• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.


    Invullijst:

    Afdeling:
    Rol [Vampier, weerwolf of heks/tovenaar]:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd [15-19]:
    Uiterlijk [foto]:
    Innerlijk:
    Gave [niet alle gaven worden goedgekeurd!]:
    Extra:


    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~Lahey
    - Daphne Rachel Walker ~ weerwolf ~ healing ~ Lahey
    – Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Frey
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Cloudbreaker
    - Aiden Joshua Lloyd ~ weerwolf ~ weer beïnvloeden ~ Frey
    2 jongens en 3 meisjes

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ Lahey
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Frey
    – Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Cloudbreaker
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ Lahey
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Cloudbreaker
    3 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -Niet te uitgebreide gave of twee keer dezelfde


    Story

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 1:53 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Afdeling: De Caligas
    Rol [Vampier, weerwolf of heks/tovenaar]:
    Volledige naam: Chayenne Sharona Avery
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd [15-19]: 16
    Uiterlijk [foto]:






    Chayenne heeft lang zwart haar dat golvend over haar rug valt, het valt nog net niet over haar kont. Haar grijze ogen staan meestal kil, gemeen en arrogant. Ze is niet de langste, ze heeft een lente van 1,69. Ze is wel slank.
    Innerlijk: Ze is lief en grappig bij vrienden, maar als ze je niet mag laat ze dat duidelijk merken. Ze komt vaak intimiderend over omdat ze altijd zo kil kijkt. Ze kan best bitchy zijn, maar dat doet ze bij mensen die ze niet vertrouwt of niet mag. Verder is ze wel lief enzo.
    Gave [niet alle gaven worden goedgekeurd!]: Pathokinesis, dus emoties manipuleren.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 17:03 ]


    El Diablo.

    Caligas en Leonim meisjes zit voorlopig vol


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    JHONNY! ME LIKES! ME LIKES!..


    [Hij is gewoon perfect :P En ik zag dat ik vampier kon zijn en ik dacht, Hahaha dat wordt Johnny
    Heb je trailer al gezien van Dark Shadows? IK LIG ECHT HELEMAAL PLAT ALS HIJ DIE TV UIT ELKAAR TREKT!!! Mwahaha hij is zo dom maar zo genius xD
    Hier is ie mocht je hem niet gezien hebben : Klikje

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 17:05 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    GelaarsdeKat schreef:
    (...)

    [Hij is gewoon perfect :P En ik zag dat ik vampier kon zijn en ik dacht, Hahaha dat wordt Johnny
    Heb je trailer al gezien van Dark Shadows? IK LIG ECHT HELEMAAL PLAT ALS HIJ DIE TV UIT ELKAAR TREKT!!! Mwahaha hij is zo dom maar zo genius xD
    Hier is ie mocht je hem niet gezien hebben : Klikje


    [Ik vond hem al gewoon leuk vanaf de eerste film die ik zag met hem erin XD.. Volgens mij was dat sjakie en de chocolade fabriek XD.. Idd.. Die tv & dat stukje met die vrouw en hem XD]

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 17:07 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Afdeling:De Aquilea
    Rol [Vampier, weerwolf of heks/tovenaar]:Vampier
    Volledige naam:Louise Erika Sweet
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd [15-19]:18
    Uiterlijk [foto]:


    Ze heeft half lang rood haar dat golvend is, maar vaak heeft ze het opgestoken in een staart, vlecht of knot. Haar ogen zijn fel blauw, maar kunnen ook rood worden. Ze heeft een bleke huid en is vrij kort 1,62m. Ze heeft lange wimpers en draagt nooit make-up, want er is gewoon geen verschil tussen wel en niet.
    Innerlijk:Ze is iemand die graag andere beschermd. Ze is een slimme nieuwsgierige meid en gaat daarom vaak op onderzoek uit. Ze is een makkelijker prater en vrij sociaal al kan ze zich soms afsluiten van de rest als ze rust wilt. Ze is ook erg rustig
    Gave [niet alle gaven worden goedgekeurd!]:Ze kan vliegen met vleugels.
    Extra: Ze kan redelijk tegen zonlicht, maar is er niet helemaal bestand tegen.Haar huid doet na een paar uur dan pijn. Ze heeft 2 mensen ouders en zelf weet ze niet hoe ze zo geworden is. het was letterlijk plotseling. 's avond loopt ze ook nog wel eens weg. Gewoon vaak omdat ze daar zin in heeft.

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 19:51 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [ja DIE TONG IS ENG :P maar hij wordt toch niet verliefd op haar? hij heeft alleen te lang geen vrouw gezien in die zoveel jaren in een kist en moest even met een vrouw zoenen, of heb ik het nou fout, hij zegt namlich dat hij nooit van haar zou houden :P]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    xHeavenlyx schreef:
    Caligas en Leonim meisjes zit voorlopig vol
    *ziet het later* O, even aanpassen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    GelaarsdeKat schreef:
    [ja DIE TONG IS ENG :P maar hij wordt toch niet verliefd op haar? hij heeft alleen te lang geen vrouw gezien in die zoveel jaren in een kist en moest even met een vrouw zoenen, of heb ik het nou fout, hij zegt namlich dat hij nooit van haar zou houden :P]


    XD.. YEah.. Ik wil die film zien... Alleen hem in de trailer is al awesome XD


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    XD.. YEah.. Ik wil die film zien... Alleen hem in de trailer is al awesome XD


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    on topic blijven graag (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sorry.. Ik moet er gewoon wat van zeggen elke keer als ik Jhonny Depp Zie.. XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Ry schreef:
    Afdeling: De Caligas
    Rol [Vampier, weerwolf of heks/tovenaar]:
    Volledige naam: Chayenne Sharona Avery
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd [15-19]: 16
    Uiterlijk [foto]:






    Chayenne heeft lang zwart haar dat golvend over haar rug valt, het valt nog net niet over haar kont. Haar grijze ogen staan meestal kil, gemeen en arrogant. Ze is niet de langste, ze heeft een lente van 1,69. Ze is wel slank.
    Innerlijk: Ze is lief en grappig bij vrienden, maar als ze je niet mag laat ze dat duidelijk merken. Ze komt vaak intimiderend over omdat ze altijd zo kil kijkt. Ze kan best bitchy zijn, maar dat doet ze bij mensen die ze niet vertrouwt of niet mag. Verder is ze wel lief enzo.
    Gave [niet alle gaven worden goedgekeurd!]: Pathokinesis, dus emoties manipuleren.
    Extra: /


    Yeah, Isabelle Fuhrman :3


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Afdeling: Aquilea
    Rol [Vampier, weerwolf of heks/tovenaar]: Shewerewolf (weerwolvin)
    Volledige naam: Ashley Bington
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd [15-19]: 17
    Uiterlijk [foto]:



    [je ziet heel verschillend xD]
    Innerlijk: Vriendelijk, behulpzaam, eigenwijs, nieuwsgierig, achterdochtig, knap, slim, rustig, kan soms hyper zijn.
    Gave [niet alle gaven worden goedgekeurd: Betoverende Zang, kan heel mooi zingen maar kan nét zo zingen dat ze bepaalde mensen die zij wilt betoveren, betoverd.
    Extra: Ook als weerwolvin kan ze erg mooi huilen :P

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 17:16 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Space schreef:
    (...)

    Yeah, Isabelle Fuhrman :3


    She is awesome =3 Maar ik was geloof ik net te laat met de afdeling..


    El Diablo.

    @GelaarsdeKat ik heb liever dat je het innerlijk nu al invult want iedereen kent elkaar al


    To the stars who listen — and the dreams that are answered