• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

Info over de bendes

The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.

Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

Pooiers en Prostituees
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz
    Tyler Jay lopez

Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!

Rollentopic

El Diablo.

Omar Reyes
    "Wat is er mis met een romantische comedy?" Ik haal mijn wenkbrouwen op. "Die zijn best grappig hoor demi" ik rol met mijn ogen. "Sowieso grappiger dan de gewone comedies" ik zucht even. Al kan dat romantische soms irritant zijn.

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Annabeth December Claire

'Ze zijn geforceerd grappig en ik heb geen nood om te zien hoe twee perfecte acteurs verliefd worden, ruzie krijgen en alles weer goedmaken, want newsflash: het komt niet goed! Sorry, maar ik ben nu eenmaal moeilijk met films...' Ik glimlachte akward naar Omar...

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Omar Reyes
    Ik kijk Demi met opgetrokken wenkbrouwen aan. "Geen films dus" zeg ik. Ik ga aan de keuken tafel zitten. " Wat wil je anders doen dan?" Vraag ik.

Annabeth December Claire

'Zeg jij het maar, het is heel lang geleden dat ik iets normaals gedaan heb, zo lang dat ik niet eens meer weet wat je allemaal kan doen! Ik ga even op zoek naar een manier om te zitten zonder mijn schouder pijn te doen, misschien kan ik ergens tegen leunen...'
    Ik was zielig...

Omar Reyes
    Ik kijk Demi even aan zonder wat te zeggen. "Ik weet het niet" antwoord ik. Ik kijk even naar mijn handen. Beetje onbeleeft om te blijven staren naar haar schoonheid. "Ik heb het ook een beetje druk gehad" ik bloos.

Annabeth December Claire

Zijn blik brandde, ik keek ongemakkelijk weg, al het bloed steeg naar mijn hoofd.
    'Druk? Eindelijk iemand gevonden die je waard is?' vroeg ik ongemakkelijk, ergens stond het idee me tegen...

Omar Reyes
    Ik kijk Demi met opgetrokken wenkbrouwen aan. "Ehm nee" zeg ik verbaast. "Ik ben arts" ik grinnik even. "En een leraar op medical school..dat is best druk of niet?" Ik grinnik nog een keer.

Annabeth December Claire

'Vast wel...' Ik lachte even. 'Slagen veel van je vrouwelijke studenten?' vroeg ik twijfelachtig.

Omar Reyes
    "Van mijn vrouwelijke studenten?" Vraag ik. "Dat zijn er niet zo veel, maar over het algemeen zijn zij degene die in een keer slagen zonder herkansingen" antwoord ik met een glimlach "maar vrouwen zijn wat meer gemotiveerd dan de jongens"

Annabeth December Claire

'Tja, hoe zou dat toch komen?' vroeg ik grijnzend. 'Kom je?' Ik liep naar de woonkamer en plofte in de zetel, een pijnscheut trok via mijn schouder door heel mijn lichaam. 'Damn,' piepte ik.

Omar reyes
    Ik volg Demi naar de woonkamer en plof neer op de bank. De twee pups van dante willen gelijk op mijn schoot springen. "Af" zeg ik streng, terwijl ik ze streng aankijk. Ze gaan netjes aan mijn voeten zitten. "Braaf" ik aai ze over hun koppie

Annabeth Demi Claire

'Aw, ben je goed met dieren?' vroeg ik onnodig. Nina sprong bruusk op mijn schoot en begon vanaf daar zijn gezicht af te likken, ik grinnikte vrolijk. 'Ze houd van je!'

Omar Reyes
    Ik duw de pup weg en veeg mijn gezicht af. "Mijn vader fokt al onze hele levens honden. Een van de eerste dingen die je dan leert is hoe je met ze om moet gaan" antwoord ik. "Breng haar eens wat manieren bij" zeg ik tegen de twee pups bij mijn voeten en grijns breed als ze me stomverbaast aankijken

Annabeth December Claire

'Ze heeft manieren!' zei ik beledigd.
    'Nina, lik!' beval ik, ze sprong weer op Omar af.
    'Speel dood!' Ze viel plat op de bank, pootjes omhoog.
    'Bijt, zacht!' Ze werd wakker en sprong van de zetel af, waarna ze haar tanden in zijn broek zette.
    'Ik moet ze alleen nog leren om te gaan zitten,' zei ik twijfelachtig. 'Dat had ik haar best eerst geleerd...'

Omar reyes
    "Ik geef die hond straks nog een rotschop" zeg ik geirriteerd als ze in me broek bijt en ik haar daar vanaf schud. "Je moet met zitten en liggen beginnen voor al die andere poespas...dat is helemaal niet nodig he?" Zeg ik tegen de andere twee pups. "Kom gaan we een rondje lopen" zeg ik tegen Demi. Ik lijn de twee pups aan en buiten King en Master. Die daar erg blij mee zijn. Ze geven beiden een grouw naar Nina als ze weer in mijn broek hangt en ze rent snel weg. "Braaf" zeg ik met een tevreden glimlach en aai King en Master over hun kop. "Voeden jullie de pups maar op" grinnik ik als killer en death om king en master heen rennen die daar niet erg blij mee lijken te zijn.