• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 12:05 ]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Met tegenzin draai ik me naar hem om.
    "Dat je weer zou weglopen. Zoals je vanmiddag ook deed." Fluister ik, het is eruit voor ik het doorheb.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    Ik knikte lichtjes en ik kuste hem op zijn voorhoofd. "Je hoeft alleen maar iets te zeggen en ik stop meteen." zei ik tegen hem. Toen liet ik mijn hand onder zijn boxer glijden en pakte zijn lid vast. Met zachte en langzame bewegingen ging ik op en neer met mijn hand.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik sla mijn ogen neer. "Sorry, het word anders te verwarrend... Dit kan niet nu." Ik draai me weer om en loop mijn kamer in, naar de slaapkamer toe. In de deuropening blijf ik staan om naar Cassie te kijken en na te denken. Ik hoop maar dat ik er niet te beroerd uit zie.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Verwarrend, vast." Mompel ik. Niet verwarrend genoeg om eerst met me naar bed te gaan en me dan achter te laten. Ik wil mijn kamer nu echt niet meer uit maar ik kan het niet maken om Kate beneden te laten.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 20:43 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik zit nog steeds glimlachend de foto's te bekijken. Ik kijk even op en schrik me dood als ik Luca zie staan. 'Hee,' zeg ik waarna ik naar hem glimlach. Maar die glimlach verdwijnt meteen als ik zijn gezicht zie. 'Alles goed?' vraag ik zacht en voorzichtig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik glimlach licht en knik. Langzaam loop ik naar haar toe en ga ik naast haar zitten. "Je glimlachte." stel ik vast.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik geloof hem niet helemaal maar besluit het maar te laten. 'Ja, ik glimlachte,' grinnik ik. 'Daar is toch niks mis mee hoop ik?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik schud mijn hoofd kort. "Ik vroeg me af waarom." antwoord ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Oh, ik was gewoon oude foto's aan het bekijken,' glimlach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Oké." antwoord ik, voor ik in zwijgen verval.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Luca,' zeg ik zacht. 'Volgens mij is er wel iets,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    Ik knikte lichtjes om zijn woorden. Het betekende gek genoeg veel voor me. Zodra ik zijn hand onder mijn boxer voelde verstopte ik mijn gezicht bij zijn nek. Ik voelde zijn hand zachtjes en langzaam op en neer gaan. Ik klemde mijn armen wat meer om hem heen. Het voelde apart, maar wel aangenaam. Ik glimlachte eventjes. Maar.. Moest ik dit straks nu ook bij hem doen? Kon ik dat wel? Een kleine angst begon er bij mij op te spelen en ik klemde hem wat meer tegen mij aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik streel met mijn hand over haar wang. "Niets waarover jij je druk om hoeft te maken." sus ik.


    Your make-up is terrible

    [Oké, no offense, maar waar zit Cassie's logica? Luca verteld haar dat hij met Chèlle heeft geslapen en vertrouwd hem meteen weer, hij gaat met Chèlle praten én blijft lang weg. Hij komt terug en er is iets, ze vraagt wat er is, geloofd hem niet als hij zegt dat er niets is maar besluit het erbij te laten. Come on, wat is ze? Een Mischa?]


    We'll still love each other, forever and always. <3