• Halowa ja dit is er weer een.
    Ik zit in een hungergames stemming dus kom maar op met die verhalen.
    Het liefste met bv. katniss ofzo nog erin en niet nieuwe tributen maar ach als ie leuk is.
    Ook lees ik onbekende personen, fantasy, drama en sommige fanfics. maar dat geen JB of HP

    Ikzelf heb twilight dus verveel je je??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    InvisiblePHT schreef:
    (...)
    auw, let op je spelling meisje! een spellingsfout in je titel, jammer..... (leuke cover trouwens)

    Iedereen ikke heb twee hg verhalen, zonder katniss (sorry) maar in ééntje komt wel iedereen voor als Cinna en snow en effie enzo alleen dan zonder katniss peeta gale en haymitch enzo xD
    dze is het verste <3
    http://www.quizlet.nl/stories/82786/de-hongerspelen/


    Happy Hungergames! And may the odds, be éver in your favor.


    Blood will always be thicker than water • The Hunger Games
    Hoe zou jij reageren als je samen met je broer of zus zou worden uitgekozen om je district te vertegenwoordigen in de spelen?
    Als je word gedwongen om elkaar te moeten doden?
    Als je weet dat het capitool vol vermaak kijkt hoe kind voor kind sterft en jij binnenkort ook zo'n kind bent dat sterft. Zou je samen met je broer of zus werken? Zullen jullie samen anderen doden? Of zal je voor hem of haar sterven zodat de ander de spelen kan winnen? Of zal je toch als het erop aankomt de ander doden?

    Dit is het verhaal van Bailey Mooys 16 jaaren Quin Mooys 13 jaar.


    Bailey


    Quin


    Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.


    Stronger || Hunger Games
    "What doesn't kill you makes you stronger"


    * Soundtrack
    ** Begint 29O412
    *** 14+
    **** © Sold


    I've fallen for your eyes, but they don't know me yet

    Forbes schreef:
    Ik vind deze en deze erg goed! (:
    Ook kun je deze en deze proberen. (: Moet ik je waarschuwen als ik mijn verhaal start? Dat is waarschijnlijk dit weekend nog. (: x


    Stiekem mijn verhalen promoten, lol. Zelf lees ik alleen die van Forbes (Butterfly Fly Away) en Nightlock (Change of Plans), dus dat zijn de enige die ik kan aanraden. ^^


    To love is to destroy.