• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.


    Invullijst:

    Afdeling:
    Rol [Vampier, weerwolf of heks/tovenaar]:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd [15-19]:
    Uiterlijk [foto]:
    Innerlijk:
    Gave [niet alle gaven worden goedgekeurd!]:
    Extra:


    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~Lahey
    - Daphne Rachel Walker ~ weerwolf ~ healing ~ Lahey
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Frey
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Cloudbreaker
    - Aiden Joshua Lloyd ~ weerwolf ~ weer beïnvloeden ~ Frey
    2 jongens en 3 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ Lahey
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Frey
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Cloudbreaker
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ Lahey
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Cloudbreaker
    3 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -Niet te uitgebreide gave of twee keer dezelfde


    Story

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 1:53 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Valentino schreef:
    [Oh, schiet me net wat te binnen wat ik nog wou vragen aan je Cheryl. Dus buiten die gaven bezitten ze zeg maar nog toverkracht in het geval van heksen/tovenaars?

    P.S. Ik heb geen idee waarom ik een nieuwe post aanmaakte.]


    [Yup (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Okay, thanks. :'D En dan met of zonder toverstok of whatever? Sorry als ik vervelend ben hoor. (:]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Wat moet ik weghalen bij mijn persOnen? Bij Jayden dat hij niet tegen andere gaves kan. En bij May?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Valentino schreef:
    [Okay, thanks. :'D En dan met of zonder toverstok of whatever? Sorry als ik vervelend ben hoor. (:]


    [maakt niet uit ^^. En wat is leuker? Met of zonder?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xHeavenlyx schreef:
    (...)

    [maakt niet uit ^^. En wat is leuker? Met of zonder?]


    Zonder Xd.. Dan kun je bijvoorbeeld ook doen dat je een krachtbal produceerd op je hand ofzo & anders loop de de hele tijd met een stok rond.. (Al is het wel leuk want dan kun je die afpakken XD)


    Don't be like the rest of them, darling

    HurtedHeart schreef:
    Wat moet ik weghalen bij mijn persOnen? Bij Jayden dat hij niet tegen andere gaves kan. En bij May?


    Eh, je mag zelf kiezen wat je weghaalt bij May. En wordt het bij Jayden dan Telepathie of Manifestatie?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cheryl, heb het veranderd ;d Maar ehh is dit dan wel goed? xD


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    Cheryl, heb het veranderd ;d Maar ehh is dit dan wel goed? xD


    Jahoor (: btw, Nathan is knaaaaap <3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind zonder toverstok leuker. :'D
    Lekker met je vingers wiebelen om te toveren vind ik ook veel mooier eruit zien dan met zo'n lomp takje in je handen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Afdeling: Caligas
    Rol [Vampier, weerwolf of heks/tovenaar]: Vampier
    Volledige naam: Andy Benedict Johnson
    Geslacht: Man
    Leeftijd [15-19]: 18
    Uiterlijk [foto]:


    [hij kan zich heel anders kleden en zijn haar doen, ligt aan zijn humeur]


    Innerlijk: Hij is gestoord, maar wel aardig. Hij is niet bang om raar gevonden te worden en is erg aantrekkelijk bij de vrouwen, hoewel hij daar soms niets van doorheeft. Hij is behulpzaam en achterdochtig, nieuwsgierig en humoristisch.
    Gave [niet alle gaven worden goedgekeurd!]: Dingen te laten ontploffen/kapot gaan door middel van met zijn hand eerst een vuist en dan zijn hand 'open te spatten, alsof je heel krachtig water spat met je hand, in de richting van hetgeen wat hij wilt ontploffen]
    Extra: zijn ouders weten niets van zijn vampier zijn


    [weerwolvin komt er aan. Okee ik heb hem gebaseerd op Barabas van dark Shadows maar hij is wel anders hoor hij is het niet echt :P]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    GelaarsdeKat schreef:
    Afdeling: Caligas
    Rol [Vampier, weerwolf of heks/tovenaar]: Vampier
    Volledige naam: Andy Benedict Johnson
    Geslacht: Man
    Leeftijd [15-19]: 18
    Uiterlijk [foto]:


    [hij kan zich heel anders kleden en zijn haar doen, ligt aan zijn humeur]


    Innerlijk: Hij is gestoord, maar wel aardig. Hij is niet bang om raar gevonden te worden en is erg aantrekkelijk bij de vrouwen, hoewel hij daar soms niets van doorheeft. Hij is behulpzaam en achterdochtig, nieuwsgierig en humoristisch.
    Gave [niet alle gaven worden goedgekeurd!]: Dingen te laten ontploffen/kapot gaan door middel van met zijn hand eerst een vuist en dan zijn hand 'open te spatten, alsof je heel krachtig water spat met je hand, in de richting van hetgeen wat hij wilt ontploffen]
    Extra: zijn ouders weten niets van zijn vampier zijn


    [weerwolvin komt er aan. Okee ik heb hem gebaseerd op Barabas van dark Shadows maar hij is wel anders hoor hij is het niet echt :P]


    JHONNY! ME LIKES! ME LIKES!..


    Don't be like the rest of them, darling

    Valentino schreef:
    Ik vind zonder toverstok leuker. :'D
    Lekker met je vingers wiebelen om te toveren vind ik ook veel mooier eruit zien dan met zo'n lomp takje in je handen.


    [Dan wordt het zonder ^^ btw, nog één dingetje over je personage: alleen andere mensen besturen als je toestemming hebt van 'de eigenaar' okee (: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xHeavenlyx schreef:
    (...)

    Jahoor (: btw, Nathan is knaaaaap <3


    Hahahaha ^^


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    GelaarsdeKat schreef:
    Afdeling: Caligas
    Rol [Vampier, weerwolf of heks/tovenaar]: Vampier
    Volledige naam: Andy Benedict Johnson
    Geslacht: Man
    Leeftijd [15-19]: 18
    Uiterlijk [foto]:


    [hij kan zich heel anders kleden en zijn haar doen, ligt aan zijn humeur]


    Innerlijk: Hij is gestoord, maar wel aardig. Hij is niet bang om raar gevonden te worden en is erg aantrekkelijk bij de vrouwen, hoewel hij daar soms niets van doorheeft. Hij is behulpzaam en achterdochtig, nieuwsgierig en humoristisch.
    Gave [niet alle gaven worden goedgekeurd!]: Dingen te laten ontploffen/kapot gaan door middel van met zijn hand eerst een vuist en dan zijn hand 'open te spatten, alsof je heel krachtig water spat met je hand, in de richting van hetgeen wat hij wilt ontploffen]
    Extra: zijn ouders weten niets van zijn vampier zijn


    [weerwolvin komt er aan. Okee ik heb hem gebaseerd op Barabas van dark Shadows maar hij is wel anders hoor hij is het niet echt :P]


    Mijn personage heet ook Johnson van haar achternaam. D:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    xHeavenlyx schreef:
    (...)

    [Dan wordt het zonder ^^ btw, nog één dingetje over je personage: alleen andere mensen besturen als je toestemming hebt van 'de eigenaar' okee (: ?


    Sure, anders is het niet leuk. D:


    We'll still love each other, forever and always. <3