• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Ja hallo, ik keek vroeger niet veel films met herten en zo erin. Noem jij dan iets op? Dan zal ik je voortaan zo noemen."
    Ik haal mijn schouders op en kus haar plagerig terug.
    "Weet ik veel. Je had gewoon kunnen zeggen dat ik er goed uitzag, en dat die sprong over de auto best wel indrukwekkend was."
    Grinnikend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ben aan het breken met Rey en Faye :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik glimlach naar haar. 'Ja dat lijkt ne een heel goed idee. ' stem ik in. 'Al ben ik niet zo goed met woorden.' Dat laatse is meer gefluister. Ik leg mijn wang tegen haar voorhoofd en druk er een kus op.

    Madeline.

    Ik druk op het groene telefoontje en hou hem bij mijn oor. 'Met Claire Kamers.' Ik haal diep adem. 'Hey met Madeline. ' het is even stil. 'Maddie gaat het wel? ' 'Het gaat wel. ' '

    Faye
    "Weet ik veel. Je had gewoon kunnen zeggen dat ik er goed uitzag, en dat die sprong over de auto best wel indrukwekkend was." Een grijns siert er rond mijn lippen en even doe ik alsof ik nadenk.
    "Oh echt, Rey. Wat zag je er ontzettend goed uit toen je over die auto heen sprong, echt, ik dacht dat ik droomde zo'n ontzettend knappe verschijning en wat was ik onder de indruk, wauw!" zeg ik overdreven en kijk hem geamuseerd aan.
    "Beter?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Oh echt, Rey. Wat zag je er ontzettend goed uit toen je over die auto heen sprong, echt, ik dacht dat ik droomde zo'n ontzettend knappe verschijning en wat was ik onder de indruk, wauw! Beter?"
    Ik druk lachend een kus op haar lippen.
    "Veel beter. Nu alleen nog werken aan je geloofwaardigheid."
    Grinnikend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik glimlach als hij een kus op mijn lippen drukt.
    "Veel beter. Nu alleen nog werken aan je geloofwaardigheid." Hoor ik hem lachend zeggen. Ik knik vrijwel direct en salueer even.
    "Ik zal er aan werken, meneer." zeg ik met een grote grijns op mijn gezicht en beantwoord zijn kus van zonet nog even.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik zal er aan werken, meneer."
    Ik grinnik om haar salueren.
    "Brave meid."
    Ik leg mijn armen om haar middel en trek haar tegen me aan. Plagerig wrijf ik met mijn neus langs de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Hoe kan ik nadenken terwijl jij me zo uitdaagt?" Ik grinnik als ze haar onderlichaam wat kantelt zodat ik het meer tegen mijn hand aanvoel. Om haar nog wat meer uit te dagen, laat ik mijn hand nog steeds liggen.
    "Maar ja, ik heb hier wel wat ideetjes van gekregen."
    Ik moet luidop lachen om haar onschuldige toon. Het is bijna overtuigend.
    Plagerig veeg ik mijn lippen over de hare, zonder haar echt te kussen.
    "Ik ben benieuwd," fluister ik er tegenaan.

    Camargue

    "Ja dat lijkt ne een heel goed idee. Al ben ik niet zo goed met woorden."
    Ik glimlach en voel me enorm geliefd als hij een kusje op mijn voorhoofd drukt. Liam's aanwezigheid doet iets met me dat ik moeilijk kan omschrijven.
    "Ik kan je helpen als het nodig is," zeg ik zacht. "En ik heb trouwens niet veel woorden nodig. Het gaat hem om wat er achter schuilt, Liam."
    Ik gebruik nog steeds liever zijn naam dan hem een koosnaampje te geven, alsof ze hem geen eer aan doen.

    Irial

    Ik hou op met spelen en trek mijn wenkbrauw op als ik Madeline hoor praten. Tegen wie heeft ze het in godsnaam? Ik doe mijn schoenen uit en sluip de gang op. Aan de deur blijf ik rustig staan en ik adem zo stil mogelijk.
    Het is niet mooi van me om te luistervinken, maar ik ben nieuwsgierig en bezorgd. Zou ze dan toch haar ouders bellen om te zeggen dat ze naar huis gaat? Of om te vertellen hoe kwaad ik geworden ben? Als dat zo is dan kan ik de goede indruk die ik bij haar vader blijkbaar gemaakt heb wel vaarwel zeggen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik ben benieuwd."
    Lipbijtend kijk ik hem ondeugend aan en laat mijn hand even over zijn onderbuik glijden, steeds dichterbij zijn kruis. Wanneer ik vind dat ik hem genoeg geplaagd heb, fake ik even een geeuw.
    "Dat ik eigenlijk best wel moe ben, en wat slaap kan gebruiken."
    Ik nestel me tegen hem aan en met een geniepig lachje om mijn lippen sluit ik mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    Rey

    "Ik zal er aan werken, meneer."
    Ik grinnik om haar salueren.
    "Brave meid."
    Ik leg mijn armen om haar middel en trek haar tegen me aan. Plagerig wrijf ik met mijn neus langs de hare.


    Faye
    "Brave meid." Ik voel hoe hij zijn armen om mijn middel sluit en zijn neus langs de mijne wrijft. Een giechel verlaat mijn lippen, waardoor ik mijn wangen rood voel kleuren.
    "Hé, ik ben geen hond, hè." zeg ik lachend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Hé, ik ben geen hond, hè."
    Ik grinnik en schud mijn hoofd.
    "Een hond doet dit."
    Speels lik ik over haar lippen, en kijk haar geamuseerd aan.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 20:25 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ze kijkt me op een opwindende manier aan en laat haar hand steeds verder richting mijn kruis glijden. Plots geeuwt ze.
    "Dat ik eigenlijk best wel moe ben, en wat slaap kan gebruiken."
    Ze nestelt zich tegen me aan. Ik frons mijn wenkbrauwen. Ho, wat is er net gebeurd? Even recapituleren. Waar is het nou fout gegaan? Ik schud mijn hoofd en besluit haar spelletje mee te spelen.
    "Zal ik op de bank gaan slapen? Dan heb je lekker veel ruimte."
    Ik doe heel wat moeite een lachje te onderdrukken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Zal ik op de bank gaan slapen? Dan heb je lekker veel ruimte."
    Ik ga rechtop zitten.
    "Ja, dat vind ik een goed idee."
    Ik haal een dekentje uit de kast en geef het hem.
    "Zo, dan heb je toch geen koud."
    Zo lief mogelijk kijk ik hem aan en kruip de lakens weer onder.
    "Hup hup, zo kan ik niet slapen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    LiaM

    Ik knik. 'Ik kan alle hulp goed gebruiken maar ik wil je eigenlijk graag ermee verassen. . ' ik gaa een keer
    en kus haar nog eens. 'Ik hou van je. ' mompel ik nog eens.

    Madeline

    'Je bedoelt dat je terug gevallen bent in oude gewoontes?' Vraagt Claire. 'Ja... En ik weet niet hoe ik nu verder moet doen. ' ik probeer niet te huilen en haal diep adem. 'We kunnen je opnieuw opnemen maar je kunt ook terug naar de terapie als je dat liever hebt? ' 'Dus het is terapie of de kliniek? ' vraag ik voor de zekerheid.

    [Over haar likken? LOL]

    Faye
    "Een hond doet dit." Als een echte hond likt hij over mijn lippen. Ik grinnik even en wrijf er met mijn hand overheen.
    "En bedankt," mompel ik grinnikend en druk mijn lippen kort en teder op de zijne.
    "Heel erg aardig van je om te laten zien hoe een hond zich gedraagt. Weer wat geleerd."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.