• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.


    Invullijst:

    Afdeling:
    Rol [Vampier, weerwolf of heks/tovenaar]:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd [15-19]:
    Uiterlijk [foto]:
    Innerlijk:
    Gave [niet alle gaven worden goedgekeurd!]:
    Extra:


    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~Lahey
    - Daphne Rachel Walker ~ weerwolf ~ healing ~ Lahey
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Frey
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Cloudbreaker
    - Aiden Joshua Lloyd ~ weerwolf ~ weer beïnvloeden ~ Frey
    2 jongens en 3 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ Lahey
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Frey
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Cloudbreaker
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ Lahey
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Cloudbreaker
    3 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -Niet te uitgebreide gave of twee keer dezelfde


    Story

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 1:53 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil wel een meisje aanmaken voor De Leonim? Alleen ik weet niet of het nog kan. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Eh, dat is wel goed, hoewel ik liever een jongen ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xHeavenlyx schreef:
    [Eh, dat is wel goed, hoewel ik liever een jongen ]

    [Een jongen én een meisje dan? :') Dan maak ik een meisje bij De Leonim en een jongen bij die andere. :')]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Helemaal perfect ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xHeavenlyx schreef:
    [Helemaal perfect ^^]

    [Haha, oké dan, ik ga ze nu schrijven. ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Afdeling: De Leonim
    Rol [Vampier, weerwolf of heks/tovenaar]: Half Vampier, half heks
    Volledige naam: Celeste Jade Fox
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd [15-19]: Zeventien, bijna achttien jaar
    Uiterlijk [foto]:


    Innerlijk: Als iemand zijn/haar wil tegen haar zin oplegt en daarmee doorgaat, kan ze heel woedend worden. Ze heeft een sterke wil naar avontuur en word soms omschreven als een rebel. Wel kan ze soms erg dromerig zijn en als iemand haar hieruit haalt, kan ze heel chagrijnig reageren, echter is dit maar voor even, want hierna doet ze alsof er helemaal niets gebeurd is.
    Ze is niet iemand die snel uit de kleren zal gaan voor een jongen en als iemand toch iets bij haar probeert, begint ze gelijk met slaan en schelden. Ook is ze dus niet bang om woorden te gebruiken waar kleine kindjes bang van worden of geen eens weten wat ze betekenen. Daarom kan ze soms erg agressief uit de hoek komen, al is dit vrij zeldzaam.
    Zelf is ze vrij flirterig en heeft zo haar buien, die opeens de kop opsteken. Celeste is trouw en behulpzaam aan mensen die ze vertrouwd, maar vertrouwen zal ze je niet snel. Ze is direct en zal tegen niemand liegen, zelfs als het diegene pijn zal doen, omdat zijzelf vaak pijn genoeg is gedaan met leugens. Vaak drijft ze hier helemaal in door, omdat zij het niet zelf doorheeft en later bedenkt ze zich pas dat ze dat beter niet kon doen.
    Gave [niet alle gaven worden goedgekeurd!]: Heeft het vermogen om ijs of extreme kou te creeëren. Zo ook om iemand te bevriezen of ijskristallen te maken in de lucht (dus de lucht heel koud te laten worden), maar ze kan ook wapens van ijs maken. Ze kan dus eigenlijk alles met ijs.
    Extra: Ze leest graag horror of mystery/ detective boeken en heeft er altijd wel eentje bij haar. Ze houdt van warm pittig eten en aardbeien. Ze heeft een aardig goede zangstem, en ze houdt van de regen.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 1:27 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ze staat erbij, ik zet haar morgen bij de story er in


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Afdeling: De Caligas
    Rol [Vampier, weerwolf of heks/tovenaar]: Vampier
    Volledige naam: Jace Daniël Fox
    Geslacht: Man
    Leeftijd [15-19]: Achttien jaar
    Uiterlijk [foto]:


    Innerlijk: Hij is een slimme jongeman, maar gebruikt dit meestal om sneaky te zijn. Hij hoeft niet persé te leren, want hij is het soort persoon dat na één keer lezen alles in zijn hoofd zit. Jace zegt vaak waar het op staat, maar als je hem helemaal niet boeit. Je zult hem dus (bijna) nooit horen liegen.
    Hij is de neef van Celeste, maar haat het dat ze in de andere afdeling zit, hij vindt dat ze in zijn afdeling thuishoort, waardoor hij vaak doet alsof hij haar niet kent. Dit tot frustratie en woede van Celeste.
    Jace flirt altijd met elke jonge meid die hij maar tegen mag komen, het maakt voor hem niet uit of zij in een relatie zit of niet, waardoor hij ook vaak in een hevige discussie met de vriend van het meisje is (of gevecht), maar dit boeit hem geen flikker. De liefde heeft hij nooit echt gekend, er is gewoon te veel keus, vind hij!
    Gave [niet alle gaven worden goedgekeurd!]: De kracht om iemands lichaam over te nemen zonder dat deze het in de gaten heeft.
    Extra: Hij had een ernstige rook-, drugs-, en alcoholverslaving, maar daar is hij vanaf gekomen met behulp van zijn ouders en instellingen. Het achtervolgt hem soms nog wel, maar hij probeert hier geen aandacht aan te besteden. Hij is erg sportief.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zijn ze beide goedgekeurd? Ik wist namelijk niet zeker wat voor krachten ze mochten :'D
    Hoe en waar kan ik beginnen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ze zijn goedgekeurd hoor (: He's cute ^^ -wbw-
    En je kan gewoon beginnen door je personages aan te laten komen bij de school. Alleen slaapt iedereen die mee doet met het rpg nu x'D klik voor topic


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben er nog hoor ^^


    El Diablo.

    Bijna iedereen dan a. Anyway, ik ga slapen


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ja, hij is cute, right? ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Reserveer voor mij maar de laatste jongen bij De Caligas. ;D

    Afdeling: De Caligas.
    Rol: Weerwolf (Zijn transformatie wordt geregeld voor zijn emoties. Wanneer hij boos, teleurgesteld of verdrietig is, zal hij veranderen).
    Volledige naam: Philip Wayne Parker.
    Geslacht: Mannelijk.
    Leeftijd: Achttien.
    Uiterlijk:



    (Uitleg komt nog)
    Innerlijk: (Komt nog).
    Gave: Elektriciteit (Philip kan apparaten aanzetten en uitzetten, maar ook laten crashen. Hij kan ook spelen met het licht en bliksem besturen).
    Extra: Hij rookt.