• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.


    Invullijst:

    Afdeling:
    Rol [Vampier, weerwolf of heks/tovenaar]:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd [15-19]:
    Uiterlijk [foto]:
    Innerlijk:
    Gave [niet alle gaven worden goedgekeurd!]:
    Extra:


    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~Lahey
    - Daphne Rachel Walker ~ weerwolf ~ healing ~ Lahey
    – Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Frey
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Cloudbreaker
    - Aiden Joshua Lloyd ~ weerwolf ~ weer beïnvloeden ~ Frey
    2 jongens en 3 meisjes

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ Lahey
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Frey
    – Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Cloudbreaker
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ Lahey
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Cloudbreaker
    3 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -Niet te uitgebreide gave of twee keer dezelfde


    Story

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 1:53 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Afdeling:Leonim
    Rol [Vampier, weerwolf of heks/tovenaar]:Tovewnaar
    Volledige naam:Angel Judy Lovely
    Vrouw
    Leeftijd [15-19]:17
    Uiterlijk [foto]:
    Innerlijk:In de RPG te zien
    Gave [niet alle gaven worden goedgekeurd!]:Kracht het universi(Zon Maan Steren

    Extra:


    Ik vu\l straks in 7PC '\;lpoopo|:L\;ldxdddddff[ d7oet raar

    Afdeling: De Leonim
    Rol: Heks
    Volledige naam: Alexandra Evenia Odinov
    Bijnaam Alex
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd [15-19]: 16
    Uiterlijk [foto]:




    Innerlijk: /komt nog
    Gave [niet alle gaven worden goedgekeurd!]: De gave van de aarde en natuur, ze kan planten en bomen sneller laten groeien maar ook de aarde bestuuren.
    Extra: Ze is blind maar ziet door de trillinen die ze voelt in de aarde, van buiten kan ze dan lijken op een weerloos meisje maar ze kan zichzelf goed redden.

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 16:42 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ehh een vrouwelijke tovenaar is een heks of niet]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Afdeling: Leonim
    Rol [Vampier, weerwolf of heks/tovenaar]: Half heks half weerwolf.
    Volledige naam: Destiny Milexi Ramirez
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd [15-19]: 18
    Uiterlijk [foto]: Ze is licht getint, heeft een Aziatische look en is rond de 1.74. Ze heeft lang zwart haar met grote krullen en haar ogen zijn donkerbruin met een gouden randje. Verder heeft ze een slank figuur.


    Innerlijk: Destiny is een gesloten meisje en weet niet goed hoe ze met haar gevoelens om kan gaan. Ze laat ze niet zien aan de buiten wereld en heeft ze ook opgesloten in een kistje diep in haar hart.
    Toch is ze een meisje die van plezier houdt en vind het eigenlijk verschrikkelijk om alleen te zijn. Alleen gaat iedereen meestal bij haar weg door dat ze nooit over haar gevoelens praat. Of soms gewoon buien heeft. Je zal haar vertrouwen moeten winnen én een band met haar moeten vormen als je wil dat ze je binnen laat in haar gevoelens. Destiny kon ook nooit met iemand erover praten omdat ze zelf er niks van snapte, ze wist niet hoe of wat en kon het ook gewoon niet. Niemand begreep haar. Toch is ze best zorgzaam, eigenwijs, soms wat kieskeurig en koppig. Ze heeft ondanks alles toch een hele zachte kant en toch een hartje van goud. Probleem is, alleen haar dierbare krijgen die sóms te zien, jammer genoeg heeft ze die niet meer.
    Gave [niet alle gaven worden goedgekeurd!]: Ze kan doormiddel van haar ogen en handen mensen, voorwerpen en dat soort dingen te bewegen.
    Extra: Ze heeft een hele mooie zangstem. Niemand weet het omdat niemand ooit echt een band met haar heeft. Destiny heeft ook best moeite met het zingen voor mensen, ze kan zo dichtklappen doordat ze gewoon verschrikkelijke plankenkoorts heeft. Ze is iemand die zingt in momenten van rust en wanneer ze alleen is.

    Afdeling:Caligas
    Rol [Vampier, weerwolf of heks/tovenaar]: Vampier half Demoon.
    Volledige naam: Nathan Alexander Daniëls
    Geslacht: Man
    Leeftijd [15-19]: 19
    Uiterlijk [foto]: Nathan heeft donker bruin haar en pik zwarte ogen. Hij is vrij lang, 1.87 en heeft een gespierd lichaam. Verder is hij blank qua huidskleur.


    Innerlijk: Nathan is een jongen die veel flirt met meisjes, niet weet wat echte liefde is, maar het toch wel wil weten. Hij uit zijn gevoelens heel zwakjes, tenminste als hij ergens mee zit. Je zal altijd wel een lach, óf grijns zien. Nooit zien huilen. Hij is toch wel een tikkeltje agressief en vind het leuk om zijn gave uit te oefenen op mensen die hem dwars zitten. Toch heeft hij ook een andere kant die weinig mensen echt kennen, zijn lieve kant. Als je een dierbare bent zal hij alles voor je doen, maakt niet uit wanneer. Maar dan moet je ook echt een dierbare zijn, anders kan hij erg egoïstisch overkomen.
    Gave [niet alle gaven worden goedgekeurd!]: Hij kan illusies vormen doormiddel van je grootste angst.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 17:00 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ehm. IHeartMusicc Jayden heeft die gaves al die jou meisje hebben? En volgens mij mogen we niet dezelfde gaves. Of wel?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Ehm. IHeartMusicc Jayden heeft die gaves al die jou meisje hebben? En volgens mij mogen we niet dezelfde gaves. Of wel?


    Oeps, ik weet het niet. Ik vraag het wel als Cheryl weer online is en anders dan ehh verander is wel.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    Maar eigelijk is het 1 samengestelde gave. Kan alles wa een normaal lichaam ook kan maar dan manipuleerd ze het zodat ze het ook bij andere kan doen :). Edit: wat is er verkeerd aan de jongens zijn gave?


    [Alleen is het nogal veel wat ze kan. En bij de jongen ook. Telepathie, Manifestatie, andere gaven werken niet bij zijn allemaal erg sterke gaven en zo is het ook lastig voor de anderen om nog iets te verzinnen.

    En ik heb liever ook niet twee dezelfde gaven.

    Sorry als ik zeur]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Is mijn personage dan goed? D:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mijn personage's wel goed? Of moet ik nog wat veranderen? ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    [ @Valentino @TheRumIsGone, jullie personages zijn goed (: ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik er 1 reserveren voor de Caligas ? Het wordt een beetje moeilijk typen met net gelakte nagels :W

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 16:46 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Gooood, thank you. (:]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [Oh, schiet me net wat te binnen wat ik nog wou vragen aan je Cheryl. Dus buiten die gaven bezitten ze zeg maar nog toverkracht in het geval van heksen/tovenaars?

    P.S. Ik heb geen idee waarom ik een nieuwe post aanmaakte.]

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 16:43 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mag ik een meisje reserveren voor Caligas? Vul em zu in!


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    @Space is goed (: @RainbowShine dan wel liever een jongen want er zijn daar al 3 meisjes


    To the stars who listen — and the dreams that are answered