honden aan de lijn voor Demi uit.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Demi Claire

    'Maar momenteel leid ik een bende, en een bendeleidster weet dat ze niet zomaar in deze buurt kan rondhangen zonder beveiliging...'
    Ik volgde hem naar buiten, waarom begreep niemand me als ik ze veilig wou houden?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Maar ik ben arts en geen lid van je bende" antwoord ik. "Jij mag van mij een wapen dragen of gebruiken maar ik weiger dat te doen" zeg ik. "Als je dat niet begrijpt moet je misschien maar nogmaals naar mijn broertje kijkt, dat komt door zo'n wapen, mijn andere broertje is er aan overleden en daarom weiger ik het te gebruiken"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Ik ga je niet dwingen!' zei ik, ik hield mijn handen in een ontwapenend gebaar omhoog. 'Maar ik vermijd liever dat broer nummer drie ook geraakt wordt, ik wil gewoon niet dat er iets met je gebeurt!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik zucht diep "mij een wapen geven, voorkomt niet dat ik niet geraakt word" antwoord ik. "Ik snap het maar ik doe dat gewoon niet, gaat in strijd met mijn dokters plicht plus ik doe het iemand liever niet aan" mompel ik. "Ik weet hoeveel dante lijd nu"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Geloof me, ik ook,' mompelde ik geërgerd, ik liet mijn duim over mijn boverarm glijden, ik voelde het litteken.
    'We blijven wel uit de problemen!' stelde ik hem gerust.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar reyes
    Ik haal mijn schouders op en zwijg. Ik vind het geen prettig idee dat ze mij een wapen gaf. De honden doen rustig hun behoefte. King en Master geven af en toe een grom naar voorbij gangers wat er toe leid dat de pups gaan blaffen en daardoor geven Master en King hen weer een grouw. We lopen langzaam terug.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    Ik ben een vreselijk persoon, waarom haat iedereen me?
    Ik schopte een steentje weg, Nina rende er achteraan en bracht het terug. Ik aaide haar en nam haar op, ze drukte haar hoofd tegen me aan.
    Eén dag zou ik hier weg zijn, een echt leven nemen, tot die tijd moest ik maar zo weinig mogelijk mensen proberen beledigen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Terug bij het huis gaan king en master weer vast aan de veranda waar ze meteen in hun mand gaan liggen. De pups zijn ook haast uitgeteld in hun mand en ik ga zitten op de bank en zucht weer.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    Ik stopte onder een hete douche en kwam er pas uit toen ik helemaal verbrand was. Ik trok een los jurkje aan en liep weer naar beneden. 'Het spijt me.'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Waarvoor?" Ik frons mijn wenkbrouwen als ik haar zie "je bent helemaal rood" zeg ik bezorgd "wat heb je in godsnaam gedaan?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Mezelf geroosterd, soms moet ik gewoon kalmeren!' Ik zakte naast hem neer. Het geweer dat op de tafel lag leek naar me te schreeuwen, ik nam het op en gooide het met alle kracht die ik in me had door het raam.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik schrok van dat ze het wapen weggooide. "Jeetje rustig!" Ik pak haar handen, ze zijn warm en zacht. "Doe maar rustig aan joh" ik grinnik. "Wat is er allemaal aan de hand joh?" Fluister ik. Dit zat dieper.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Ik weet ook wel dat men zegt dat er iets mis is met psychologen, maar ik word echt gek hier. Ik stort in als ik hier niet weg kan! Maar Dante stopt me in een instelling als hij mijn geen wapen-beleid hoort!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...