• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.


    Invullijst:

    Afdeling:
    Rol [Vampier, weerwolf of heks/tovenaar]:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd [15-19]:
    Uiterlijk [foto]:
    Innerlijk:
    Gave [niet alle gaven worden goedgekeurd!]:
    Extra:


    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~Lahey
    - Daphne Rachel Walker ~ weerwolf ~ healing ~ Lahey
    – Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Frey
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Cloudbreaker
    - Aiden Joshua Lloyd ~ weerwolf ~ weer beïnvloeden ~ Frey
    2 jongens en 3 meisjes

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ Lahey
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Frey
    – Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Cloudbreaker
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ Lahey
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Cloudbreaker
    3 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -Niet te uitgebreide gave of twee keer dezelfde


    Story

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 1:53 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xHeavenlyx schreef:
    (...)

    Het lijkt dan alsnog op elkaar, en de meisjes zitten dan alsnog vol...

    Ik pas hem even aan :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    xHeavenlyx schreef:
    (...)

    Eh, je mag zelf kiezen wat je weghaalt bij May. En wordt het bij Jayden dan Telepathie of Manifestatie?
    Bij Jayden gaat dan Telepathie weg als dat goed is. En bij May gaan de zintuigen verbeteren en verslechten weg. Is het dan wel goed?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...) Bij Jayden gaat dan Telepathie weg als dat goed is. En bij May gaan de zintuigen verbeteren en verslechten weg. Is het dan wel goed?


    eh, jawel hoor


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aangepast :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    Aangepast :3


    Ik bedoelde eigenlijk meer van dat alle meisjesrollen vol zijn :/ Ik wil hem er nog wel bij zetten maar dan moeten er ook echt nog jongens komen


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xHeavenlyx schreef:
    (...)

    Ik bedoelde eigenlijk meer van dat alle meisjesrollen vol zijn :/ Ik wil hem er nog wel bij zetten maar dan moeten er ook echt nog jongens komen

    Bij de De Aquilea toch nog niet?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    (...)
    Bij de De Aquilea toch nog niet?


    Dat niet maar er zijn al 9 meisjes en nog maar 5 jongens


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nee ik bedoel dat May dat niet meer kan. Ze kan geen zintuigen meer versterken of verzwakken. De rest kan ze nog wel! En Jayden kan de rest nog wel behalve Telepathie en hij kan ook niet meer tegen andere gaves -__- Dat was dan toch wel Goed? Dat zei je

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 18:06 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Nee ik bedoel dat May dat niet meer kan. Ze kan geen zintuigen meer versterken of verzwakken. De rest kan ze nog wel! En Jayden kan de rest nog wel behalve Telepathie en hij kan ook niet meer tegen andere gaves -__- Dat was dan toch wel Goed? Dat zei je


    Dan hou je dus manifesteren over bij Jayden. Gedachten lezen valt namelijk onder telepathie


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik begin pas als jongens/meisjes gelijk is


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Afdeling: Aquila
    Rol : Tovenaar
    Volledige naam: Lucas Justin Porter
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd : 18
    Uiterlijk :


    Lucas is rond de 1.85m en behoorlijk gespierd, hoewel hij daar niet zoveel voor doet. Zijn haar is chocoladebruin en als hij net uit bed komt zit het altijd ontzettend warrig. Zijn ogen hebben een mooie luchtblauwe kleur.
    Innerlijk: Lucas is, ook al doet zijn uiterlijk dat misschien niet geloven, één van de liefste jongens die er bestaat. Hij wordt niet snel verliefd op meisjes, maar als hij een meisje écht leuk vindt zou hij voor haar door het vuur gaan. Meestal houdt hij zich wel rustig, tenzij hij het ergens echt helemaal níet mee eens is. Hij is niet erg zelfverzekerd, hij is juist eerder aan de onzekere kant. Als iemand verdrietig is kan hij er meestal wel voorzorgen dat die persoon opgevrolijkt wordt en voor een jongen heeft hij er erg goed luisterend oor.
    Gave : Hij kan onzichtbaar worden.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 22:07 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xHeavenlyx schreef:
    (...)

    Dan hou je dus manifesteren over bij Jayden. Gedachten lezen valt namelijk onder telepathie
    nee hoor. Geranten lezen valt daar niet onder. Gedachten lezen gebeurt als hij iemands gedachtes leest. Telepathie is als hij een gedachte naar een persoon stuurt waardoor ze kunnen praten zonder hun lippen te bewegen. Voor de rest kan jaren nog dingen van een afstand laten bewegen. Anders verander ik de gave wel helemaal. Want ik wil niet moeilijk gaan doen. Is deze gave goed: Hij kan tegen alle gaves en is dus Imuum en als je een gave op hem uitoefend stuurt hij hem terug naar je. Dus als May zijn Energie aftapt dan tapt ze har dien af en geeft het aan Jayden. Mag dat wel?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hahah, Nathan Alexander Daniëls, Lucas Alexander Samuels XD


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    HurtedHeart schreef:
    (...) nee hoor. Geranten lezen valt daar niet onder. Gedachten lezen gebeurt als hij iemands gedachtes leest. Telepathie is als hij een gedachte naar een persoon stuurt waardoor ze kunnen praten zonder hun lippen te bewegen. Voor de rest kan jaren nog dingen van een afstand laten bewegen. Anders verander ik de gave wel helemaal. Want ik wil niet moeilijk gaan doen. Is deze gave goed: Hij kan tegen alle gaves en is dus Imuum en als je een gave op hem uitoefend stuurt hij hem terug naar je. Dus als May zijn Energie aftapt dan tapt ze har dien af en geeft het aan Jayden. Mag dat wel?


    Ja dat is goed, ik pas het zo aan in de beginpost


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    IHeartMusicc schreef:
    Hahah, Nathan Alexander Daniëls, Lucas Alexander Samuels XD


    oeps xd, ik verander zo wel even de tweede en achternaam. Moest net even in 10 seconden een naam verzinnen en dat was het enige waarop ik kon komen


    To the stars who listen — and the dreams that are answered