• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 27 april 2012 - 12:05 ]

Your make-up is terrible

Jeremy Velez

'Echt waar?' vroeg ik zachtjes. Ik merkte dat ik weer begon te blozen. Ik bleef hem zo goed mogelijk aankijken. 'Ik bedoel.. Meen je het echt?'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Cassie
    'Als je bij haar bent geweest, en je er eh, "raar" uitziet en als ik dan vraag wat er is. Dan wil ik graag dat je het me verteld.' zeg ik. 'Ook al kan dat me kwetsen,' voeg ik er zacht aan toe.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Damon Blake

Ik knikte heel eventjes. "Ja.." Toen kroop ik helemaal tegen hem aan en legde mijn hoofd op zijn schouder.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Luca Jones
    "Dat is prima." antwoord ik. "Het was alleen een beetje zwaar." mompel ik. Ik bijt op mijn lip, wilt ze nu nog steeds weten wat er gebeurd is? "Moet ik het vertellen?"

Your make-up is terrible

Cassie
    'Graag,' zeg ik zacht.

Luca Jones
    "De details zijn wel persoonlijk, die ga ik niet vertellen." zucht ik. "Maar ik heb haar een beetje verteld van het gesprek met Kate, niet alles natuurlijk. En zij vertelde me hoe ze zich voelde en nu nog voelt over dat ik wegging en ik heb hetzelfde gedaan." leg ik uit.

Your make-up is terrible

Jeremy Velez

Ik kon hem niet meer zien. Ik wou hem zien. Ik had niet op mijn buik moeten gaan liggen. Toch liet ik hem liggen, ik voelde zijn warmte tegen mij aan en het voelde heerlijk. 'Damon,' zei ik zachtjes. 'Je bent speciaal.'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Cassie gedraagt zich als jealous GF. Terwijl ze niet eens wat hebben. LOL. XD]

We'll still love each other, forever and always. <3

Cassie
    Ik knik even. 'Het spijt me als je dit liever niet verteld, ik wil je niet dwingen.'

Luca Jones
    "Ik heb het ervoor over." zeg ik zacht.

Your make-up is terrible

Damon Blake

"Is dat goed of slecht?" vroeg ik zachtjes. Speciaal zijn was niet altijd een goede iets.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Cassie
    Ik glimlach lichtjes. 'Als het écht niet wil dan hoeft het niet,' zeg ik. 'Het is gewoon zo dat je vaak nogal...down lijkt nadat je met haar hebt gepraat,'

Jeremy Velez

Heel voorzichtjes haalde ik mijn schouders een beetje op. 'Goed, toch? Waarom zou het slecht zijn?'

Chèlle Ophelia McFadden

Wat erg eigenlijk. Ik heb mijn beste vriendin gedaan. De behoeften die ik net even had, ebben weg en het gevoel van daarvoor maakt zijn intrede weer.
    "What's going on with me?" Sinds het gesprek voelde ik me zo raar en anders. Zo heb ik me nog nooit eerder gevoelt.

We'll still love each other, forever and always. <3

Luca Jones
    "Nou, dan hoef je ook niet bang te zijn dat we iets gedaan hebben." glimlach ik triest. "Maar meestal hebben we gewoon ingewikkelde gesprekken."

Your make-up is terrible