• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 12:05 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik kijk Luca vragend aan als hij naar me blijft kijken. 'Zit er iets op mijn gezicht?' vraag ik en haal mijn hand voor de zekerheid over mijn wang.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Nee." antwoord ik glimlachend. "Ik wacht gewoon tot je in slaap valt."


    Your make-up is terrible

    Kate Hemsforth

    Ik zucht diep en begin me ook uit te kleden.
    "I really don't think it was such a nice conversation." Zeg ik eigenwijs tegen haar, ze staat zich om te kleden, ah well. We hebben elkaar nu al zo vaak gezien. Ze steekt haar middelvinger naar me op. Als ik uitgekleed ben loop ik naar haar bed toe en kruip erin.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "It was fun, at first. Then it got a little awkward. And then it got sensitive which it remained. I found out about a few things I rather didn't know. I'm glad that I do but, it's complicated. It makes me happy but sad too." Leg ik uit en loop naar de slaapkamer.
    "Wait, this afternoon, when you had sex with him. It wasn't on your bed right?" Vraagt Kate dan als ze walgend naar de lakens om zich heen kijkt. Ik schud mijn hoofd.
    "No. Luca's room." Het bed waar hij nu slaapt. Lucky me.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 21:43 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik knik en glimlach. 'Dan hoop ik voor je dat ik snel inslaap val.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Dus eigenlijk liggen Luca en Cassie in het bed waar Chèlle en hij seks in hadden? Loool.]

    Luca Jones
    Ik grinnik zacht. "Doe je best maar."


    Your make-up is terrible

    [Dat is eigenlijk best wel vies xd]

    Cassie
    'Zal ik doen,' grinnik ik terug. 'Maar soms kan het echt een eeuwigheid duren,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Jep. Want ik dacht terug aan Chèlle's bedreiging en toen zei Luca dat ze geen haringen in zijn muur mocht slaan, dat ze dat maar bij haar eigen deed.]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [Ohja. 8D Haha arme Cassie]

    Luca Jones
    "Ah, maar bij mij vast niet." grap ik. Ik kus haar nogmaals op haar hoofd. "Slaap lekker."


    Your make-up is terrible

    [Het is niet haar eigen D: Het is bij haarzelf!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Mitchell STFU. Ik ben Rotterdams dus ik mag dat. Ik wéét dat het haarzelf is maar in een random gesprek let ik daar niet op.

    Cassie ligt in het lichaamsvocht van zowel Chèlle als Luca. Lekkerrr.]

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 21:48 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Jij ook,' glimlach ik terug. Ik kruip nog iets dichter tegen hem aan en sluit mijn ogen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik streel met mijn vingers over haar huid terwijl ik weer naar haar blijf kijken en wacht tot ze in slaap is gevallen.


    Your make-up is terrible

    [Moet toch =3]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Shut up.]

    Kate Hemsforth

    "Good. Sleep tight, Chèllos." Ik was allang blij dat ik niet in zijn sperma hoefde te liggen, dus zodra ik me omdraaide viel ik meteen in een diepe slaap.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Good night, Katie." Al vermoedde ik dat ze me al niet meer hoorde. Ik zelf ben niet moe. Ik blijf maar denken over het gesprek met Luca waar ik nog steeds de ballen niet van begrijp.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ondanks dat ik lekker liggen en Luca met zijn vingers over mijn huid streelt kan ik niet slapen. Ik open mijn ogen en zie dat Luca weer naar me kijkt. 'Ik kan niet slapen,' zucht ik.

    [hoe laat is het eigenlijk]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered