• Not sure of hier al een topic over is.
    Deze film is zo epic. :3
    Ik ga er morgenavond heen en heb er echt heel veel zin in. ^^


    Hij lijkt me echt zo geweldig, zeker met al die geweldige acteurs!

    De film was echt zo fucking awesome! ;D

    Volgens mij is die film zo epic. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil em al zien vanaf dat het bekend was dattie ging komen!
    Goddddd. LOKI <3


    I live for the applause, you will die for it.

    Cadentium schreef:
    Hij lijkt me wel leuk, alleen vind ik het jammer dat Spiderman, Superman en Batman er niet in zitten, anders zou hij gewoon fucking epic zijn.


    De film is zonder hen juist epic! Superman, batman, the green lantern en flash krijgen hoogstwaarschijnlijk ook een eigen film ooit aangezien ze 'justice league' vormen.

    Ik heb m gisteravond/nacht al gezien in de bios en zit er sowieso aan vast om nog eens te gaan. De dialogen tussen de acteurs is super en de actiescènes zijn precies goed (:

    Cadentium schreef:
    Hij lijkt me wel leuk, alleen vind ik het jammer dat Spiderman, Superman en Batman er niet in zitten, anders zou hij gewoon fucking epic zijn.
    Superman en Batman zijn van DC, dat is iets heel anders. Ik snap ook niet wrm Spiderman er niet in zit, want officieel hoort hij ook bij de Avengers. Misschien omdat toen ze begonnen met casten/filmen en alles, hadden ze geen Spiderman. Toby Maquire (ofzo) is er namelijk mee gestopt en de nieuwe acteur was toen nog niet bekend.

    Ah well. Gonna be awesome.


    I live for the applause, you will die for it.

    Er komt een nieuwe Superman in 2013, met Henry Cavill in hoofdrol. En hij gaat 'Man of steel' heten, ik ga sowieso heen, heb alle Superman films al gezien dus deze moet ik ook zien hehe.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    The Avengers is echt een goede film, heb hem direct de avond dat hij in de bios kwam gezien.
    je zou het eigenlijk niet verwachten.. maar er zit toch redelijk veel humor in en de dialogen zijn idd geniaal.


    Credendo Vides

    Stallion schreef:
    Er komt een nieuwe Superman in 2013, met Henry Cavill in hoofdrol. En hij gaat 'Man of steel' heten, ik ga sowieso heen, heb alle Superman films al gezien dus deze moet ik ook zien hehe.


    En Henry Cavill is hot! :9~


    Tell me about it, stud.