• Ik weet niet of iedereen morgen al vakantie heeft of dat hier al een topic over is, maar;
    Wat gaan jullie doen deze vakantie?


    There's power in the words you whisper.

    Ergela schreef:
    (...)
    Wij, Belgen, hebben onze vakantie al gehad. Hoewel we deze week verlengd weekend hebben...


    Ik niet, onze school maakt de brug niet, kut school


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ohh, ik heb zo net iig afgesproken om naar de bioscoop te gaan + wss ga ik nog naar A'dam, en misschien ga ik nog wel een keer naar de bios, en nog een keer uiteten met een goede vriend van me. Én ik ben nog van plan een paar keer random te gaan skaten met een vriendin :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb al sinds gisteravond vrij!! :P
    Ik ga morgen weer trainen.
    Dinsdag naar de tandarts.
    Vrijdag naar de psycholoog.
    Verder:
    Twee boeken lezen, twee verslagen maken, opdracht voor levensbescouwing, betoog onderwerp zoeken en alsvast beginnen met schrijven en verder huiswerk..
    Oftewel: GEEN VAKANTIE!! :((

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 21:55 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik had vandaag al vakantie (a').


    "Ignite, my love. Ignite."

    Leren voor het eindexamen, zodat de stof niet wegzakt, uitslapen en afspreken met vrienden :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dit weekend ga ik met een stel vrienden bij mijn vriendje slapen voor een filmavond. Daar blijf ik slapen, dus zondag ben ik er ook. En maandag ga ik daar in Obdam naar koninginnedag -waar mijn vriendje dus woont-, dus ik kan echt net zo goed weer een nacht blijven slapen, haha.
    Een vriendin en ik zijn van plan om de 2 jongens te make-uppen haha. Dus dat wordt echt niet slapen.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik ga naar slagharen :3.


    Pass the damn ham, please.

    Leren voor mijn examens.


    Bad decisions make good stories.