• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Burlington schreef:
    Fedea

"Van de hak op de tak."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Waarom niet? Als ik iets wil zeggen, dan zeg ik het toch gewoon? En anders ben ik het weer vergeten, en dat vind ik zo irritant."
    Ik kus hem zachtjes.
    "Dus ik zeg het gewoon wanneer het in me opkomt."
    Glimlachend kijk ik hem aan.
    "Tenzij je liever hebt dat ik dat niet doe, uiteraard."

Atreyu

"Waarom niet? Als ik iets wil zeggen, dan zeg ik het toch gewoon? En anders ben ik het weer vergeten, en dat vind ik zo irritant. Dus ik zeg het gewoon wanneer het in me opkomt. Tenzij je liever hebt dat ik dat niet doe, uiteraard."
    Ik moet even lachen en kijk haar geamuseerd aan. Vervolgens schud ik mijn hoofd en zet mijn lippen in haar hals om haar zachte kusjes te geven.
    "Wat denk je nu?" fluister ik tegen haar hals aan.
    Ik schraap zachtjes met mijn tanden over haar huid en zuig er even op. Niks is leuker dan Fedea plagen.

Camargue

"Het is al zo goed als over maar het is wel lief van je. Misschien moeten we maar proberen wat te slapen."
    Ik knik zachtjes en vlei me tegen hem aan. Stomme Floraten, hebben ze toch nog roet in het eten kunnen gooien. Ze moesten het eens weten. Inwendig mopperend staar ik voor me uit.
    "Het spijt me zo, Liam," herhaal ik nog een keer.

Irial

"Welterusten, Irial."
    Ik staar naar de grond en kijk niet op tot ik weet dat ze weg is. Wat een achterlijke, onnozele idioot ben ik toch ook! Hoe kon ik zomaar denken dat ze een stuk taart achter de kiezen zou slaan en er geen problemen mee zou hebben? Ik wandel naar binnen, tot aan de voordeur die ik open trek en stap naar buiten om de man in de taxi te betalen en mijn excuses aan te bieden. Hoewel de fooi, voor een rit die hij niet eens hoefde te maken, die overbodig maakt. Ik loop naar de keuken en haal een fles rum uit de diepvries. Ik loop er terug mee naar de tuin en ga onder mijn treurwilg zitten waar ik eerst nog een sigaretje opsteek. Dan had ik nog liever gehad dat ze met een ander naar bed was geweest.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Rey

"Je bent zo dapper, dat ik je vanmiddag niet eens gezien heb."
    Ik rol lachend mijn ogen.
    "Ik heb de floraten het bos in gelokt, in mijn hertengedaante."
    Plagerig steek ik mijn tong uit.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Fedea

"Wat denk je nu?"
    Ik kreun zachtjes en bijt op mijn lip.
    "Wat ik denk?"
    Weer kreun ik.
    "Momenteel niet veel," zeg ik zacht.
    Ik laat mijn hand over zijn arm strelen en sluit genietend mijn ogen.

Atreyu

"Wat ik denk? Momenteel niet veel," zegt ze tussen een aantal kreuntjes door. Mijn ogen fonkelen van de pret. Haar zachte handen glijden over mijn armen. Ik haal mijn lippen uit haar hals en breng ze naar haar mond toe.
    "Niks dat je wilt delen?" fluister ik.
    Ik plaats hele kleine, uitdagende kusjes op haar lippen en bijt er zachtjes even op. Speels kijk ik haar aan terwijl mijn hand over haar zij glijdt.

Fedea

"Niks dat je wilt delen?"
    Grinnikend kus ik hem terug en denk even na.
    "Dat ik van je hou, maar dat weet je al."
    Ik ril onder zijn aanraking en kijk hem speels aan.
    "Waar denk jij aan?"

Liam

Ik rol lachend met mijn ogen. 'Waarom blijf je sorry zeggen? Je bent met geopereerd,.ik zou sorry tegen jou moeten zeggeb inplaats van jij tegen mij. ' ik trek haar voorzichtig dichter tegen me aan en druk een kus op haar wang. 'Ik houd van je Cam'

Madeline

Nooit had ik gedacht dat ik me zo rot zou voelen als nu. Tuurlijk was ik wel eena verdrietig en vond ik het erg als mijn ouders boos of teleurgesteld waren maar Irial... hij is zo oprecht eerlijke en gevoelig. Hoe kan ik nou niet boos op mezelf zijn? Ik pak mijn telefoon. Als hij me niet weg ging sturen moest ik dat misschien zelf doen. Ik wil hem niet nog meer pijn doen.

Atreyu

"Dat ik van je hou, maar dat weet je al. Waar denk jij aan?"
    Ik lik even over mijn lippen om er vervolgens een schuin, ietwat duister lachje op te zetten. Ik laat mijn hand verder over haar lichaam naar beneden glijden en laat hem vervolgens tussen haar benen rusten.
    "Dit," fluister ik.
    Mijn andere hand breng ik naar haar borst en ik knijp er zachtjes een keer in om dan ook daar mijn hand stil te houden.
    "En dit."
    Als laatste breng ik mijn lippen weer naar de hare en lik er even over.
    "En dat."

Camargue

"Waarom blijf je sorry zeggen? Je bent met geopereerd, ik zou sorry tegen jou moeten zeggen inplaats van jij tegen mij. Ik houd van je Cam."
    Ik kijk hem vertederd aan en besef nog maar een keer hoeveel hij voor me betekent. Ik slik even.
    "Maar ik- het was mijn idee en ik- Ik hou ook van jou."
    Ik druk een langzame, liefdevolle kus op zijn lippen en trek de lakens over ons heen. Ik ga op mijn rug liggen, mijn hoofd rustend op zijn schouder.
    "We kunnen onze eigen geloften schrijven, als je dat wil," zeg ik zacht.

Irial

Ik heb net de fles rum open gedraaid als ik besef dat het geen goed idee is. Als ik al negatieve gevoelens heb en me nog een keer met alcohol inlaat dan word ik agressief. Het is al meer dan één keer gebeurd. Daarom drink ik zo weinig mogelijk, zelfs als ik het leuk heb, drink ik maximum twee glaasjes. Ik draai de dop er weer op en loop met de fles naar binnen om ze weer veilig in de kast op te bergen. Ik slenter de trap op en bij de logeerkamer pauzeer ik even. Ze leek wel oprecht overstuur. Misschien moet ik- Ik schud mijn hoofd en loop verder naar mijn muziek kamer waar ik de deur op een kiertje laat staan. Zuchtend ga ik aan de piano zitten waar ik een langzaam liedje speel.

Fedea

"Dit."
    Ik kreun zachtjes en kijk hem lipbijtend aan.
    "En dit. En dat."
    Hij likt even over mijn lippen, en ik plaats ruw mijn lippen op de zijne. Mijn lichaam drukt tegen het zijne en ga met een hand door zijn haren. Met mijn vrije hand volg ik de contouren van zijn lichaam, en laat ze om zijn middel rusten.

Faye
    "Ik heb de floraten het bos in gelokt, in mijn hertengedaante." Ik glimlach en knijp hem in zijn neus.
    "Wist ik ook wel." zeg ik koppig terug en grinnik even.
    "Hele moedige zet, Bambi." vervolg ik, met een plagende ondertoon in mijn stem.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Rey

Ik blaas even mijn wangen op wanneer ze in mijn neus knijpt.
    "Wist ik ook wel. Hele moedige zet, Bambi."
    "Bambi?" zeg ik afkeurend.
    "Echt? Bambi?" herhaal ik.

Faye
    "Bambi? Echt? Bambi?" Ik begin te lachen als ik de afkeer in zijn stem hoor en grijp naar mijn buik.
    "Het was een grapje," Weet ik uit te brengen en grinnik nog even.
    "En trouwens, ik vond dat vroeger altijd een hele leuke film."

Atreyu

Fedea drukt haar lippen ruw op de mijne, maar zelfs als zou ik de kans krijgen te klagen, ik zou het niet doen. De hand die ze over mijn lichaam laat glijden is zo warm dat ik bijna verbrand onder haar aanraking. Ik kan maar geen genoeg van haar krijgen.
    "Gedachten?" vraag ik plagerig tussen het kussen door.
    Ik zuig een keer op haar onderlip en tik uitdagend met mijn tong tegen haar tanden.

Rey

"Het was een grapje. En trouwens, ik vond dat vroeger altijd een hele leuke film."
    "Ik herhaal: Bambi?"
    Grinnikend kijk ik haar aan.
    "Van alle dingen die je kan zeggen, zeg je Bambi?"

Fedea

"Gedachten?"
    "Hoe kan ik nadenken terwijl jij me zo uitdaagt?" vraag ik plagerig.
    Liefdevol druk ik mijn lippen op de zijne, en kantel mijn bekken wat, zodat het wat tegen zijn hand drukt.
    "Maar ja, ik heb hier wel wat ideetjes van gekregen," zeg ik zo onschuldig mogelijk.

Faye
    "Ik herhaal: Bambi? Van alle dingen die je kan zeggen, zeg je Bambi?" Ik kijk hem nadenkend aan en knik.
    "Ja hallo, ik keek vroeger niet veel films met herten en zo erin. Noem jij dan iets op? Dan zal ik je voortaan zo noemen." zeg ik lachend en druk mijn lippen kort op de zijne, waarna ik hem tevreden aankijk.